دفترچه خاطرات روزانه #روز 15

دفترچه خاطرات روزانه #روز 15

 

شما هم دیلی ینفر(تو تل منظورمه ها) دعوت میشین خوشحال میشین یا من خیلی اسکلم؟!😐 

هوس کردم برا خودمم دیلی بزنم ولی میدونم که ایگنور خاهم شد توسط دوستان گرامم:) 

از نظر من اگه دیلی میزنی باید یه گپی چیزیم باز بزاری برا عر زدن و همراهی کردن دور هم:/ 

وگرنه در سکوت پیت بزاری چن نفر ببینن و بی هیچ عری؟! اصن وات ایتز مین؟! 😐🍡 

باز خوبه اینجا رو دارم😂💙 هر چند دوستای اطرافم هیشکدومشون حاضر نیستن اینجا بیان بهرحال همینکه شما ها رو دارم حالمو خوب میکنه😍💗 

 

 

اینهمه مدت پیش دوستم راجب ایتیز عر میزدم هی زرت زرت براش عکس میفرستادم تازه فهمیدم اعضارو نمیشناسه😶😶😶 بمیرم عزیزمممم🥺🥺🥺🥺💙 اینهمه وقت باهام تو عر زدن همیاری میکرد (ینی پا به پام عر میزداااا اصن یوضعی😶😍💗) بعد فهمیدم...

ای جانممممم فرشته من😍😍😍 

میخام ایتینیش کنم😍 پتانسیلشو داره گمونم:/ 

خودم این بچه رو با دستای خودم استی کرده بودم یونو؟! 😍😍😍💙

 

 

تصمیم جدی گرفتم که موهامو کوتاه کنم😊 

فقط مونده کرونا وضعیتش بهتر شه از حالت قرمز جیگری در بیاد که من برم آرایشگاه :) 

تو این مدت فک کنم باید تیپ بزنم و عکسای باحال از خودم با این موها بگیرم که این مو ها کوتاه شن تا چن سال دیگه قرار نیس بلندشون کنم😍💙 

ولی مزخرف ترین فکت میدونین چیه؟! اینکه من همیشه عینه عن خستمه و حوصله‌ی عکس و به خودم رسیدن رو ندارم😐 تو عکس گرفتن اعتماد به زیرزمین دارم اصن یونو؟! 🤦🤦🤦 

 

فردا باید حتمن یه گالری تکونیِ حسابی داشته باشم🤦 

 

 

واقعا چجوری نوشتن این پست از 3:57 تا 5:02 طول کشید عای مین؟!!!!!!!!🤦🤦🤦 

  • Bin Bin
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۰۰ , ۰۹:۰۱ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

من تل ندارم ولی تو روبیک دوستامو ادمین کردم چنل دیلیم به خاک و خون کشیده میشه:"/xDD

 

برو خداروشکر کن پرسون و ترنمو نداری..پرسون رو سونگهوا و مینگی کراش زده چون کراش منن._......xDDD

ینی اصن نمیشناستشونا ولی چون من کراش زدم پس باید کراش بزنه._.xD

برو ایتینیش کن آفرینTT منم برم فوتوکانسپت یوسانگو بغل کنمTT

 

یوهوووووووو*-------------*

منم منتظرم کرونا کمتر شه بپرم آرایشگاه از ته بزنمxD حالا من همیشه موهام کوتاه بوده الان داره بلند میشه یه جوری شدم:/xD

خیلی موهای کوتاه بهتره شستنشم دردسر ندارهxD

دقیقا منم نمیتونم از خودم عکس بگیرم._. نمیدونم چرا@-@ هرچی عکس دارم از دوران کوتاه بودنمه و وقتایی که یه مدل خفن میزنم دیگه نمیتونم عکس نگیرمxD یا بقیه دوستامم هستنxD

😍😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙 


واااییی جرررمممم😂😂😂 کراش زدن چون تو کراشزدی😂😂😂 واااییی پارررممم ینی😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
آری برم دست بکار شم😍😂💙💙💙 عررررر فوتوتیزر یوسانگ:")))))))))))) *زیر پتو جیغ کشیدن و بالشت را در گلو فرو بردن😍😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙*


عه آخجون صیمیجات😍😂😂😂💙 
وااایییی شتتت صیممم صیممممم😐✋💙 
منم موهام همش کوتاه بود ایندفه هم رفتم برا عروسیه عموم بلند کنم، بعد الان با این وضعیت کرونا عموم کلن مهمونی رو کنسلید منم خسته شدم موهام عینه چی میریزه، بعد شستنشون عذاب آوره😑😑😑💙 گفتم دیگه بسه برمیگرذم به همون دوران مو پسرونه‌ی خودم😍😂💙 ناموسن موهای کوتاه بهترینه👌💙 
تازه یکم جون افتاد و ریزشش کمتر شد میخام برم رنگ کنم موهامو *-* 
واااییی شت دقیقن منم همه‌ی عکسام با موی کوتاهه😂😂😂😂✋💙💙💙 تازه اونا اصن خ۵ن تر شدن یونو؟! 😍😂😂😂😂😂🤦💙
پنجشنبه ۲۱ مرداد ۰۰ , ۱۱:۵۸ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

میبینی چه رفیقایی دارم به خداxD

حالا من جدیدا میرم اعلام میکنم که کراش جدید پیدا کردم بعد اونا پسند میکنن سه نفری در وصفشون زار میزنیمxDDD

وای اصن نگاهش تا ته قلبم رفت..چرا این آقاهه انقد خوشگله؟

 

همزاد پنداریییی*----*

من عروسی دختر عمم با موهای کوتاه و پیراهن چهارخونه رفتم فلش کیپاپمم دادم گذاشتنxDD داماد رو بلک پینک کراش زده بودxD

دقیقااا ینی رندوم دست بکشی تو موهات یه مشت مو از لاش میریزه:/

وقتی کوتاه بود عمرا میریخت:/

یمرتذشیزتشذزضهمذزمیذنتصذبمتذصمبرصهبلصمتبذم چه رنگیییییییییییTTTTTTTTTTTTT

من یه بار موقت مدل لیسا تو لاوسیک گرلز زدمTT

اصن با موی کوتاه عکس بگیری یه گنگ بودن خاصی دارهxD

جررممممم😂😂😂😂😂😂😂😂🍭🧁 واااییی درک میکنم اینو رفیقای منم دقیقن اینریختین که نمیشناسن طرفو ولی عینه چی قربون صدقه میرن و باهام عر میزنن😂😂😂 


واااییی شت منم سر آخرین عروسیه فامیل نزدیک اینامون رسمن یه دختر کچل با پیراهن بودم😐 
واااییییی جرررممم داماد موووددد😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🎁 
همینننننن وحححح🤦🤦🤦🤦🤦
میخام دکلره کنم بعد باز شامپو رنگ بخرم دیگه رنگ عوض کنم :/ ازونجایبکه منو مامانم هر دو دیوونه‌ی مو های آبی ایم احتمالن آبی جزو صدر لیستاییه که قراره امتحانش کنم😍😂💙💙💙 باز میام دست جمعی ازتون مشورت میگیرم بعدا رنگ کردم نشونتونم میدم😂✋💙 
اووففف آرهههه😍😍😍 حس کوول بودن مضاعف به آدم دس میده😂✋💙⭐🌈

وای موافقم دیلی ای ک نشه عر زد به درد نمیخوره اصن TT

 

ای جان چه مهربووووووون🤧🤧🤧🤧🤧😍

آره اره حتما ایتینیش کن😍😍😍😍😍👌🎈

 

منم اصلا حوصله عکس گرفتن ندارم از خودم :/

نمیدونم چرا ولی هم سن و سالای من زارت و زورت دارن عکس میگیرن از خودشون ادیت میزنن میزارن استوری و پروف ولی من هیعچ :/

مگر اینکه یهو فازش بیاد و از قبل موهامو درست بسته باشم اون موقع یکی دو تا عکس میگیرم😐😂

یاح *-*


فرشتس خداااااااااااااا ^^
میکنم *-* خیلی زیرزیرکیایتییش میکنم جوریکه خودش نفهمه XD


وایییییییی شت صیم :||||
شوکو من ینی اینستا اکانت زده بودم اول رفتم طبق عادتم پروف آیدلامو گذاشتم بعد هر کی رو چپ و راست میدیدم عکس خودشونه O.O گفتم خب پری عنشو در نیار همجا عکس آیدلاته یجا عکس خودتو بزار خداقل فامیل و دوستای قدیمیت پروفتو ببینن مطمئن شن خودتی:/ حالا شوکو ببین تازه بدبختی شروع شده بود -__- کل گالریمو زیر و رو کردم عکس بیابم از خودم -____- آخرشم 2/3 تا انتخاب کردم که ماله عید و مسافرت اینای 4 سال پیشمون بود:|
دوستام یکی بیرون میرن 500 تا عکس میگیرن اونقت من با دوستام میرم بیرون عینه خر از اول تا آخر یجا نشستم عینه پیرزنا فک میزنم :|||||||

حیلی🤧🤧🤧

 

 

واییی دقیقااا😂😂😂😂😂👌👌

منم سر روز تولد و دختر و این حرفا مامانم میگه یه عکس خوشگل از ۷ودت بده بزارم استوری

منم کللللللللللل گالریمو زیر و رو میکنم 

هیچی پیدا نمیکنم😐😂

تهش یا همون موقع روسری سرم میکنم عکس میگیرم یا یکی از عکسای بچگیمو میدم بش😂😂

واییییی دقیقاااا منم اینطوریممم😂😂👌💙

واااییی شوکو سر تولد پارسال عکس مکس با خاهرم زیاد گرفتم خب:/ (ازین استیکرای اسنو و اسنپ چت اینا😐🤦🍀) بعد عکاسیمون تموم شد مامان گف عکسارو برا منم بفرست، شوکویه گندی زدم همشونو فرستادم تو وات بعد ببین شوکو مامانم همشونو از پی ویم فوروارد کرد به گپ خانوادگی😶😶😶 آبرو عای مین😐🤌🤌🤌🍎 

من اصن نمیتونم در لحظه بزارم ازم عکس بگیرن اصن نمیتونمممممم😂😂😂💗

وایییییی

مامان منم از اینکارا میکنهههه

اخه مادر منننننن

این چه کاریههههههه

لااقل بزار خوباشو جدا کنممممم

ابرو شرفم رفت خب😭😭

 

 

میفهمم منم بدون اسنپ چت اصن نمیتونم تصور کنم شرایطو😂

همینننن واااسیییی سرمو کما بکوبم؟!🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤌🍭 


وااییی صیم😂😂😂😂🤙💙
شوکو دوستم یه روش بهم یاد داد، ببین وقتی میخای با دوربین معمولی عکس بگیری یکی بزن رو صفحه که قسمت تنظیم روشناییش بیاد بالا بعد روشنایی رو یکی دو درجه زیاد کن وااییی عینه افکت اینا میشه خیلی بهتر میشه عکسا😍😍😍👌💙💙💙

کنج دیوار TTTT

 

 

واییییی مرسیییییییی *-----------*

اونی دیدی نور افتاب چجوری صورتو روتوش میکنه @_____@

انگار افکت عکاسی گذاشتی وحححح

*-*



وااییییی آرههههه *-*
وحححح صیم xd
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan