باز فاز منو برداشت؟!

 

برای چی نمیتونم بیخیالت شم؟! 

دوسِت دارم با اینکه میدونم برام بدی 

اینکه پیش بقیه ببینمت و پیشم نباشی آزارم میده ولی نمیتونم منکر این شم بودنت واسم ضرر داره

ضرری که نمیتونم مانعش شم :")

 

 

پ.ن: ای کسانیکه پست قبلیو مشرف نشدین ببینین، برین ببینین😐✋💙 

پ.ن 2: کی به ایتزی گف الان کامبک بده؟! شانس ندارم که الان دو روز دیگه خبر کامبک نیزیو هم لابد اضافه میشه😐🌻 

پ.ن 3: کریستال امروز که نکردی ولی فردا دیگه توروخدا اون گالریتو روش یه دستی بکش گوشیت پوکید از این عکسای چرت و پرت😐 

پ.ن 4: ینی من باید بشینم برا خاهرم جزوه بنویسم؟! چون تمام مدت سر کلاس میخابید😑😑😑😑😑😑😑🌳 

  • Bin Bin

پ.ن: من دیدم پست قبلیتو.

پ.ن۲: وااااااااااااااااااااااااااااااااااات ایتزی کامببببببک؟؟؟؟؟؟؟

پ.ن۳: من نزدیک ۵۰۰۰ عکس دارم:/ چرت و پرت:/ زحمت به خودم نمیدم اونایی که نمیخوامو پاک کنم:/ گشادیم میاد:/

پ.ن۴: خیلی افتضاحه درک میکنم... منم یه بار نمره های زیر گروهای خواهرمو حساب کردم:/ 

ج پ.ن 2: بخ بخ شدیم رسمن :| ینی عرق مافیا هنوز خشک نشده -_____-
ج پ.ن 3: چقد صیممممممممم *-* من اصن از تفریحاتم میدونی چیه؟! برم پینترنست عکس سیو کنم (یک دیگه از تفریحاتم اینه از تو پینترست عکسای فوتوکارتای نیزیو ایتزی رو درارم یا تو پینترست سیو کنم یا تو گوسی دانش کنم بعد مثلن یه روزی ی{که هیچوقت نمیرسه} اونارو تو یه پست بزارم بعنوان فوتوکارتای ارای فلان کامبک -__- ینی من باید 2 تا فولدر بسازم تو گوشیم بنام فوتوکارتای نیزیو، فوتوکارتای ایتزی -_____-
ج پ.ن 4: هعی هعییییییییییییی T.T خر کاری میکشن ازمون -_- بیکاری دیگه بشین اینارو بنویس -______- XD

چرا حس میکنم اون متن معنی یه اهنگه 

:/

وی باز خل شده

سی یو لاو سی یو لاو می:/

همون کسی که گفته به بقیه کامبک بدن:/

تازه 43 روز مونده یونو :/

خوبه مثل من هر روز توییتر فیواتو زیر و رو کنی دریغ از خبر یه سینگل 50 ثانیه ای:/

چینجا؟! *-*
راستش فقط زائده ای از ذهنِ منه که باید بیرون میریختمش تا ذهنم آروم شه :|

واایییی عسل شت الان تو دهنم میفته XDDDDDDDDDDD
اوت عاف یور لایف اند عایم جاست عه دِد من واکینگ تونایت *-*


سینگل از کی؟!

کراش جدید مبارکککککک😂🎉

زمههجطجطهطهسهججسععجسجععسجسعجسعجسعجعجشسعجعججشععسج

 

ج.پ.ن۴ : اونی اینکارو نکنیاااا :"

مرسییییییی😍😍😍😍😍💙💙💙🍀🍀🍀🍀🍀 
یهو زرتی یه حس ناموسن‌ایه عجیبی منو فرا گرفت یونو؟! 😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙 


پ.ن 4: تمام شد نوشتنش😐✋💙 #بچه‌ی ساده‌ی مملکت🤦🍮

درک میکنم این حسای ناموس اینطوریو :"))))💙💙💙💙💙💙💙🎈🎈🎈🎈

 

 

اونیییییی چرااااا کاراشو انجام دادیییی

پرو میشن این خواهر کوچیکا :/

هعی خدااااا ینی عن آهنگاشو در اوردم 😂😂😂🤦🍩🍓💕⭐ 


نشستم خلاصش کردم فقط نکات مهم رو نوشتم وح حوصله‌ی مشق نوشتن نداشتم😂😂😂😂😂😂 پرو هست که سر کلاس با اینهمه داد زدنای من باز میخابه دیگه😐

مهم اینه که حال میکنی باهاش😂😂💙

 

 

ای خدااا :/

چه زورگوعههه ://

😍😂😂😂💚


هعی...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan