Happy Birthday CHANGBIN 🐰🐽💖

🐰🐽💖 Happy Birthday CHANGBIN 💖🐽🐰

 

امروز تولد بین بین کوشولوی منه *-*

بین بین رو فقط من میگمااا *-* شما همون بین بینی بگین:|

خیلی رو لقبم ناموس دارم:||||||

XD

خب امروز تولدت تگــــــــی کوشول ایه که 99% خرگوشه🐰 و 1% خوک🐽 XD

تولدت مبارک چانگبینـــــــــــــــــــا ^^

همیشه بخند که خنده هات زیباترینــــــــــــــ ه

چانگبینــــــــا ممنون بخاطر اینکه هروقت اسکیز و استی زمانای سختیو میگذروندن تو همیشه مراقبشون بودی ممنون که تو تمام روزای سخت تو باز هم پیشمون میومدی و دلمون رو شاد میکردی و حالمون رو بهتر میکردی ^^

تو واقعا همون تیر چراغ برقی ای که تو تمام اون تاریکیــــه بی انتها با نورش دلمونو گرم میکنه ^^

تولدت مبارک صورتی ترین دارک رپر دنیا ^^

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

😍😍😍 😍😍😍 😍😍😍 😍😍😍 😍😍😍 😍😍😍 😍😍😍 😍😍😍 😍

🎈🎈🎈 🎈🎈🎈 🎈🎈🎈

یکم عکس ببینیم از بچم ^^

ولی قبلش یادتون نره برین I can't live wihout CHANGBIN پلی کنین *-*

 

اولین ارای من ^^

 

کیوتچه*-*

خوردنی*-*

کلوچه ی موزی^^

 

چقد دلم برا این چانگبین کوچولو تنگ شده *-*

اون خط تیز فکش وااییی مامانننننن *-*

 

 

من دیگه الان میرم زیر پتو *-*

خیلی میص این چانگبینم *-*

 

موود عز عالویز *-*

(یک عدد من:| )

 

چشا درویش -_-

پسر خودمه *-*

ای قربون اون قاب صورتی تگـــی ایت برم ^^

جوریکه چانگبین داره نقش تگـــی رو به بهترین نحو انجام میده *-*

 

اسکل خودم تولدت مبارک ^^

 

 

تولد این جناب مووووووووووود هم مبارک ^^ XDDDDDD

 

 

شباهت عای مین *-*

 

 

میگم کلوچس بگین نه -________-

بخداااااا کلوچـــــــــــــسسسسسسسسسسس *-*

 

 

ای جانم بین بین پیش پیش لالا *-*

هیش استی ها جیغ نزنن *-*

 

 

 

این هم ببینین بخندین دلم نیومد ازش غافل شیم *-* XDDDDDD

(اگه پخش نشد ایز نان عاف مای بیزینش:| حوصله ی آپ ندارم :||||| )

 

 

تولدت مبارک بین بین کوچولوی کریستال ^^

تولدت مبارک هیونگِ مورد علاقه ی سونگمینی ^^

 

یاااااااااااااااااااااااااااااااااااا (با صدای بینی بخونین *-* )

 

 

🍍🐬☀️ 🍍🐬☀️ 🍍🐬☀️ 🍍🐬☀️

🎁 🎁 🎁 🎁 🎁 🎁 🎁 🎁 🎁 🎁

🍍🐬☀️ 🍍🐬☀️ 🍍🐬☀️ 🍍🐬☀️

  • Bin Bin
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۰۰ , ۱۳:۳۲ Ruby💫❤ (همون callmearmy سابق)

یههههه چوکاهههههههههههه🎉🎉🎉🎉🎉💜💜💜💜

 

وقتی هپی برثدی رو دیدم یاد اون happy birthday to you nobody likes you, you look like a monkey, you belong to the zoo افتادم😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خدایا این چرا انقد تو مخ منهههه؟

واااییییییی تو رو من نجات نمیدم میزارم تو همین موود بمونی خیلی جر دهندس حملششش 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چه کیوته :))

تفلدش هپی مپی :)

عرررررررر یسس یسسس *-*
تولد تگی مفــــــــــــــــــــــــــارک ^^

اگه بدونی چقد منتظر بودم تا پست بزاری برای تولدش اونیㅠㅠ

تو مینویسی اصلا یجور خوبی میشه دلم میخاد همونجور که نیشم بازه گریه کنم

ای خداㅠㅠ

چرا ایقد خوردنی ؟؟؟

چرا ایقد تاینی؟؟؟

چرا ایقد مهربون و حمایت گر؟؟؟

مایل به گریه کردن تا صبح")))))

تولده بین بینه شما خیلی مبارکㅜㅜ💙💙💙✨

 

اونیا خوبی؟

هلیاااااااااااااااااااااااااااا نمیدونی چن وقته منتظرتم *-*
هی میام پستات همش نظراش بستس *-* خوبی تو دختر؟! *-*
دلم برات یذره شد *-*
بیا اول بخلت کنم ^^ (استیکر بخلیجــــــــااتت *-*)

خیللییی خیلللییییییییییییییییی ^^
چرا چانگبین میتابه؟!
چرا کیوته بین بین؟!
تو فقط بگو چرا؟! تو فقط بگو همین *-*

تفلد بین بین مفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــااااااااااااااااااااااااااااااارررررررکـــــــــــــــــــــــــجـــــــــــــــــــااااااااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

میسی عزیز دلم^^ تو خوبی قشنگم؟! @.@

تولد بین بینی استیا چوکاههههه لدفا تا ابد تگی کوشولوی استیا و عضوی از اسکیز بمونن^0^💙💙🎉🎉🎉🎊🎊🎊

تولد کیوتچه ی کریستال مفارک ^^
💙.💙

تفلدش مبارکککک 🥺💙💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍬🍬🍬🍫🍫🍭🍭🍬🍬🍫🍬🍭🍭🍬🍫🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊

هپی تگــــی برثدی ^^
هووراااا شولوول قریجـــــــــــــاااااتتتتتتتتتت فراوان *-*
عاخ قربون دستت ونوس استیکر کیک نیاز داشتم با لپ تاب داشتم پست میزاشتم همش استیکر دزدی از کامنت قدیمیام میکردم دیگ کیک نیافتم XD الان تو گزاشتی من برم دزدی XDDDDDDDDDDDDD *-*
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

 

 

خخ خدا خیرم بده 😂😂🤲🏻💙

اوخوداااااا *-*
یهو دلم خاست فشارت بدم بچلونمت *-*

(هشدار قرمز برای ونوس XDDDDDDDDD )

وای یا خدا چرا ؟ *-*

 

ونوس درخدمت شما ، هر چقدر خواستی بچلونش *-*‌ 😂💙

نمدنم یهو دلم خاست😶😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🤗🤗🤗🤗🤗🤭🤭🤭🤭🤭 

عه خب پس شرمنده دارم میچلونمت :"))) 😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭☺☺☺☺☺☺☺🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️😻😻😻😻😻😻😻🙈🙈🙈💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡❤❤❤❤❤💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖😜

😂😂😍😍

 

* له شدن در آغوش اونی ×-× * 😂😂😍

اوخوداااا ونوس خوشگله‌ی من😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

وای خداㅜㅜ

منم دلم برات نخود شده بود اونیㅠㅠ

یسسسس بعهجبعبحعیحعیح5حی5فح5حفف5یح4حس

خود را در بغل اونی رها می‌کند*

بغلیجاتㅠㅠ🤧🍀💙💙

والا من نمیدونم که")))

تو مادرشونی از من میپرسی؟😶😂💙

چه همه قلبه آبی چه خوشکلننن عطحعحیعحیعیحغحیع

💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀💙🍀

 

اونی فکر کنم یکم داری به خودت سخت میگیری

نه؟!

میخای حرف بزنیم؟

من خوبم اگه خودت خوب باشی🤗

اوخودا 😍😍😍💙💚💙💚💙💙💚 

خخخخخ😂😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻🍀🌻


من؟! فک کنم خوبم:/ 
یمدت کص حوصله شده بودم فقط😂 
خداروشکر😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙

بشکست هارتم توسط این پسر

کسی صدایش را نشنید

وی محو میشود*

واااییی جرررمممم😍😍😍😂😂😂😂😂
شوکو سعدی پارد نیشود تا-داااا😍😂😂😂😂😂💙🍫💚💚💚💚

اونی چرا من انقدر این بشرو دوس دارم؟؟؟

جوری که عاشق رپشم اصن گاااااااااد

هقممممممم

پسرکمممممم

فشمشفمشععشپشعپشهشعپشعپشعپشپعشعچشعچعشچ

عجششعجعجشجشعشعچشعچشعجعجشجشعشعجشعجعجش

پهسسهچعجششعجشعجعجششعجشعجشعج😭😭😭😭😭💔💙

چرا منم همین حس رو دارم؟! 
خداییش مظلوم ترین نه سونگمینه و کس دیگه جاست چانگبین😐✋💙 جوریکه چانگبین بدبختو بولی میکنن ای خدا🤦 بریم ستاد حمایت از تگی بزنیم😐✋💙

جوری که وقتی بچم میگه من مبتونم دور رو ببینم قدش رو مسخره میکنن رو مخمهههه :///

بریممممممممم

بچه‌ی مظلوم و معصوم مننن TT

 

 

+ اونی جواب کامنتام صد تا شد بعد اومدم چکش کردم باورت میشههه😂😂

هیققق چانگبین خیلی مظلومه همه اذیتش میکنن ایحح مادر به قربونت🥺😭😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙


+جرررممم واقعن؟!😂😂😂😂😂 

پسرک سوییت مگولم

کی باورش میشه این کیوتی سریع ترین رپر کیپاپه 🤧🤧🤧🤧🤧

 

+ افکورسس😂

عکس معمولی خیلی کم دارم😐😂

هیقققق دارک رپر صورتیمون *-*


+من هر بار بخابم با خانواده گرام عکس بگیر مجبورم از دوربین اصلی عکس بگیرم :| اینا به اسنو و فیلتر و اینچیزا کلن اعتقاد ندارن:||||||||||||||||||||

گند زدن*

اون واقعنو فک کردم برای اسنپ چت گفتی اونی هق TT

 

اره واقعا😂

آیلین نزدیکبود بکشتم دیگه😂

XD


واایییییییییی XDDDDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan