SKZVERSE : # VOICES MV

ام وی VOICES

 

اگه سوند مانستر در اصل استعاره ای از همون آدمایی باشن که با حرفاشون بهمون صدمه میمزنن تا ما رو نا امید کنن و اینا چی؟!

 

ام وی ویسز دیقه 00:39 چانگبین میگه نمیخام بیشتر از این آسیب ببینم گوشامو میگیرم و به راهم ادامه میدم تو ام وی ویسز هممون خوب میدونیم منظور از صدا ها همون صداهای منفیه اطرافمونه و حالا که ما در مورد سوند مانستر میدونیم ممکنه بشه اینطور تصور کرد که سوند مانستر در اصل هیولای حرفای منفیه:/

 

من میگم اسکیز داره کنترل میشه:/ ام وی دیستریک ناین رو یادتون بیاد شروع خط داستان ازونجاس. استری کیدز داره کنترل میشه و این از طریق ام وی های my pace و I am Who کاملن مشخصه که پسرا تحت نظرن:/ ازون طرف استری کیدز تو یه بازیه:/ ازونجاییکه هر ام وی یه لِول از بازیه:/ در ابتدای هر ام وی وارد مرحله میشن و در انتهای هر ام وی ازش خارج میشن و به مرحله ی بعد میرن:/ چی میشه اگه اینطوری تصور کنیم که مثه فیلم های The Maze Runner اونطوری تحت کنترل باشن:/ یا بهشون دارویی دادن و انداختنشون تو یه بازی:/ یچیزی تو مایه های فیلم جومانجی که اشتباهن وارد یه گیم شدن و باید تلاش میکردن بیان بیرون:/

 

من میگم جسم خوده پسرا تو دنیای واقعیه ولی ذهنشون و جسم غیرواقعیشون رفته تو بازی:/ و سوند مانستر هم داره اذیتشون میکنه فقط بر ذهنشون تسلط داره و با اون آزارشون میده:/

 

دیقه 1:02 ام وی ویسز سونگمین میگه از صداهای توی سرم فرار میکنم. بنظر من این جمله میتونه  دلیلی بر این باشه که بهمون بگه هیولا به جسم واقعیشون کاری نداره و داره ذهنشون رو کنترل میکنه و از طریق اون اینشکلی آزارشون میده مثه همینطور که صدای منفیه اطرافمون جسممون رو کاری نمیکنه ولی روح و روانمون رو آزار میده یونو؟!

 

••• stay-stay82.blog.ir •••

 

پ.ن: برای اینکه حرفامو بتونین درک کنین دیگه باید از یسری تئوریای اولیه خبر داشته باشین XD گلیچ-سوند مانستر-جهان های موازی- گیم و چیزای دیگه XD

  • Bin Bin

معنی سوند مانستر و گیم و جهان های موازی رو میدونم ولی معنی گلیچ رو نمیدونم:|

Glitch به یسری اختلال، اتصالی، قطع و وصل شدن اینای کامپیوتری میگن:/ مثه این کلیک
گلیچ در اصل یه خطای زودگذره که خودش خودشو درست میشه

اونی یه راهنما 

یه بازی ای هست"از وجودس در واقعیت با خبر نیستم"

که وقتی واردش میشی حافظت رو پاک میکنه و باعث میشه فکر کنی زندگی تو اون داستانه که داره گفته میشه 

ممکنه همچین چیزی هم باشه

بی ربط.ن: اگر گند بزنم به قالبم اوکی میکنیش:///؟؟؟

وااایی مرسی ازین خبر نداشتم ^^ یاح یاححح میتونه یه همچین چیزی باشه *-* فقط فک میکنم اسکیز حافظش پاک نشده از.نجایی دارم اینو میگم چون یجورایی میشه گف جونگین کسیه که از خیلی چیزا خبر داره یونو؟!


اره کدشو دارم دونت ووری XD

اها میسی.-.💜

^^

ووی گیج شدم یکم ولی فک کنم گرفتم *----*

قطب نما هم خیلی نقش مهمی تو تئوریاشون داره درسته؟

هرجا توضیح میخای بگیااا *-* (حتی به تو میتونم با ویس بفرستم ^^)

واایی آرههه قطب نما، آسانسور و اون دو تا ماه و کلید و کیک کلن جزو مهمترین و پایه ثابت ترینان که ام وی هارو هم بهم وصل میکنن *-*

ووی تنکس😍

میدونی اونی من بیشتر درمورد شروع خط تئوری و اینا دوست دارم بدونم

چون میدونی خط داستانی و اینا که بیاد دستم دیگه میگیرم خودم *-*

مثلا تئوریای وی وی و اکسو الان خط داستانیش دستم اومده قشنگ هرچی ببینم میتونم ربط بدم بهم

برای همین میتونی بی زحمت شروع داستان اسکیز رو خلاصه بگی؟*-*💙

 

نگوووووو که کیکه هم تئوری دارهههههههههه😂😐😭😭😭😭😭😭😭

در مورد خط داستانی خیلی مطمئن ترتیب ام وی ها دقیقن کدومه ولی برات یه ویس میگرم چیزاییکه خودم میدونمو برات توضیح میدم *-*
یه عکس هست خوده اسکیز از خط داستانیش داده در مورد اون میگم تا ببینیم چی میشه XD

عااخخخ یروزی باید بچسبم به تئوریای وی وی تا حالا طرف تئوریای اونا نرفتم *-*

والا کیکه که تئوری داره ولی هنوز نه تئوریه قانع کننده ای درموردش خوندم نه خودم تونستم براش دلیلی بیارم :|
یکی یه تئوریه مسخره گفت که کیک ها جایزه برد هر مرحله بازی ان -_____- عاخه ینی... جایزه عاخه؟! اینهمه تو 798 تا ام وی کیک داستیم که بشه جایزه عاخه؟! -_______________-

وویییییییییی مرسییییییی😍😍😍😍😍😍😍

َعاو خودشونم پاینا😂😍

 

اونی تئوریاشون درمورد برگردوندن زمانه :"))

من و باران حدس میزنیم یکی از اعضا یا همشون اشتباه جبران ناپذیری کردن و حالا میخان زمان رو برگردونن یا جبرانش کنن

هوف خیلی درموردش حرفیدیم😂✋🏻

 

 

وا :/

مثلا کیک اوه جایزه کینگدام بود؟

یا کیک اون اسکیز پلیره چانگچانلیکسمین جایزه مرحله آدم خواری بوده؟😂😂😂

تا وقتی ما چانــه را داریم غم نداریم XD بهمون میگه فلان جا مهمه بهمون میگه کدوم حدسامون درسته دیگه چی میخایم؟! XD تازه تو شیپ کردن همدیگه هم از ما استی ها هم پایه ترن XDDDD


عااااخخخخ *-* بایددد بوخونمممم *-* باشه تئوریای ایتیز رو تموم کردم میرم سراغشون *-* میام ازت ی مشت منابع میگیرماااXD


جایزه کینگدام XDDDDDD
مرحله آدم خواریXDDDDDDDD وااایییی موووووووووودددددد XDDDDDDDDDDDDDDDDD
قضیه کیک عه از حل کردن معادله 5 مجهولی هم سخت تره لنتی XD

خدایی هر گروهی یه چانه لازم داره😂😂💙💙💙💙💙💙

وای خودشون خودشونو شیپ میکنن همدیگه رو شیپ میکنن وای😂

 

هیق TT

اونی بگم هیچ منبعی ندارم یا زوده @_@

 

دقیقا😐😂

اینا از استی شیپر ترن بخذا😑😑😑💕🍿😶


عاااا😶😶😶😶🍿
عه😶🍿

آره هرچی نتیجه هست از ذهن خودم و بارانه😂✋🏻

بح بححححح 
بهتون افتخار میکنم ^^

ایح چاکر شوما *^*

😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan