قالب جدید؟!

قالب جدید چطوره؟!

سبا بهت گفته بودم اون بکگراندو دست نمینم دیدی *-*

شوکووویااااا قالب چطوره؟! ^^ بیا امضاش کن اصن حس میکنم یچی کمهXD

سارا قالب این شد XD خخخ امروز گندکاریامو همشو سارا دید XDDDDDD

 

هدر هارو شاید عوض کنم چون تو لپ تابم خیلی عکس نداشتم همینطوری یچی گذاشتم XD

 

خیلی وقت بود تصمیم داشتم قالب رو عوض کنم ولی وقت نداشتم الانم تازه گشادیسمم کنار رفت XD

ولی خوبیه این قالب اینه ریسپانسیو نیس XD پدرم سره هدرای قبلیه در اومده بود XD

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️
شنبه ۲ مرداد ۰۰ , ۲۳:۲۷ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

هوهوهو بسی زیبا و بوسیدنی شده. مبارک همتون ^^

اینکه ریحون بهم میگه خوب شده باعث میشه یکم به خودم افتخار کنم *-* میسی ریحونییی ^^

عرر بسی کیوتههه*-*

 

من اصنم برای اون عکسای هدر نمردم کی گفته؟! TT

خخخ XD

اونا قراره عوض شن دل نبند بهشون XDDDDD

بسی قشنگه

میسییی ^^

باااارررررراااااااااااااااااااااااااااننننننن خوب شد یافتمت *-*
بااااااررررررراااااااااااااننننننن تنننننن.....موهاشووو....نارنجی....کرده...؟!!! تِنـــــــــــــــه XDDDDDDD

جر اوکیه ولی قشنگن*-*

XD
شنبه ۲ مرداد ۰۰ , ۲۳:۳۳ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

من کی ام که گفتنم فرق کنه خواهر:/

خلاصه که زیبا شده . به معنای واقعی کلمه "استی گلکسی" عه !

فوق داره تو ریحون ای *-*

هیقققق میرم از ذوق زیر پتوم *-* خیلی استی گکسی ای شد! من ملدممم با این جمله *-*

عووووووو خیلی خوبه

یاد میونگ افتادم😞😞

ولی افرین خیلی خوبه*-*

میسی نوشمکیییی ^^

عالیه 😍😍

میسی ونوسیم ^^
شنبه ۲ مرداد ۰۰ , ۲۳:۳۶ 𝗧𝗛𝗘 𝗩𝗔𝗡𝗗𝗔

قالب نو کلی مبارک

کلی مرسیییی ^^

^^

 

اره اونی..شخص تن..موهاشو نارنجی کرده...TTTT

کم کم داریم به لحظات اعلام سولوی تن نزدیک میشیم:")(با توجه به پیشگوییا و اسپویلای خود تن.)

شخص تن باهات کار دارم برو الان لذت ببر که دست کریستال بهت نرسیده *-* T.T *-* T.T
یتهرثقشیثاخیاخصشخذلاسملزغصلمخلغزمسئخزمصس سولووووووووو *-* یووووو میننننننن سولوووووووووو *-* T.T
باران خدافظ من میرم زیر پتوم *-*

هارتمممممممممممممممم جر خورددددددههههههههاهههههههههههپخقپاششامشهپسهپاپساپسساپساپساپاپس

ماماننننننننننناپلمسپاسساپهپسهشپشهپشهپسهپسهپپسهپسهسهسهپسهچسهپسهپسپهسهپسهپهپ

اشک اشک اشک😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

 

+ بله دیگه

حالا علاوه بر انه و چانه

تنه هم داریم😐

ریلی؟! *-* اکلیلی شدم ^^
شوکووووووووو بنظرت اون قسمت ادامه مطلب نوشتشو آبی روش کنم یا همینطوری بمونه؟


+ من و روهینا این وسط داریم تنـــه تنــــه میکنیم -___________- XD

اونی میدونی

سه شنبه، 1 تیر 1400(تا جایی که رفتم چنلو چک کردم)

ساعت 00:19 

تو یه چنل

یه پیشگویی دیدم که نوشته بود 

تن اولین عضو WayV خواهد بود که یک آلبوم سولو منتشر می کند

 

ینی از اون روزه که من منتظرم تاااا الان:"

(وی گوشه ای از پتویش را یواش کنار میزند و یک چشمی کامنت را میخوند *-*) 
هعی زندگی هعییییییییییییییی *-* کشتار دسته جمعیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

+دوتا منبع اطلاعات و پیشگوییا درباره ی سولو گفتن

*-* مرگیدیمممممم *-*

هق مث چی خرذوقمTT

الان من خیلی خوشبختمTTالان ما تن لاورا دسته جمعی خیلی خوشبختیمTT

خرذوق نه بهتره بگیم ذوق تو خر *-*

وای چرا قبلی شد باز:/😂 اون یکی کجا رفت؟  فقط دستگرمی بود؟😂😂

من قک کردم اومدم که یه تحول ببینم دوباره برگشت سر جاش که  XD

خوبه حداقل میفهمم چی نوشتی حالا 👀:)

در اصل این جدیده عه😂😂😂 اون یکی که تم قهوهگای داشت ماله وب استری کیدز بود یه دیقه انداختمش اینور برن شام بخورم بیام😂😂😂 

دیگه خیلی نمتونست متحول شه همه گندکاریامو دیدی😂😂😂
اره مشکل اصلی درست شد😂😂😂 

شفملشممشلشملمشعمشعشعمشعممشع ملومه که اره😭😭😭

نوشتش؟؟*-*

فک کنم رنگ عنوان بشه جیذاب تر بشه *-*

هیق فیروزه‌ایه رنگ شاولا TT

 

+ عه واقعا؟😂😂

 

++ وای من و باران برای سولوی احتمالی تن کلی عر زدیم :")

😍💕💚💕💚💕💚💚💕💚💕💚💕💚💕
عا آره آره نوشتش👌
باشه پس درستش میکنم لپ تابو خاموش کردم باشه فردا صب😂💚
عرررررر رنگ شاولااااا😍😍😍💙💚💚💙💚💙 گفتیییییی😍😍😍😍😍😭😭😭💙💚💙💚💚💙💚💙💚💙💚💙


+ آره جرررر😂😂😂
++🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🌻⚘🌻⚘🌻⚘🌻⚘🌻⚘🌻⚘🌻⚘

عه؟😂 من رو اون کراش زده بودم داشتم بهت امیدوار میشدم پس مال خودت نبود هییییییTT

راستی کدوم وب من یکی بیشتر نمیشناسم که اون قالبش اونجوری نبود

آره ولی این ستاره ها رو مخمه انگار قالب این بچه جدیداست که میان تو بیان سریع قالب میزنن😂😂😂 دهنم سرویس شرمنده دیگه کرم دارم:)😂😂😂😂

برا من که بود من زده بودمش😂 ولی برای عسل زده بودمش 😅💙💙💙

ستارهامممم😍😍😍⭐️⭐️⭐️
جرررر😂😂😂

مث یه رویا میمونه که امیدوارم حقیقی شهTT
وای وای فکر کنننننTTTT

وااایییییی😍😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚💚💚💚💚

واو خونمونو عوض کردیم*-* شگولی پگولیییی

آره😍💚💚💚😂
خخخ
يكشنبه ۳ مرداد ۰۰ , ۰۷:۱۵ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

زیباستتتتتتت*----------*

میسییی آیلینییییی😍😍😍😍💚💛💚💛💚

فایتینگ TT💙

شمشعمهچثچسهسهچچشعشهچشهچشهشاشهشلججلعجششل هیییییییییییق

قشنگ از گوشه گوشه وبت میشه فندوم درورد😭🤧

 

 

اشک بریزیم😭😭😭

خخخ 
دیشب داشتم فک میکردم عکس هدرا رو چی بزارم وااایییی ی ترکیبای خنده داری ب ذهنم میرسید کههه😂😂😂💙 
یبار فک کردم عکس کاپلای مئرد علاقمو بزارم بعد هرجور حساب کردم نمیتونستم تو 4 تا عکس خلاصشون کنم😂😂😂😂😐


اشکیجاااتتتت😭😭😭😭💜

چه قشنگه قالبت اونی*-*

ارامش داره مثله قبل💙~

سباااااا منتظرت بودمممم😍😍😍😭💙💙💙
ایححح میسیییی😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙

اونی من نبودم چند روز ㅜㅜ

دیشبم فقط شب بخیر گفتم و پنل و بستم ساری"-" 🤧💙💙💙💙

خوبی آیا؟

بوس و بغل*-*

دیلم تنگید برات🥺🥺🥺🌻🌻🌻
میسی تو خوفی دترم؟! 😍❤
بخلللللللللللل🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤭

دله منمㅠㅠ💙💙🍫

خوبم یه خوبیتون😍🍀💙💙

بغلیجات*-*

ایحححح ^^ 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

عه میخای هدرارو عوض کنی؟TT

بنظرم یه کاپلو به نمایندگی از گروه بزار😂😂😂😂

آره
شوکو من این ریختیم: یه دلم میگه ووسان ووسان،
یه دلم میگه نومین نومین،
یه دلم میگه مینسونگ میسنوگ،
یه دلم میگه یونبین یونبین،
یه دلم میگه هیونلیکس هیونیلیکس،
یه دلم میگه سونیو سونیو *-*
شوکووو نجات می پلیز XD

شوکو*-* تم ترسناک بزارم چی؟! *-* اصن کاپل اینا رو بیخیال *-*

خب میتونی همشونو بزاری *-*

فقط باید بین مینسونگ و هیونلیکس یکیو انتخاب کنی

چهارتا رو بزاری هدر یکی رو گوشه وب *-----*

دویدن جهت نجات اونیش😂🎉*

 

ینی چجورییییی @____@

دلم نمویاااددددد *-* شیطونه میگه مین مین بزارم XDDDDDDDDD


شبیه هالووین *-* گریم های هالووینی*-*

میفهمم😂😂😂

خب میخای کل وبو کاپلای اسکیز بکن😂

دم کامبکی هم هست هق TT

 

ووییسعجسعجسعجسجسعجعجسعجسشعججعششجعجشع۹شع

ایده خیلیییییی جذابیهههههههههه *--*

نههههههههههههههههههههه الان خودم بشخصه بدجوری رگ نومین و ووسان شیپرم زده بالا نمیتونممممممم *-* بعد دیگه همه جا زیاده اسکیزی میشه XD پروو میشن XDDDDDD
برا دمه کامبکی یه هدیه دیگه دارم ^^ تا چن دیقه دیگه میفهمین *-*


برم هدرو بزارم بیام خبرو بهتون بگم ^^

مسعلسمشهمهپشملشامششاپامششهمهمهمشهچشچشههپششهپسهپ

اشک اشک اشک اشک

شهپشعمشماواییییییییییییسهپهپشهپششهپپاشپشاشهپاپشهپپهسشهپپعشمعشههپه

منتظرمممممممممممممم

جیغ جیغ جیییییغ

 

 

واهاییییییی اونیییییی دیگه خیلی خیلی خیلی منتظرممممم

مهعثمخصلثهذمغهعذمتسز
جیغیجااات با شوکو XD


گذاشتم ^^
+تم هالویینی خوب در نیومد باشه بعدا یکم وقت بزارم شاید تونستم XD

امروز کلا رو فاز جیغیجاتم😂✋🏻

 

وایییییییییی الان دقت کردممممممم

سمععمسسپهپساپساسپااپسسچهیچههچسسچه هارتمممممم چقدرررررررر مولتی فنیه😭

امروز خیلی اتک زدی بم اونی TT

البته اتک اول صب رو اونی ونوس با پارت هارت بروکن کننده و جدیدش زد😐😂

خخخ جیغ جیغغغغ XDDDDDDDDDDDDD

خوب شد؟! *-* عکس یونجونی که گذاشتم 5 مگ عه لنتی دیر تر از همه آپلود میشه XDDDDDDDDD ولی کیفیتش خیلی لنتیههههه احححح *-*
اتک زدن وظیفه ماس XDDDDDDDDDDD
عااخخخخخ من الان داشتم کیلر میخوندم بعد یه هفته وقت کردم هیققق T.T چ بچه ی بدی ام T.T

جیغ مجدد جیییغ جیغعغ

 

عالیییییی شد TT

وای اره یجورایی انگار قالب سنگین شده ولی ایح میشه تار موهاش رو شمرد TTTTTTTTT

😂😂😂😂✋🏻

نه اونی همچین نگو خب نتونستی :")

*-*

فقط عکس ینجون اینطوری میشه؟! اگه فقط ماله یونجونه همین عکس با کیفیت پایینترشو بزارم مثلن:/
عاااخخخ این از همون سری فول اچ دی هایی که اونی مارال گذاشته بود تو وب عه *-* عااخخخ که چقد مرگ این فوتوتیزرم منننن *-* ینی هر فایلش 300 مگ اینا بود عای گس -____-

:""""))))))))))))))))))))))))))))))

نمیدونم والا

برای من همشون راحت مبان *-*

اخ ارههههه

وای کیفیت عکسای بیگ هیت خیلیییی خرهههیهچعچعسشعجشعجمشع

عااا پس خوبه😍😂✋💙 

هعییی هعییییی😍😍😍
واااییی شوکو من قبلنا ی عکس از جونگهان داشتم ماله دیپچ اینا بود واااییی خدااا شوکوووو این عکسه ازون عکسا بود تو حتی میتنستی تعداد مو های رو سر جونگهانم بشماری اصن ی وضعی بود تا میدیدم تشنج میکردم😍😂😂😂😂😂😂

وایییملسمشلشپلشلمشلملمششلمشلمشلممللپشچش

من عاشق عکسای دیسپچم خیلی کراشن ایح😭😭😭

وااییی صیممممم *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan