پروژه‌ی ایتینی کردن شوکو، ونوس، آیلین😂💙 این قسمت: مینگی

پروژه‌ی ایتینی کردن شوکو، ونوس، آیلین😂💙 این قسمت: مینگی

 

 

 

ازونجایی که امروز بیانیه‌ی KQ در مورد برگشت مینگی به فعالیتا رسمن اومد و من الان خر تو ذوق ترینم😍💙 چه بهونه ای بهتر ازین که پست امروزم از قند عسلم باشه😍😍😍🍋💙

 

اینو از چنل ایتیز کپی کردم بخونین اصن زندگیه آدم روشن میشه میخونتش😍😍😍😍

 

📝 #ترجمه بیانیه‌ی KQ درباره‌ی بازگشت مینگی به فعالیت های گروه:

 

" سلام،

این KQ Entertainment است.

مایلیم در مورد وضعیت سلامت و بازگشت مینگی، شما رو مطلع کنیم.

 

از طریق مشاوره‌ درمانی، استراحت طولانی مدت و تلاش های مداوم، مینگی دوباره سلامتی خودش رو به دست اورده و در نیمه اول سال 2021، قبل از بازگشت رسمی به گروه برای بررسی وضعیت سلامت روحی و جسمی در چندین برنامه‌ی کاری شرکت کرده.

بعد از چندین بار گفت و گو با خودِ مینگی، والدینش و مشاورِ روانشناس، نظر نهایی رو از مشاور دریافت کردیم که میتونه بدون هیچ مشکلی برگرده.

از این لحظه به بعد، ایتیز به عنوان گروهِ کاملِ 8 نفره فعال خواهد بود، و شمارو از هرگونه تغییرات احتمالی که در بیانیه های قبلی به وجود بیاد مطلع خواهیم کرد.

یک بار دیگه، میخوایم سپاسگزاری خودمون رو از ایتینی هایی که منتظر مینگی بودن و از حمایت کردنشون دریغ نکردن بیان کنیم.

ممنونیم."

ᝰ• @Ateez_official •ᝢ

 

عرررر پسرم فند عسلم برگشتههههههه😍😍😍😍😍😍💚💛❤❤

 

 

این فتوشوتشو خیلی دوسسسس😍😍😍

 

😂😂😂🐬💚

 

قند عسلللل😍💛

 

گوگولیییمممممم😍😍😍😍

 

مینیقند عسل بازی داره در میاره😍😍😍💛💚❤

 

کوشولوووممممم😍😍😍😍😍💖💚💛

 

 

اینا 👇 هم آپدیتای امروزن مینگی اومدههه با خودش قاقالیلی اورده😍😍😍😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

 

آپدیت توییتر ایتیز با هونگ جونگ💝

 

کپشن: خوش برگشتی، FIX ON🖐🏻💥

ᝰ• @Ateez_official •ᝢ

 

 

 

༢ 210718 ༢

آپدیت فنکافه ایتیز با مینگی✨

 

"از آخرین باری که اینطوری نوشتم مدت زیادی میگذره بخاطر همین معذب و مضطربم.

زمان زیادی گذشته. حس میکردم چیزی از دبیومون نگذشته ولی هزار روزگیمون رسیده.... زمان مثل برق میگذره درسته؟

در این مدت طولانی که باهم بودیم لحظات فراموش نشدنیِ زیادی تو زندگیم ساخته شده، با اینکه هنوز مدت زیادی از دهه 20سالگیم باقی مونده.

فکر کنم این زمان رو بعنوانِ "زیباترین لحظات" در زندگیم به یاد خواهم داشت.

تینی های ما حتما خیلی درمورد اینکه تو مدت استراحتم چطوری وقت گذروندم کنجکاوین درسته؟

از بچگی کسی بودم که نگرانی زیاد داشتم برای همین تمام تلاشم رو میکردم تا خودم رو با ابعاد زیادی تطبیق بدم. بخاطر همین، با گذر زمان فکر کنم چرخ دنده هام کم کم از هم گسیخته شدن و فشار زیادی بهشون اومده. 

برای همین در طول استراحت، روش هایی رو تمرین کردم که بتونم خودم رو کنترل کنم و و زمان زیادی رو صرف کردم تا به چیزایی که دوست دارم فکر کنم.

پدرم وقتی کوچیک بودم بهم یه حرفی رو میزد و همین حرف این روزا خیلی بهم کمک کرد.

"اگه رویایی که داری روبه روی توـه قطعا باید نگاهت به جلوت باشه، اما بخاطر خودت به عقب نگاه کن و ببین چی باعث میشه دوران سختی رو داشته باشی و هر وقت آماده شدی دوباره به جلو نگاه کن."

نظر شما چیه؟؟ راستش قبلا نمیتونستم با این حرف ارتباط برقرار کنم ولی الان که مدت خیلی طولانی استراحت کردم، فکر میکنم این حرفا کمک خیلی بزرگی بهم کردن.

الان وقتی دوباره با ایتینی ملاقات کنم، فکر کنم میتونین خیلی بهم تکیه کنین. من در این حد پیشرفت کردم!!

پس الان دیگه نگرانی NONO اوکی؟؟

با شروع از امروز، کم کم براتون از کارای جالب و کوچیکی که در طول استراحتم کردم تعریف میکنم.

یه بار دیگه هزار روزگی مبارک!! عاشقتونم!!

 

ᝰ• @Ateez_official •ᝢ

 

 

من الان تا صب میرقصممممم😍😍😍😍😍😂🐬💙💚💛🍋❤

پ.ن بی ربط: راکت پانچ سینگل ژاپنی داد Bubble up عه😍😍😍💖💗 ورژن آکوستیک رینگ رینگ هم اومده وااایییسس خیلی قشنگهههههه خیللللییییی پیشنهادیه شدیدددددددد😍😍😍😍😍😍😍😍💙💚💛

پ.ن بی ربط 2: تیزر Fight or Escape عه تی اکس تی رو دیدیننننننننن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛

  • Bin Bin

خداروشکر 🙃🤧🤲🏻

ایشالله سان هم به زودی برگرده *^*

😍😍😍😍😍😍😍
انقد الان خوشحالممم کهههه😍😍😍😍
هنوز به خاهرم نگفتم (#مرض مضاعف😐🤡)
عرررررررر مینگی اومدهههه😍😍😍😍

عه اونی برو بگو بچه یکم دلش شاد شه 🤦🏻‍♀️👀

نه الان میاد جیغ جیغ راه میندازه حوصله ندارم😂😂😂
باشه فردا بهش میگم صبح خابش بپره سره مدرسه حواسش جمع باشه😍😂😂😂😂

وای عزیززززمممممممممهپسسهپشهپشهپپشهسهچ

چوکاهههههههههههه

یه سوال

اصن برای چی رفته بود؟@_@

 

واییییی واقعا قند عسلههههههههههه😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍🤧🤧🤧🤧🤧💙💙💙💙

 

میدونی فیسش یجور خاصیه انگار که نمیدونم بیبیه یا ددی @_______@

عررررررررر پسرم اومددددد بالاخرهههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍
مینگی قبلن بخاطر مشکل التهاب مفاصل ازین حرفا یمدت رفته بود بعد سره کامبک fever 1 برگشت بودش و اینا نوامبر 2020 مینگی بخاطر اضطراب روانشناختی از فعالیتا یمدت کناره گیری کرد و بچم همش صداش بود تصویرش نبود😍😭💙💙💙 


جزو مکنه لاینه 😍 بترتیب مینگی و وویونگ و بعدشم جونگهو مکنه لاینن😍😍😍

واااییی آفرینننن دقیقننن😍😂😂😂😂✋💙 
این بچه فقط رشد کرده😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙💙💙💙💙
یک خل و چلیه کههههه😍😂😂😂😂
اصن من فقط به این و لوکاس میتونم بگم واقعننننن قند عسل ان😍😍😍😍😂💛💛💛💛💛🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯🍯

و اما تیزر توباتو

فاکککک

من عردارترینممممممممممممممممممممممممممممم

صیمممممم صیمممممممم😍😍😍😍😭😭😭😭😭💙🍋🐬💚
ولی واقعن خنده داره😂 نزاشتن خبر کامبک خشک شه زرتی تیزر دادن وححح😂😂😂 نه بع دفعه قبل که جون مرگ شدیم تا کانسپت و تیزر اینارو ببینیم نه...😂😂😂😂😂😂

خوش اومدددددددد TT

واییییییییییی ینی هشت ماه نبودهههههههههه؟؟؟؟

هقققققققققق😭

پایان کینگدام چقدر خیر و برکت داشتا😐😂

هم هیون برگشت هم مینگی 🤧😶😂🤧🤧🤧

صدای بی سیما TTTTT

 

واعت وویونگ هم مکنه لاینهههه؟

ای کنت بیلیو😂😂😂😂😂

پس ازوناس که قدی رشد کرده عقلش قد نخوده😍😍😍😍😂😂😂😂

وای لوکاس😂😂😂😂🤧🤧🤧🤧

مادر به فداش *-*
آرررهههه T.T وااایییی هیققققق T.T
آرررهههه لنتی کینگدام هیچیم نداشته بود پایانش برا فندوما یه پا خوشبختی بود 😂
هعیی هعیییی🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧


آرررهههه مکنه ی اسکل من وویوونگ XD اصن این بچه خوده مکنه باید میبود نه یکی مونده به آخری😂😂😂
آفررررییییینننن 😂 (#آیدل خود را دست نیندازید 😂)
لوکاس که اصن عینه شیرین عسل میمونه😂 جوریکه من لوکاس رو گیر بیارم چلونده شده ی کامل بهتون تحویل میدم 😂😂😂

کیوته *^*

تقریبا از داخل فیک ها باهاشون اشنایی دارم 

اونی :))

دارم فیک جدید میدم 

یونگیو (چشم بسته غیب گفتم مگه کاپل دیگه ای هم مینویسم :")))

عررررررررر
من هنوز از ایتیز فیک نخوندم :| هققق فقط عینه اسکلا تو چنل جوین شدم هنوز چکشم نکردم XD


عررررررررررررررررررررر یونگیوووووووووو 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
میااااممممممممممم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

دقیقاااا😐😂

بخدا خیلی کلون فرض کردن ما رو😂

هردفه یجوره😐😂

همیننننن -________-
بزنم تو سر بیگ هیت -________-
بعد دیدی بیگ هیت اسکل داره سرمون کلاه میزاره تی اکس تی یونیورس نمیده T.T من میخام برم اعتراض -_______-
نه گذاشتن بچه هام درست اسراحت کنن و هنوز قلم فریز خشک نشده یه کامبک دیگه تو راهه بعد اون موقع ام وی...
دوشنبه ۲۸ تیر ۰۰ , ۱۲:۴۱ 🍙Rice cake 🍙 (بخل تهیونگ)

همین مینگی که گفتی اون نیست که توی ی سریال بازی کرده؟

یکیم توی ایتیز بوداممم رپر بود بومگیو یوگیوم یه همچین جور چیزایی بود اسمش خعلییییییی کراش دارم روش

نه مینگی که خیلی وقته استراحت بود :| 
نمیدونم کی رو میگی هیچکدوم ازین اسم ها تو ایتیز نیستن:)
دوشنبه ۲۸ تیر ۰۰ , ۱۲:۵۶ 🍙Rice cake 🍙 (بخل تهیونگ)

نه اخه یه اسم اینطوری بود رپرای ایتیز کیان من  زیاد تمیشناسمشون

هونگ جونگ؟!
مینگی و هونگ جونگ رپر هان
دوشنبه ۲۸ تیر ۰۰ , ۱۳:۱۶ 🍙Rice cake 🍙 (بخل تهیونگ)
ا عرععرعررععرعر پیدا شد مینگی اره هی اسمشو یادم میره مثلا کراش دارم روش خاک توی سرت نیوشااااا
اره خعلی کراشهه
خخخ
کنچانا کنچانا XD
مبارکهههه *-*
دوشنبه ۲۸ تیر ۰۰ , ۱۴:۲۶ 🍙Rice cake 🍙 (بخل تهیونگ)

هعی

ایتیزم میدونست

یاح یاح ^^

اونی این یونیورس چیه؟@_@

ام وی چیشدههه؟؟؟

تی اکس تی یونیورس همون ام وی های توباتو هستن که تئوریای پشم ریزون دارن مثه نپ عاف استار و مجیک آیلند و ایترنالی

میگم شوکو ازونجاییکه ریپکیج آلبوم عه ینی ممکنه از آهنگ قبلیا ام وی هم بدن *-*

ص۵مپلسنبشنبشلپسمسلنیبنششبمبمشفجشفجسمشللمشسلپعمسلم

مهسملسسپللچسجشعچسعشچععجشعچسعچسچعجصعچثععچسسعچ

وای شت ینی نمیخاد ازونا بده؟

ینیییی چییییی من میخاممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

شاید @____________@

هارتممبملشعممفشمعشعمعشممسعپپعسلپس

من که پونزام آمادست به بیگ هیت حمله کنه XD
صیمممممممم T.T



اتشیمثاعغمشبعغخصعماتغعیهر2صخغ79بخمغعسذ

پس منم برم چاقوهام رو تیز کنم😂😂

 

 

چهثهچسسهچسهچهسچچهسسهچچسعسعچچسععچس

😂😂😂😂😂😂😂😂😂🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan