دفترچه خاطرات روزانه #روز 7

دفترچه خاطرات روزانه #روز 7

 

لپ تابببببممممم😭😭😭😭😭😭😭

لپ تابم خیلی وقت بود دَرش خراب بود بخاطر درس خاهرم و خودم نمیتونستم بدم درست کنن امروز بابام یهو گفت بده ببرم درس کنم آخر هفته پس بگیریم😐 احححححح دارم دیوونه میشم نمدنم کار خاصی نمیکردم همه این کارا رو میتونم با موبایلمم کنم ولی اصن اعصابم چوخیده 😐 از وقتی لپ تابو بابا برد اصن حوصله هیچکاری ندارم😐 میخاستم بخابم خاهر عزیزم گند زد بهش الانم دارم به کل دنیا فوش میدم😐 

این چن روزی که لپ تابم نیس فک کنم بهترین بهونه عه که برم سراغ اون بوم بخ بخم که چن ساله گوشه اتاق افتاده😂  

 

این سردردم خوب شه میرم ساب رو تموم میکنم خیالم راحت میشه 😐❤

 

امروز قسمت 10 ایمیتیشین رو دیدم وااایییی عرررر ماها و ریوک دوباره باهمن😍😍😍🍍💛💜 

 

حالا که بیکارم فک کنم بهتره برم انقلاب عشق رو ببینم😍❤💙💜 

 

الان دارم آهنگ scared از یجی کیم رو میگوشم 😍 چرا انقد صداش خوبه؟! چرا انقد آهنگش بهم آرامش میده؟! واااییی 😍😍😍 یجور آهنگش ریلکست میکنه😍😍😍 

 

سال تا ماه هیچ جا دعوت نمیشیم دقیقن این هفته که پنجشنبه دعوتم همه یریز میان میپرسن هی پنجشنبه هستی پنجشنبه هستی؟!😐 شانسه عاا😐😂💙 

 

شیطونه میگه لپ تاب خاهرمو کش برم این چن روزی😂😂😂💙

  • Bin Bin

واییییی 😑😑

واقعاااا خرابی لپ تاب خیلی رو مخع😑😑

رو مخ تر از صوصک😑😑😑😑

خدا بهت صبر بده 

عاره برو کش برو 😈😈😂😂😂

سلام نوشمک جونم خوبی عزیز دلمممم؟!😍😍😍😍😍 
وااایی جالب اینه یبار قبلشم خراب سد درش دادم درست کنن خاهر بنده دوباره معلوم نیس چجوری کشتی گرفت باز درش شکست😐

واااییی سوسک😂💙
مرسی😍😂💙
یاح یاح کش رفتن حلال است فقط امیدوارم فوضولی نکنه 😂😂😂😂😂😂

یه نوع وابستگیه میدونی ؟ 😂😂

 

من که این روزا اینقدر کار دارم اصلا نمیفهمم چیکار دارم میکنم 

کی میرم فلان جا ؟ کی فلان کار رو شروع کردم ؟ کی تمومش کردم ؟ 😂

خسته شدم :///

ارهههههه😍😂😂😂😂💙🌴

واااییییی صیم احساس میکنم اصن دارم پرواز میکنم😂 
میدونی یهنرین کار اینه تو یه کاغذ بنویسی کارا رو برنامه بریزی امرپز فلان کارو حتما برسم😂✋💙 منکه به این کار رو آوردم😂😂😂😂😂😂

انیوووووووو اکلیللمممممممم😻😻

عارهه خوبم تو‌خوبی؟؟🤗🤗

جررر به نظرم لپ تابتون ظلصم شده 😂😂

 

همه خاهرا میکنن😑🙂😂😂😂

میسییییی نوشمک جونیمممم😍😍😍😍😍😍😍😍
جررررررررر😍😂💙💙💙


هعیییی😂🌴💙

من راستش تایپ شخصیتیم یه جوریه که از برنامه ریزی و یا محدود شدن روزش به یه تعداد کار خاص متنفره :///

ولی خب ... بازم کارامو میکنم 😂

میدونی من همیشه آدم عجیبی بودم برای بقیه 

مثلا مامان بقیه دعواشون میکرد که اینقدر نخوابن مامان من هر روز دعوام میکنه که یکم بخوابم 

یا بعضی وقتا مامانم بهم میگه تو یه لباسی خوراکی ای چیزی نمیخوای ؟ یه چیزی درخواست کن بخریم برات خب :///

و یه ویژگی عجیب دیگه ای که دارم و در اصل میخواستم اینو بگم ( چقدر مقدمه چینی کردم :/ 😂) 

اینه که عاشق روزایی ام که اینقدر کار دارم که کل روز باید بدو ام اینور اونور و آخرش هم به بعضی از کارام نمیرسم *-* 😂😂

واااییی فک کنم تو. این صیم نیستیم😅 چون من عینه چی برا همچی برنامه ریزی میکنم😂 اصن تا ننویسم امروز بایددد فلان کاذو کنم انگار دست و دلم نمیره برا کار😂😂😂 از بچگی یجور عادت شده برام😂💙 
وااایییی مامان منم همش میگه تو لباس اینا نمیختی میگم نه😂 واااییی این سووو سوووو صیمممممم😍😂😂😂😂✋💙🌴💜 
واااییی منم از روزایی که عینه خر کار دارم خوشم میاد اصن سرم شلوغ نباشه انگار اصن یچیز کمه😍😂✋💙 یرا همینه همش دئس دارم سرمو شلوغ کنم😂

آره تو این مورد دقیقا برعکسیم 😂

 

اصلا جدیدا بی توقع شدیم 😂😂

 

خخ بازم مثل همیم 😂😂💃🏻💃🏻

اصلا آدم بیکار که باشه حوصله ش هم سر میره ://

😂😂😂🌴


من همیشه این ریختی بودم 😂😂😂😂😂😂

اره والا😍😂😂😂😂

اونی بیا به این فک کن که بعدش یه لپتاپ درست شده قراره به دستت برسه :"))))

 

پوف منم وقتی خواهرم میرینه به خوابیدنم هم سردرد میگیرم هم بدجور سگ میشم -__-

 

 

بوم؟@_@

نقاشی میکشیدی اونیییی؟؟؟؟؟

 

اخ دقیقا همینه :/

همیشه خدا بیکاری اونوخ اون یه روزی که برنامه میچینی بری بیرون همه دعوتت میکنن وح :////

 

 

عه تو این مورد صیمیجات نبودنتون من شبیه اونی ونوسم :")

هیچی رو برنامه نیست اصن😐💔😂

اگه عموی گرامیه بنده وقت کنه و درست کنه و تا آخر هفته این لپ تاب بخ بخ من اون گوشه مغازش نیفتاده باشه😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑  میدونی در لپ تابم رو نمیتونم ببندم شکسته برا همین صب تا شب بازه😂✋💙 

وااایییی صیم 😍😂✋✋✋✋✋💙 

آره یه طرح هست خیلی وقته میخام بکشم وقت نمیکردم😂✋💙 الان بهترسن بهونس😍😂✋💙 


همیننننن😐😐😐🌴🍋


جرررر😂✋💙

وای ایشالا که بهش الهام بشه مال تو رو اول از همه درستا کنه😂💔

صب تا شب؟😂

 

وایییییییییی اونی تموم شد حتماااااااااا نشونم بدههههههههههه T__________________T

اتفاقا ایشون چون ما فامیل شونیم دیرتر درست میکنه😐✋🌴 
چ میدونم ازون جاییکه دفعه قبل که شکسته بود یه سه چهار باری هی بردیم اوردیم دیگه ایندفه چشم آب نمیخوره😐🍍
آره تازه بیشتر از 110 درجه هم نمیشه بازش کرد😑 (لپ تابم درش 360 درجه خب؟! ینی در اصل تبلت هم میشه پلی الان بخاطر شکستگیش...)


باشه😅💙💙💙

عه پارتی بازی تو کارشون نیس😂😂😂💔

عاهاا ازین سورفیس هاست که جدا میشه @_@

اونا خیلییییی مراقبت میخان :")

هققققققققققق نذر کن ایشالا درست درست که شد بشینی باش چندباری ام وی گادز منیو رو استریم بزنی TT

😂😂😂😂😂😂🐬🐠💕
نه جدا نمیشه یجور کامل تا میشه کییوردش غیر فعال میشه تبلت میشه 
اوووففف اره لنتیییی😑😑😑 
وااابییی جرررممممم عالی ای تو 😍😂😂😂😂✋🐬🌴💙

عاها گرفتم *-*

چاکر شما😂✋🏻

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan