دفترچه خاطرات روزانه #روز 6

دفترچه خاطرات روزانه #روز 6

 

امروز چه روز قشنگیه نه؟!

ام وی دبویز اومد😍🧛

ام وی ایتیز اومد😍💙

 

آقا من ی سوال دارم :| ایتیز چنل یوتیوب برای ژاپنش نداره؟! داشتا نداشت؟! یا من قاطی میزنم؟! 😐💙🌴 

لینک بازدید ای که چنل ایتیز گزاشت اصن رسمیه؟! والا خودمم قاطی کردم :| فن پیجه یا ماله پلتفورمای ژاپنه واقعن:| پروفش چرا همچینه XDDD

 

من ام وی Drink It میخاااااااااااااااااااامممممممممممممممم :|

لعنت به یونیورس T.T من میخااااامممممممممممممم T.T

(عینه خر نشستم یه گوشه یریز دارم آ]نگشو میگوشم تو توییتر اسکرین شاتای ام وی رو میبینم غصه میخورم T.T

نگاه کنیننننن😭😭😭😭😭😭 

من حق ندارم عر بزنمممممم؟!!!!!😭😭😭😭❤😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

عررررر گل پسراموووووو 😍😍😍😍😍❤🖤❤🖤❤🖤❤🖤

 

مینااااااااایااااااااا بنگکیوووو رو دیدددییییییی؟!😭😭😭😭😭 میخاس گازش بگسره آره آرهههه؟! ب من چه وایب خوناشامی داشتتتتتتت ایحححح 😍😍😍😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤

 

 

بلس شوید و بلس بمانیددددد😍😍😍😭😭😭😭❤❤❤❤🌷🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛

 

 

 

 

میگم کسی یونیورس نصبیده؟! اگه ازین پریمر اینا نمیخاد منم بنصبم راحت شم T.T

 

 

 

ام وی ایتیز چرا انقد وایب خنک و سافتی داشت؟!

یوسانگ اگه فرشته نیس پس چیه بهم بگین😍😍😍😍😭💙💙💙💙💙💙

 

الهه‌ ایه برا خودش ایحححح😍😭😭😭😭💙

 

جای مینگیی خالیه😭💙

 

 

مینگی برا تولد سان بالاخره اومد توییتر پست گذاشت ایح انقد خر تو ذوق شدم که خدا خودش شفام بده😍😂😂😂💙❤💜🌷🌴🌴🌴🍍

 

 

باز دارم آتیش میزنم به نت خودم😑

پری آدم شو😑

پری صبر کن😑

پری الکی بخاطره گشادیسمت انقد اونو استفاده نکن😑

 

 

 

کیلر 2 آپ شدددددددد برم شام بخورم بیام بخونمممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💛❤

(باید اسم جدیدشو یاد بگیرم😐)

 

پ.ن: وااییی جررررممم😂  حاضرین در سایت زده 85 نفر😂😂😂😂😂 

  • Bin Bin

عه وبه اونیموㅜㅜ

خیلی وقت بود نیومده بودم

ینی عاشق خوددرگیری هاتم که اونیㅜㅜ

من فیلتر شکنم خراب شدهㅜㅜ

هر چند وقت ی بار گوشیم فاکی میشع فیلتر شکن روش کار نمیکنه ㅜㅜ

هیچ کدوم از ام وی ها رو ندیدم ک همراهت عر بزنم اونیㅜㅜ

این قضیه مینگی و دیدم تو خبرام وحح"))))

اونی ایقد پری و دعوا نکن گناه دارهههه😭😂😂😂💙💙💙💙

 

وب عوض نشده که همون ریختیه XDDDD
خوددرگیری هام XDDDDDDDDDDDDDD
اییییی O.O چ وضعیت خرتوباقالی ای O.O

پری باید دعوا بخوره یکم صبور باشه حینِ آپ XD

ولی دلم براش تنگ شده بودㅠㅠ

دقیقا وضعم همینه ک گفتی اونی✋🏻🤧

 

با شیوه های بهتر و آرام تری دعواش کن لطفا عررر😭😂💙🍀

اوخخخخیییییی ^^
سباااااا تو آ]نگ ایتیز یجا هست خیلی قفلیه *-* میگه اوو لا لا اوو لا لا *-* اینجاش خیلی قفلیهههههههه *-*

جررمممم XD

سباااا امروز هیونجین بالاخره گفت حمام پایین تنه ^^ عررررررررررررررررررررررررر

نههه من هنوز ندیدم و نگوشیدمممم

عیححبعبحبعحعبحعبحㅠㅠ

 

بخاطر اینکه تلگرامم کار نمی‌کرد رفتم تلگرام ضد فیلتر ریختم😭😂

و دیدم که هیون نوشته حمام پایین تنه...

و اون لحظه یاده خوده خودت افتادم🤧🤧

گفتم الان اونی چه ذوقی کردهㅠㅠ

ولی اونی تو تا همیشه زیر پستات بگو حمام پایین تنه باشع؟:"))) 

ایشششش چرا mp3یش رو هیجا نمیزارن T.T 


وااییی من برا کارای چنل مجبور شدم ازین تلگرام بی فیلترا هم بریزم:| تلگرام اصلی قابلیت کپشن زدن رو فایلایی که از بات ها میگیری رو ندارن بخاطر اون مجبور شدم بریزم XD
همینطوریش میترسیدم یادم بره پ.ن بزنم الان که اومده بچم خودش میگه من کی باشم XD

عه چقدر ام وی اومده من خبر ندارم *-*

عه راستی اونی یه سوال *ـ*

مینگی چرا یه مدته نیست ؟ @_@

عررر من شهید شدم از بس عر زدم ^^

مینگی از پارسال حدودا آخرای تابستون بود یا پاییز اینا بود یادم نمیاد بیانیه اومد که مینگی بخاطر مشکل کمر و نمدنم التهاب مفاصل و این حرفا یمدت به پیشنهاد پزشک باید فعایتاشو کم کنه تا این بچه خوب شه هیچی بخام خلاصه بگم بچه انقد حرکت زد یهو ناقص شد:| سرهه کامبک فیور1 که سره ضب ام وی ها بود ولی سره پروموشن ها گمونم نبود نمیدنم:/ ولی سره این فیور 2 فقط صداش بود و تو ام وی نبود برا این قضیه
الان ی چن ماهی هست مینگی اومده هونگ جونگ میگفت مینگی تو کمپانیه داره تمرین اینا میکنه *-* گمونم تو این ریلیتی شو جدیده که تو اپ یونیورس دارن میدن گمونم مینگی هم هست نمیدونم چون ندید :/

😂😂

 

الهی :(((

کاش به خودش فشار نیاره *^*

مهم ترین چیز برای فنای یه گروه سلامتی آیدولاشونه #^#

حتما بهتره پس *-*

هیق دلم برا خنگولک بازیاش تنگیدهههه T.T
اصن فقط بیاد هیچ کار نکنه بشینم یه دل سیر نگاش کنم فقط اصن نمیخام دست به سیاه سفید بزنه *-*
امیدوارم بهتر شده باشه^^

با اینکه این بی فیلترا رو مخن ولی کارآمد دارن0_0

عاههه الان آپدیته پیام سان و دیدم:"

میگه کینگدام و دوباره داره میبینه و از اسکیز گفتتتتتㅜㅜ

میگه چانگبین سونبه نیمه خفنه ماㅠㅠ

من دیگه نمیتونممممممㅠㅠ

اگه مردم بدون بخاطر چانگبین و روابط گستردش و کیوت بودنه سانهㅠㅠㅠㅠ

 

+اونی حالا توهم بنویس حمام پایین تنه")💙🍀

من خودم اول خوشم نمیومد بنصبم ولی دیدم دیگه واقعن مجبورمو و اینا بعد دیدم روهینا هم میگفت داره و خوبه دیه ازش پرسیدم چی داره نصبیدم:/
ایححح عزیز دل *-*
بین بین سونبه نیم ایح من مردممممممم ㅠㅠ
ایحححححححححح الان قلب من سافتلن شد اصن ی وضعییییییییییییییی ㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ


+نهههههههه هیونجین میگههه *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan