💚 Happy Birthday HITOKA 💙

🎡Happy Birthday HITOKA🎡

 

مبیونین امروز تولد کیه؟! 😶

تولد بچه‌ی یونبین😍😂💙 

تولد نوه‌ی من😍💙 (ازونجاییکه من مامان یونبینم😐🤦🍦)

تولد هیتوکا چان مبارککک شولولو قر قر هورااا😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃

 

اینم کیک تولدت 😍😂🎂🎂🎂

 

 

 

 

 

هیتوکا بیا برات دونات داغ آوردم😍🍩 تهجون😍😍😍🍩🍩🍩🍩🍩

ازین لبخند قشنگایِ تهیون😍💙💚

 

 

پشمکککک😍😍😍😍💕💓

 

ایححح ذوب شوید😍💙💙💙💙

 

 

یونگیوی خونِ شما فراموش نشود😍😂💙

ایی کوچولااا😍

 

 

 

 

عه هیونینگ داره کیک تولد هیتوکا رو میخوره😶😂😂😂💙🎂

 

 

نیکی سالمه، کسی شک داره؟! 😐📌

 

😶😍💙

 

 

 

 

 

 

لینک پخش

ببینین و بخندین😍😂😂😂

 

 

لینک پخش

نینی کوشول موشولا 

 

 

 

لینک پخش

این چیز خاصی نداشت ولی زرتی بیخودی خندت میگیره😐💕🍗

 

 

لینک پخش

اینم تهجون مومنت😍💙

 

 

 

لینک پخش

اینم ی بوس هوایی از طرف بومگیو 😍😂💙

 

 

 

 

 

موزیک رو پلی کن💃💃💃💃💃💃💃

TXT - WISHLIST

 

تولدت مبارک هیتوکا جونم 

ببخشید پست همچین خوبی نشد😅💙

امیدوارم به آرزو های قشنگت برسی نازم😍😍😍

⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

 

اینم ی کادوی کوچولو ازت طرف من امیدوارم با اینکه کوچیکه ولی دوسش داشته باشی قشنگم😍💙💖

 

 

 

پ.ن: حمام پایین تنه 🦙🧋🐙 (هیتوکا خوف نکن این پی نوشت زیر همه‌ی پستای اخیرم هست😍😂😂😂💙)

  • Bin Bin

هارتم 

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اونی من...... 

من...... 

من واقعا واقعا ..... 

دارم گریه میکنم 

عالی نبود؟؟؟؟ 

از عالی یه چیز اون ور تر بود 

من نمی دونم 

شما یادتون بود . 

* اشک *

عزیز دلمممم😍😍😍😍😍💙💖💙💖💙💖💙💖🥰🥰🥰🥰🥰⚘
بیا بخلم قشنگمممم 🥰🥰🥰🥰
عزیم گل من تولدت مبارک تولدت مبارک 🎂🎂🎂🎂🥳🥳🥳🥳💃💃💃💃
اشک شادیه شمع و نگاه کن که واست میچکه چیکه چیکه 😍😍😍🥰🥰🥰🎈🎈🎈🎈🎈🎈
هپی برثدی تو یو 😍😍😍😍🥳🥳🥳🥳🥳🎂🎂🎂🎂
تایمز عاپ گیو می یور ویش لیست😍😍😍😂💃💃💃🥳🥳🥳💙💚💛⭐ 

خوشحالم دوسش داشتی عررر  بیا بخلمممم😍😍😍🥰🥰🥰🥰🤭🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗💙💚💛⭐💙💚💛⭐💙💚💛⭐💙💚💛⭐💙💚💛⭐
آرییی یادم بود ⚘🎈

هپسامششهچثچههچساشپاپششپاشاپساپس

اپاشپسهشههشجهشجشهجشهجهش

جهجششهجشهجشهجهشجشهجش

عجشعشعجعشجهجثهثجثهجسهج

سجهچهثثهچثچهچثهچسسهچسهجسه

ججهجسشهجشعجشعجسهجشهجعجشعجش

عشجشعجشعجعشجعجعجعجصعجعجشع

جشعجشعجعجعجششعجعجششعجعجش

تولدش چوکاهههههههههههههههههههه😭😭🤧🤧🤧💙💙💙💙💙💙💙💙🎉

هپی هیتوکا دِی 😍😍😍😍🎂🍰🎂🍰🎂🍰🎂🍰🎂🍰
حالا قر قر شولولو 😍😍😍😂😂💃💃💃💃💃💃💃💃💃🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

ععررر تفلدددد تفلدددد فلددشششش مبارککککککک😻😻😻😻🎆💃💃🎇💃🎆🎇🎇🎇💃🎇🎉🎇🎉💃🎉🎇💃🎇🎇

تولد عید هیتوکا مبارک😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🌷💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩🍩

گفتم ری هیونگ همه جا هست اینجا هم بیام دیگه♥️🤣اونی یکتا ازت ممنونممممم که بهترین دوست و یاور هیتوی منی بوسسسسسس بهت♥️🍭👑🥺

😍😂😂😂 
خوش اومدی💙
هپی برثدی هیتوکا😍😍😍😍😍🌈🍩💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan