ی روزه خوب و ساده

ی روز خوب و ساده 

 

اولا که به این مستر  دویل بانی عرض بفرمایید که برادر من ما همه عینه چی فهمیدیم موهاتو رنگ کردی...بلوند کردی... و ازین ضایع تر سانسور نکن اون زلف های پریشنات را باو بچه ما که خر نیستیم فهمیدیم رنگ کردیش حالا رو بنما😐💛💛💛💛💛 عه چیشیه عکسو گرفتی خط کاری کردی خداااا🤦🤦🤦🤦

 

امروز کامبک سونتین بود و باید بگم انقد اهنگ سافت و قشنگ و در عینه حال قفلی بود که اصن وااییی هرچی بگم بازم کمه انقد رو آهنگش کراشم ی ریز دارم تکرار میکنمش😍💙 خواهرمم گوشید خیلی خوشش اومد وااییی من لین بچه رو باید کارات کنم تابستون 😍😂😎💙

 

و اینکه امروز یه چیزه غیر منتظره اومد 😶😶😶 

اسکیز پلیر چان و چانگبین و فلیکس و سونگمین 😍😍😍 آره برو بچه های عال نایت اسکیز 😍😂😂😂💙 وااایییی آهنگش خیلی باحال بود😍😍😍 تازه تمش ومپایر ای بود وااایییییی خدااااا من عاشق ایم کانسپت شدم چان خوناشام😍😍😍😍 لیکسیه خوناشام😍😍😍😍 چانگبین که خنگول خومه😍😍😍😍 وااایییییی سونگمین ومپایر خیلی کراشه خیلللللللللللیییییییییی 😍😍😍😍😍😍😍🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛

اینا همونان؟! یسس 😶💙💙💙 

ولی کانسپت ومپایر خیلی سم قشنگی بود خب؟! 😍💙💙💙 نمیدونین من چقد عاشق ومپایر هام😍😍😍😍😍😍🧛🧛🧛🧛

 

و اینکه... کیم سونگمین جاست ساچ عه وااو 😍😍😍😍🧛🧛🧛🧛

من اینو میبرم قاب میکنم میزارم دیوار عرررر چرا انقد کراش شدیییی؟! 😍😍😍🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛

 

ولی این فکت که دارک رپرمون کیوت ترین و خوردنی ترین و گوگولی ترین و عشق ترین موجود دنیاست و تو نمستونی از میزان کیوتیتش 5 بار اکلیل بالا نیاری😍😍😍😍😍💙🧛

 

 

میگن ام ویه تحلیل داشت😶😶😶

 

 

پ.ن: حمام پایین تنه😍💙🧛

  • Bin Bin

من فک کردم یه فن اومده عکسو خط خطی کرده😐💔

وح پسر مرضت چیه تو😂😂😂

انقدر ما رو کلون فرضیدی؟؟😂😂😂😂😂

 

حیححح مبارک باشهههه TT🎉

 

مسهشجعسهچشهپهپششهپشهپپشپهسشهسهپسهپ

جسهسهپمشهشپههمشپهشمشعمشع

پسههپشهپششهجپشهچعششعجعجش

اسکیز پلیر؟؟

ومپایر؟؟

فااااااااعککککککککککککککککک

برم بببینممممم

واهایییی مادر فلیکس چه کراش شده😭😭😭

جرررر😍😂😂😂😂😂 نه مینهو خودش خوب بلده برینه به عکساش😍😂😂😂😂😂😂😂 
اره دیگه ما احمقیم و اصن نفهمیدیم حتی رنگ مو چیه😐🧛💙


شوکوووو سم خالصههه خالصصصصص😍😍😍😂😂😂😂😂😂🧛🧛🧛🧛🧛🧛 
ببین خیلی خنده داره 😍😂😂😂😂🧛🧛🧛🧛🧛💙
شنبه ۲۹ خرداد ۰۰ , ۰۰:۱۷ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

من با شناختی که از لینو دارم میگم موهاشو رنگ نکروه فقط داره اسکل میکنه :)

نه عاخه اینوفه دکیرا هم اومده بود  کلاه سرش کرده بود و اون پشت موهاش روشن بود😶 لایو هم که میاد از گردن به پایینش معلومه😍😂😂😂😂😂 این بلوند کرده رو نمیکنه 😍😂😂😂💛
ولی خب کلون کردن تو خون و رگ لینو عه😐👌💙

ادیت ک بلد نیستیم

ولی ریدن ب عکسو خوب بلدیم😂😂😂💔

آره آره افکورس :/

یاد رنجون افتادم :////

 

ایح فردا میبینممممممممم TT

ریدن به عکس😂😂😂👌💙 


😍😍😍😍😍🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛🧛💙💙💙💙💙💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan