من مرض دارم؟!

من مرض دارم؟! 

 

امروز یکی از اقوام آمد پی وی حال و احوال اینا بعد منه خر داشتم ی سری چیزا میفرستادم بخندیم یهو نمدنم مرض داشتم یا چی گرفتم اون عکس بالاییه ماکو رو فرستادم گفتم چقد زیبا عه حالا جوابش میدونین چی بود؟! 😐👇💙

ودف؟! دخترم خیلیم قشنگه، ملت 5 کیلو آرایش میکنن باز میگن نچرال بیوتی😒 حالا اینجا دیوار کوتاه تر از دختر من گیر نیورد😐 

خدایاااا 😐📌📌📌

انقد حرصم گذفته از حرفاش😐

اصن منه احمق رو کی گفت برم عکس ماکو رو بهش نشون بدم؟! اییشششش برم به خاهرم بگم چی گفت قاطی میکنه😐💙 

 

+این اقوام ما فقط بلینک عه😐 

 

 

پ.ن: حمام پایین تنه💖🌹🍦

  • Bin Bin

'-'

 

راسی قضیه این حمام پایین تنهه چیه؟XD

تا هیون بیاد من همچنان به این پی نوشت ادامه میدم تا هیچئقت سم‌ش از یادتون نره 😂😂😂 

جررررر

به روی چشم وایXD

😍😂😂😂😂
بله بله 😎😎😎😎😎😎

کلا اقوام خیلی دوست داشتنی هستن میدونی 🙂🙂

بزار هیچی نگم 😐✋🏻✋🏻

پففف همینو بگو😐 

اعتماد ب نفس اینو اگه کاکتوس داشت سالی شیش بار هلو میداد :/

جرررممم واااییی😂😂😂 
اره واقعن😒 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan