روز نهم 🪅🧋🐙

روز نهم🪅🧋🐙

 

تست عربیمو زدم یهو رو کتاب خوابم برد بلند شدم دیدم ساعت 20 شبه😐🍗 مرغ😑😑😑😑😑 الانم این ی تسته دیگه هست اون مهمتره باید اونو بزنم اح چرا من خابم برد🤦 دو ساعت تمام خابیدم🤦🤦🤦🤦🤦 هیچی من باید اون تستارو حتمن بزنم فارسی حالا باشه اگه وقت شد 😐✋💙 البته تو اونم خودش فارسی داره XD 

 

 

این دو تا خبر رو بخونیم از چنل استری کیدز وورلد گرفتم👇

𖧵

- طبق مقاله منتشر شده در نیور استری کیدز در آخر ژوئن آهنگ جدیدی رو با عنوان میکستیپ منتشر خواهد کرد ؛ ❣❣

" گروه استری‌کیدز، برندهٔ برنامه کینگدام، سینگل جدیدی رو برای تشکر از فن‌ـهاشون در آخر این ماه ریلیز میکنند " 

⟬ ⟢ @StrayKidsWorld ⟣ ⟭

𖧵

- کمپانی jyp طی بیانیه ای، آماده سازی استری کیدز برای ریلیز آهنگ جدید رو تایید کرد؛ همچنین اضافه کرد که درمورد وضعیت هیونجین و حضور یا عدم حضورش توی سینگل ، بزودی جزئیات رو اعلام میکنه ❣

⟬ ⟢ @StrayKidsWorld ⟣ ⟭

 

پروژه‌ی میکستیپ از سر گرفته شد هورااااا😍😍😍💃💃💃💃

امروز 15 ژوئن عه و وسط ماه عه ازون طرفم میکستیپ قراره آخر ماه منتشر شه و تو این دوهفته‌ای گفتن بیانیه رو میدن که اعلام کنن تو این آهنگ هیونجین میخونه یا نه :/ 

 

 

اینم ببینین بخندین😍😂😂😂💙🍗

میخاستم عرض کنم ایتیز اصلنننننن گروه نرمالی نیست مخصوصا وویونگ‌شون 😍😂😂😂😂💙💖🍗 

 

پخش آنلاین

اولی مینگی عه، دومی یونهو، سومی هم وویونگ عزیز دله بچم😍😂😂😂💙💙💙

 

سونگمین تایم😎💙⚘

 

 

پ.ن: حمام پایین تنه🐙💛⭐️

  • Bin Bin

اونی 👀

یه حسی بهم میگه هیونجین هست🥺🤧🤧😭

 

وای خدا سوبین و بومگیو هم از این مسخره بازیا درآوردن 😂😂😂😂😐🤦🏻‍♀️

فقط میشه باشه و انقد سوسول بازیه در نیارن و این پا اون پا نکنن و عینه آدم بیان بگن قراره صداشو بعد اینهمه مدت بشنویم🥺💙 


اره اره منم تا دیدم یاد اینا افتادم😍😍😍😂😂😂😂😂😂🧋🍊

اونی این حسای من تایید شده و اثبات شده ان 

هست 🥺🤧💙

 

خلن 😂😂😂

ما هم خل تریم که با این کاراشونم عشق میکنیم 😂😂

🥺🥺🥺🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🧋⚘ 
هیونجینااا🥺🥺🥺😍😍😍🥰😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 


دقیقننننن😍😍😍😍😂😂😂😂💙💖💙💖💙💖💙💖

هی یو

یس یو مرتیکه جوپ

هوی بچ

اگه هیونیه من تو این کامبک نباشه

کاری از دستم برنمیاد ولی یه جمعیت اسکیز نفرینت خواهند کرد😐💔

سلجشعچمشعشهپشهپپهشهپهشهچ

چث۶صهپشهپشهپصپهصهپشه

خپسپسخسخپهپشپهششهپپشه

میکستیپهههههه

ثهپهپصشهپهپشپشهپشهعپشپشع

کامبکههههه

سعماپسشپهشپهشپاشعپشعپ

تا دو هفته دیگهههه

چعصهپساپپشههپششپع

هیونجینممممممممم

هپسشهپشهپپشهپشهپه

پشپشهپصهشهپهپششپهشهپ

سپهپسههپششهپ

 

وات دا فاککک😂😂😂

این ویدیوعه چیبوووووووود

گاش چقه منگل طورن من گروهای اینجوری میدوستممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙

واااییی فقط خط و نشون کشیدنت😍😂😂😂💙 دقیقن هیچ غلطس نمستونیم کنیم ولی از 8 جهت میخایم جرش بدیمXD 
میکستیپپپپپ😍😍😍😍💙💙💙💙💙 


ینی کاملن مطمئن شدم هیچ کدوم از گروهایی که استن میکنم نرمال نیستن😍😂💙 این تقدیره آیا؟! 
خیلللیییی واااییی چن تا ذیگه هم دارم یواش یواش میزارم جر بخوریم😍😂😂😂😂😂

اونییییی

من تازه وقت کردم وبارو چک کنممممن

وب نیزیو فیل شدهههه؟؟؟

گاشششششششش فاککککککک ب گزارش دهنده هااا

اره😂😂😂😂😂
امروز صب رفتم وب ایتزی کامنت ج بدم فهمیدم😂😂😂😂😂 
😂😂😂😂

میدونی نوشتم نوشتم

بعد با خودم گفتم مثلا چیکار از دستم برمیاد جز گریه زاری

بعد دیگه فهمیدم میتونم نفرینش کنممم😂😂👌

 

 

اصن گروه باید چصخل باشههه😎😂😂😂😂😂

وای بزاررررر😭😭😂😂😂✨

 

 

خدا نگذره ازشش :/

اره واقعن😐💙🍗 


دقیقنننن😍😂😂😂😂😂😂😂😂


😐📌🍗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan