روز هشتم 🧃🧁🍰

روز هشتم 🧃🧁🍰

 

تست عربیامو زدم الانم دارم فارسی رو میزنم

 

امروز تولد این زیباروییه که عکسش تو این پسته😍💙 

تولد یوسانگ عه 😍💙

میدونین برا من یوسانگ مثه فرشته هاست جوریکه فک میکنم دست بزنم بهش ممکنه پرپر شه😍💙💙💙 واااییی خیلی این بچه خوفهههه😍💙💙💙

تولدش مبارکککک😍💙💙💙💙💙 

 

 

امروز تولد هوشی هم هست که پست اونو تو وب سونتین میزارم، فااککک نمیدونین چقد پست تولد باید تو همین یکی دو هفته‌ای آماده کنم بزار انتشار در آینده🤦 عاخه کسی چ میدونه شاید اصن دو هفته دیگه وقت نکنم😐💙🍋💕 

 یمدت میخام اصن کامنتای وب سونتین رو ج ندم😐 خیلی کارت ها بی بخارن ینی 4 نوع کانسپت فوتوتیزر منتشر شد سره جمع عر هاش دو الی سه کامنت میشه عای گس😐 ایش خیلی بی بخارن الان فهمیدم این فقط من بودم برا تک تک عکسای فوتوتیزر عر میزدم😐 کلن تمام ذوقم برا کامبک سونتین خابیده😐 فقط تا جاییکه بتونم اجرا ها و ام وی ها رو میزارم و تموم😐 هر چند هر نوع اضطراب و استرس مثلن باید تو این دو هفته‌ای برام ممنوع باشه بات...😐 

 

مینهو موهاشو رنگ کرده؟! الان یمدته عکس از خودش پست نمیکنه (همش غذاست😐🍗) آخرین لایوی هم که اومده بود از گردن به پایینش معلوم بود😐 امروزم تو دکیرا کلاه سرش بود و اون تهِ تهِ موهاش یچی بود که فقط فهمیدم سیاه نبود😶 وات د هل چ خبره؟! 

 

 

ببخشید ولی میدونم جدیدنا سره همچی غر میزنم😐🍗 صاری 🙏💙 

 

اودی (جوجه تیغیه سوبین) چرا انقد کیوته خدااااا😍😍😍😍🦔🦔🦔 

 

پستم تو سونگمین تایم منتشر شده هاها😎😎😎👌💙🍋

 

پ.ن: حمام پایین تنه🍪🍭🍩

  • Bin Bin

بزن ب افتخارت *-*✋🏻

 

وای خیلی خوشگلههه

عضو چه گروهیه؟؟

چه ویژوالههههه😭😭😭💔

 

سیزن ها هم جدیدا بی بخار شدن :/

 

ینی چییییی

مینهو؟؟

پسرمممم رونمایی کن خببببببببب

میگم نکنه خودشم این ادیته رو دیده خوشش اومده رفته سیلور کرده😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶

 

عادیه اونی :")

غر زدن ادمو خالی میکنه TT

 

من جوجه تیغی دوستتتت😭💚

💕 


ماله ایتیز عه😍😎💚 
خیللللیییی😍😍😍😍😍 ازین جوجوکاست😍😍😍😍🐥🐣🐥🐣 

خنده داره والا سه روز دیگه کامبکه هیشکی یه خرذوقی هم نمیکنه😐 

شوکوووووو میگن امکان داره بلوند کرده باشه😶😶😶 عاخه روشن بودددد😶😶😶 شوکووووووووووووو اکه بعدش بره سیلور کنه😶😶😶 من میمیرمممممم عرررررر شوکوووو جیغغغغغغ😍😍😍😍😍😍😍💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛 


فهمیدم این اخلاق غر زدنم به مینهو رفته😐🍋 


خیلی گوگولین😍😍😍😍

وایییییی خیلی جیگرهههه TT

 

الکییی :/

ایشالا خودم فنشون میشم میام وب رو میترکونم😍😍😍😍😂💛

 

 

یا خدااااااااا

سیلور؟؟

بلوند؟؟؟

مرتیکهههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔🤡💚

 

عه جداا؟؟

وای پس بش افتخار کنن😂😂😂😂

 

اوهوممم ^^

من تازه فهمیدم قبل ایتینی شدنم چقد تباه بودم 😶 من فقط قبلنا کامبکاشونو دنبال میکردم ولی اصن خودشون ی چیز دیگن😍😍😍 


عررررررر مینهو ایز د نکست اتک😍😍😍😍😍🍋🍋🍋🍋🍋🍋

😍😂😂😂😂😂 بله بله هر چیزیوئم ب اسکیز بره شایسته‌ی افتخاره😍😂😂😂💙🍋🍗 

و منی ک کلی گروه تو لیستم دارم ک باید فنشون شم TT

 

یپههسعپشعپششعمشعجعششعجعشمشهپشعم

هسپهشپپشهشهچشچهسشهچهچشهچصسعشهپس.

 

ایشالا اشپزیمون ب فلیکس بره😂😂💔

واااییی منم😍😍😍 صیم😍😂😂😂💙 
میخای چن تا آهنگ بگم بگوشی یکم جلو بیفتی؟! با آهنگ شروع کن خالا شناختنشون ایشالا من تابستون دار شدم😍😂😂😂


مرگ
مرگ
مرگ
نرگ
شدیمممممم😍😍😍😍😍🍋🍋🍋🍋🍋🍋


ارههههه😍😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙

وای منم ک همش دنبال اهنگ

اری اری بوگو TT

به ترتیبی که مبزارم گوش کن میخام تعادل قر و بپر بپرت حفظ شه 😍😂💙 هر چند 5 تا از خر ترین آهنگارو برات فرستادم😍😂😂😂 

اون اهنگشون که برا فینال کینگدام بود رو گوشیدی؟! اونم خیلی خره عاخه😍😂💙

واییسسچهپهسپسهششهچهچ لینکهههه

لازم نیس برم بگردممم

ایححححح تنکسسسس😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙✨

چشم ب ترتیب میگوشم😂😂✋🏻

ن اونم نگوشیدم :")

😍😂😅💙💙💙💙💙

اینم اهنگه کینگدامشون کلیک اجراشم خیلی...خنده دار بود😂😂😂 منو خاهرم میبینیم فقط میخندیم😂😂😂😂

وای یروز باید بشینم کینگدامو از اول و با اعصاب راحت ببینم :"))))

اره حتمن👌💙 
چون اجراها وحشتناک خوبه یونو؟! 😍😍😍💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan