روز هفتم🧡🎠🐙

روز هفتم 🧡🎠🐙

 

تست عربیامو زدم فارسی هم یه قرابت مونده بعد از شام میزنم بعد میخابم:) 

 

دوستم امروز پیام داد بهم گفت قراره بیاد ایران واااییی انقده ذوق مرگ شدم😍😍😍 یروز قبل از کنکورم انگار میرسه حالا ی هفتهگی اولش که مسلمن میره برا دیدار اقوام و خویشاوندان خودشون ولی بقیش😈😍😂💙 وااییی خیلی دلم برا این خنگولک تنگ شده 😍💙 

 

 

 

جوریکه مامان بابام هی میان منو آروم کنن ولی اطرافیان گند میزنن توش😐 

 

 

آساهی و جه هیوک تو ترژر مپ make you happy و poppin shakin نیزیو رو رقصیدن من خرذووووقققق😍😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚💙💙💙💙

👇

 

 

اینم لینکش اگه بالایی نخوند اینجا ببینین

کلیک

 

فقط قر های آساهی😍😂😂😂😂🥑

 

پ.ن: حمام پایین تنه 🍪🍦💓

  • Bin Bin

بزن به افتخار اونیمممممم😍🎉😂💚

 

ساپهچساششاپپشاشاپچهشپشهپشهشپه

نگوووو

تبریک میگممممممممممممممم

هیق خدا رو شکر TT

برید بیرون عشق و حال😂🎉

 

استرس کنکور؟؟😶

 

آساهی رووو😂😂😂😂

 

+ اونی روهینا خیلی وقته نیستش😶

😍😅😂💙🍭


عرررر انقده خوشحال شدم😍😂😂😂 بهش میگم انقد میریم بیرون ریختمونو ببینی دیگه خسته شی ازمون 😍😂😂😂😂😂😂😂😂 

اره

وااایییی آساهی جرقه‌ی اولیش رو میزد واااییی خیلی خوبهههه این بچه😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


+ آره میگه سرش شلوغه درس و کارای چنل ایناست. نگران نباش حالش خوبه باهاش حرفیدم گفت چون سرش شلوغه نمیرسه بیان بیاد 😔💙

وای خیلی خوشحالم براتووووووووووون😍😍😍😍😍😍💛😂😂

 

من آساهی را بسیار بسیار میدوستم "")))))😂😂💔

 

+ الهییییی

باز خوبه سرش شلوغ باشه بهتر از اینه ک بیکار باشه :"))))

😍😍😍😍≧ω≦  
^o^ 


عرررررررر😍😍😍 شوکو همچین ترقیب(؟!) پیدا کردم ترژر مپ ببینم که😍😂😂😂😂 تو چنل ترژر که دیدم ترژر مپا رو با هارد ساب میزاره وح خیلی حجمش بالا عه😐 اگه ساب خالی گیر نیوردم فک کنم از یوت ببینم خیلی به صرفه تر باشه😐👌💙 

+ :) 

عهه

چیزه ها

وب ترژر تو بیان هست

اون سابش جداعه

لینک وبشو داری یا بدم؟؟

عا ماله سهند اینا رو میگی؟! اره اونه دارم تو پیوندا هست😅💙 
عاخ خوب شد گفتی😍😂🙏💙

خب خدا رو شکر نتت کمتر خرج میشه "))😂💚

😍😂😂😂😂💙 
تازه فهمیدم چقد دلم هوس کامبک ترژر کرده😍😂💙💚🍋🍗 

+نمدنم چرا بین تمام آرتیستای وای جی، ترژر برام یچیز دیگست😍😍😍😍💚💚💚💚💚💚💚

وای منمممممم

دلم ام وی میخاادددددد😭😭😭

 

+ صیمممممممم

منمممممممم

اول از همه تو وایجی فن ترژر شدم و هنوز ک هنوزه بیشتر از همه دوسشون دارمممممممم

عرررر😍😍😍😍💚

صیمممم😍😍😍 ب پ هم بود ولی خب میزان فن بودنم برا ترژر خیلی بیستر از ب پ عه😍😂💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan