ماجراهای خوابگاه استری کیدز

🥑 ماجراهای خوابگاه استری کیدز 🥑

🍌 این قسمت : دوست پسر سابق 🍌

 

خب یه توضیحی بدم برا کسایی که از موضوع خبر ندارن😊

ببینین روزی روزگاری ما همه عینه آدم نشسته بودیم که یهو معلوم نیست استری کیدز تو اون خوابگاهش چیکار داشت میکرد که یهویی با این پیاما رو به رو میشیم😐🤦 همه بجز فلیکس و سونگمین یه بازی راه انداخته بودنو جوری رفتار میکردن انگار دوست پسرای استی ان😐🥑 هیونجین، جیسونگ، مینهو، چانگبین، جونگین اسماشونو گزاشتن دوست پسر قدیمی شماره... بعد چان هم اسمشو گزاشت شوهر😐🥑 بعدم شروع کردن به دعوا و لاس زدن و ازینکارای روزانشون 😐🍪 

لاس زدن را از اسکیز بیاموزید و بس😐✋💙🥑💖

 

اینا پیامای خوده اعضا تو بابل ان😐🥑

 

 

💭🐱┊#MINHO at 22:38 KST

سلام 

 

 

#INFO ┊#MINHO #BINNIE #JEONGIN #JUSUNG #HYUNJIN

لینو و چانگبین و هیونجین و هان و جونگین خیلی یهویی همشون اسمشون رو به " دوست‌پسر سابق1&2 &3 &4 &5" تغییر دادن.

 

 

 

💭🐱┊#MINHO at 22:39 KST

خوابی..؟ 

فکر میکنم که خوابی...؟ 

 

 

 

💭🐷🐰┊#BINNIE at 22:39 KST

ممکنه هنوز بیدار باشی ..؟ 

آه هنوز بیداری 

 

 

 

💭🦙┊#HYUNJIN at 22:39 KST

در واقع...

من هنوز دوست دارم ...

کㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 

 

 

💭🦊┊#JEONGIN at 22:40 KST

چیکار میکنی...؟

خوابی ...؟ 

بنظر میاد خواب باشی ....

 

 

 

💭🐹┊#JISUNG at 22:40 KST

چیکار میکنی...؟ 

خوبی...؟ 

 

 

 

#INFO ┊#HYUNJIN

هیونجین اسمشو به "دوست پسر❣" و بعد به "هیونجینی😉" تغییر داد.

 

 

 

ویس مینهو (+دعواهای تو خوابگاه) که ترجمش این زیر نوشته

(پ.ن: اخطار لطفا صدا را کم کنید تا کر نشوید😐✋🥑)

💭🐱┊#MINHO at 18:57 KST

🐱 چیکار میکنی؟ خوابی؟ آه من دلم واست تنگ شده بود واسه همین بهت پیام دادم 

🦙چیکار میکنی؟

🐱چیه 

🐷🐰چیکار میکنی تو کی ای؟ 

🐱آره من دوست پسر قبلی ۱ امم

🐿من دوست پسر سابق ۴ ام 

🐰🐷 من ۲

🦙من ۳ اممم

🐱من اولیمم

*انواع صداها * 

🐱 ساکتتت 

 

 

 

 

💭🐺┊#CHAN at 22:49 :57 KST

چرا انقد دوست پسر سابق هست ...؟هاهاهها

 

 

 

 

💭🐺┊#CHAN at 22:50 KST

چان اسمش رو به " شوهر " تغییر داده 

(😂😂مسابقه است)

 

 

 

 

💭🐶┊#SEUNGMO at 10:57 KST

کㅋㅋㅋمن کار خودمو انجام میدم 

دارن چیکار میکننㅋㅋㅋㅋ

 

 

 

 

#INFO ┊#HYUNJIN

هیونجین اسم و پروفایلش رو برداشته😶بعدشم یه نقطه . به عنوان پیام فرستاده 

(پ.ن: گاد داره ادا میاره مثلا بلاکش کردیم؟😂)

 

 

 

 

💭🐹┊#JISUNG at 23:01 KST

کㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋانقد خندیدم دلم درد گرفته 

 

 

 

 

#INFO ┊#HYUNJIN

هیونجین باز اسمش رو عوض کرد و گذاشت "ناشناس" بعد پیام داد شناختیم .

و بعد دوباره اسمشو "هیونجین" گذاشت 

 

 

 

 

💭🦙┊#HYUNJIN at 23:13 KST

منم ...هیونجین 

خوبی مگه نه ؟

فقط از وقتی باهم ارتباط داشتیم زمان زیادی گذشته 

هیچ فکری نداشتم ..* 

 

* ینی نمیدونسته بیاد چی بگه که باز حرف بزنن 😐😂

 

 

 

 

 

#INFO ┊#HYUNJIN

هیونجین اسمش رو گذاشت "هیونجین🙄" 

 

 

 

 

💭🦙┊#HYUNJIN at 23:13 KST

بلاکم نکن,,,

کㅋㅋㅋㅋㅋㅋچرا بلاکم میکنی !!!!!!

 

 

 

 

💭🐱┊#MINHO at 23:22 KST

دوست پسر الانت بهتره نه ؟ 

من بهت گربه هامو نشون میدم،بیا باز قرار بزاریم 

اینطوری خوبه 

 

 

 

 

 

#INFO┊#MINHO 

مینهو اسمشو از " دوست پسر سابق ۱" به "مالِ من" تغییر داد 

 

 

-و آخر شب همشون اسماشونو به همون اسم اصلیاشون برگردوندن و این بازیه کثیفو تموم کردن😍😂🥑🥑🥑-

 

 

این ویدیو عه هم یه فنمیدیه که از اون ویس مینهو ساختنش خیلی باحاله😍😂💙💙💙🍪

دانلود ویدیو

 

 

پ.ن: نظرتون درباره‌ی حمام پایین تنه چیه؟!😐🦙میخام انجامش بدم:/ ولی فعلن باید یه حمام کامل بگیرم هوففف😐🦙💙🤦‍♀️ 

پ.ن 2: میخام بمناسبت این بیانیه‌ای که امروز ج و پ داد بشینم 30 تا تست زیست بزنم😐 بنظرتون از گیاهی بزنم که خوب بلد نیستم و باعث بشه یه بهونه‌ای بشه برم اون قسمت گیاهیا رو بخونم یا برم از ژنتیک بزنم که بیشتر بلدم:/ 

پ.ن 3: آهنگ پیشنهادی امروز چیزی ندارم پس بقول فلیکس ASMR گوش کنین😍💙 (وقتی درک میکنی فلیکس چی میکشه بخاطر آهنگ پیشنهادیا😂🍌) شبتون بخیر لاولیا😍😍😍🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

  • Bin Bin
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۱۴ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

این پستو سیو کردم هر وقت نیاز داشتم حالم خوب شه بیام بخونم

روحم شاد شه

واااییی😍😂😂😂😂😂🥑
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۱۹ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

عررررررررر حس قشنگی میده

 

من بگم برا شب چی بگوشین همه؟

برین سینگل دخترمو بگوشین قفلیه

blow my mind

البته ارامش بخش نیست بیشتر بترکونه

ولی خوبه در هر صورت😂😂

واااییی جرررر عالی ای تو😍😂😂😂
گایز آهنگ پیشنهادی جور شد😍😍😍😂💜💜💜 
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۲۴ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

شوما بهترییییییی

اگرم ارامششش بخش میخواین برین days 300 شانو بگوشین

عرررررر من عاشق اون اهنگم

خیلی قشنگه 

حس خوبیم میده به ادم

😍😂😂😂😂
گایز یه پیشنهادیه دیگه 😍😂😂😂💙💜🖤
اوخی🥺😍💙
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۲۹ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

من امروز صبح پا شدم 300 دیزو گوش دادم

بعد رفتم سولوی رویو دیدم کلا فازم عوض شد

از صبح تا الان فقط اونو گوشیدم

الان رفتم دوباره 300 دیزو بگوشم:"

این روزا کلا تو فاز دخترام رفتم

آدم رو یچی قفلی بزنه مگه در میاد؟! 😍😂😂😂
آدم هر روز آهنگای فندوم اولاشو نگوشه که اصن اون روز رو نباید جزو روز هفته حساب کرد😍😂✋💙
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۰۰ , ۲۳:۳۳ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

تیزر باترم اومد هیقT^T

پیشبینی میکنم باتر قراره قفلی باشه

وای هقققققق دقیقاااااااااااا

الانم نشستم فیلم میبینم میچتم

چند روز پیش بالاخره همه سولو ترکای دخترامو پیدا کردم دانلودیدم

از هر عضو رو یه اهنگشون کراشم:/منتهی رو مال روی دوتا(مال کرانم نمیدونم سولو داره یا نه)

اره دیدم😍😍😂

عرررر آفرینننن😍😍😍😍😍🐠💛
+چرا یاده خودم افتادم که به هزار ضرب و زور خودمو جر میدادم تا آهنگ قدیمیای hey violet یا 5SOS  رو پیدا کنم😐 لازمه بگم برا آرشیوم ازین دو تا گروه حدود سه سال فقط خودمو جر دادم چون نه قبلنا وی پی ان داشتم نه ... هیچی فقط خودمو جر میدادم اینارو بیابم😂😂😂🥑
ی سوال چطور پستو سیو میکنن؟
خعلی جر بوددکززکز
نمیدونم:/
عرررر ارهههه😂😂😂🥑

اوکی

این پست رفت تو برچسب زردام

وای خدای منننن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اون فنمیدههه😂😂😂😂😂😂

اصن فقط چان😂😂😂😂😂😂😂

 

ج.پ.ن2: کم پیش نیاد ادم حس درسی ک توش خوب نیستو داشته باشه پس همون گیاهی تست بزن😶

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥑🍪
اصن اون فنمید عه قشنگ با رسم شکل اومده اون ویسه رو توضیح داده😍😂😂😂😂🍌💙 
باو هیون رو بچسب😐 داشت ادای کسایی که بلاک شدنو در میورد😍😂😂😂🦙🖤
+شوکو😐 امروز داشتم لغت فارسی میخوندم دیدم ی کلمه هست نوشته "هیون" 😐 معنیشو الان یادم نیس باشه فردا صب تو جواب کامنت بعدیت میدم از رو کتاب باید ببینم الان تو تختم🤦‍♀️ وای معنیش همه آرمان هامو بهم زد😐😐😐👑


ج ج پ.ن 2: باشه فردا صبح میرم کلکطو میکنم😍😂👌💚🥑
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۰:۵۷ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

خیلی قراره مراش باشههه

 

هق مرسی

 

+لازمه بگم

اندازه ابهت دچیتا میدونم چی میگی

من خیلی وقت بود(ینی فکر کنم نمیدونم چقدر ساله)دنبال البوما و ترکای جرمی میگشتم

وای هیچ جا ام نبود 

وی پی انم که نداشتم

پاره شده بودم:/

 

من برا این سولو هاشون اومدم خود اهنگو ورژن mp3 دانلود کردم

بعد با یه برنامه اسم اهنگ و خواننده رو درست کردم عکس کاورم گذاشتم روش

کردمش ورژن رسمیش"/

+واااییی صیییمممم😶😶😶😶💙

عه😍😂 من ازین کارا میکنم😂😂😂😂😂😂😂

وای مشنضممشصمسن ناموصن یادش بخیر -

وای TT

هق ..

کریستال چیکار میکنی پستات انقدر ارامش بخش و خوبن؟ با دارویی چیزی مخلوطشون میکنی؟😂

اصلا منم سیوش میکنم اینو بای T^T

اره😂😂😂😂 چقد اون م.قع خندیدیم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 هر چند اول پشمامون داشت میریخت😐😂😂😂😂😂😂😂

پستای من؟! 
آرامش بخش؟! 
ریلی؟! 😂😂😂 

عاامم فک کنم توشون یکمی عصاره on track میریزم 😂😂😂
امروز چیشده همه رفتین رو فاز سیو😐😂 آقا به منم یاد بدین چجور+ سیو میکنین😐😂😂😂🥑🐠🍪
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۰۶ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

+خیلیییییییی دردناک بودددد

 

نسخه اصلی دستکاری شده😂😂

 

اونی من منظورم از سیو نگه داشتن لینک تو یه محله

مثلا من تو یاد اوری امور شخصی گذاشتمش😂😂

+😂😂😂😂 

آها😐 جررر👌🥑 چقد فسفر سوزوندم برا این حرفتون😐🍪💙
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۲۱ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

وایییی جررررررررر بمیرم😂😂 

اشکال نداره ایشالا بر میگردن فسفرا😂😂 

😂😂😂😂😂😂😂🥑

هعییی TT چقد زود گذش :«

 

اره وللهی T^T

 

تو بوکمارکا سیو کنی میشه :»

🥺💙💚🥑


راس میگی🤔😐🤦‍♀️👑🍌
مغزم ماهی گشت😐🐠

دقیقاااا😂😂😂😂😂😂

عاقا این لنتی خلاقیتشو از کجا میارههههههههههههههه

لنت بشش🤧🤧🤧😂😂😂😂😂😂💙

+ وای😶

هیون؟؟

لغت فارسی؟؟

مای گاشششششش

 

ج.ج.ج.پ.ن2: فایتینننگ😂😍✋🏻

😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂
+اره🍪 اینا این عکسشه کلیک 
جرررررم 😂😂😂😂😂🥑 


ج ج ج ج پ.ن 2: 😂😂😂

+ شتر؟؟😐

ینی هیونجین میشه شترجین؟؟

شتر با شلوار جین؟؟

چرا دارم جر میخورمممممممممممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

یا مثلا

بکشتر

تهشتر

گاد من ازین زندگی لفت میدمممممممممم

+وااایییی شترجین😂😂😂😂😂😂 
بکشتر😂😂😂
تهشتر😂😂😂😂😂😂😂
شوکوووو واااییی پاره شدممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥑🥑🥑🥑🥑

وای خداوندا جررررررررر

واقعن جرررر😂😂😂😂🤦🥑 
اینا رسمن یه 8 تا لاس‌و ان 😍😂

+ ولی تغییر معنی اسم در اثر فرهنگا

فقط پسر قشنگم😐✋🏻😂😂😂😂😂😂

پسرم لیدر wayv رو میگم😂😂😂😭😭😭

واااییی نگووو لمیرم برا بچم کون😍😍😍😂 اگه میدونست اسمش تو فارسی چ معنی میده خپدشو میرفت یجا 5 روز مفقود میکرد بمیرررمممم😍😍😍😭💙💙💙💙💙💙💙

جرر دقیقننن

😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂

وای شتره منو کشتتتتت

مسمسدتسشمپششمص

اخه شترررر😂😂😭

واااییی خدا خودمم جررر خوردم شوکو که همچیو مخلوط کرد😂😂😂
شترجین😂🤦
بکشتر😂🤦
تهشتر😂🤦

گناه داره خداییش بچم🤧🤧🤧🤧😂😂😂😭😭😭😭😭

🥺🥺🥺💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚😍💖💅😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan