🌈 물감놀이 - 메이플라이 (MayFly) 🌈

물감놀이 - 메이플라이 (MayFly)

لینک اجرا

 

میخام بگم بدجور رو خوده آهنگه کراش زدم😍😐😂😂😂 واایییی این کینگدام هیچی هم نداشته باشه من با این یونیت مشترکای ایندفه مرگگگگ شدمممم😍😍😍😍💙 

 

میشه واقعا این و اون استیج دبویز x آیکنx اس اف ناین رو بصورت ترک بدن بیرونننن😍😍🙏🙏🙏🙏😭😭😭💙💙💙💙 پلیززززز😭🍫💙

 

هیققق آهنگی که ثری راچا و هونگ‌جونگ و مینهیوک نوشتن🥺💙🧊❄🤍 اوکی این خیلی هدیه زیباییستتتت😍💙 (میدونم پست راجب اصن این اجرا عه ولی ناموسن یدورم اون استیج رپ سونوو با آیکن و اس اف ناین رو ببینین🥺😍 دیدین؟! خب شما قطعا دیگه روحین😍🖤😂😂😂👻👻👻چطور میتونین این استیجای مشترک و ببینین و عر نزنین😍😂)

 

 

🥺😍🤍💛🧡💖❤💜💙💚🖤

 

این خیلی کیوتهههههه😍😍😍😍😍💙🌈🌈🌈

 

لازمه بگم برا استایلاشون خودکشی کردم؟! 😍😍😍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

 

دیگه عکس زن و شوهری گرفتن اینا بعد کینگدام برا ما جزو رسم و رسوم شده😍😂😂😂😂😂😂👻🧊

 

ناخونااااییییی جیسونگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜💜💜

 

 

بین بینِ من😍😍😍😍😍😍🤍💛🤍💛🤍

 

 

چرا دلم میخاد بقلش کنم بچلونمشششششش😍😍😍😭😭😭😭💙💙💙

به من هونگ جونگ بدین🥺🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙❄

 

 

 

مینهیوک 😍💙🧁🧊

 

 

اینو بخونین👇😎

استف : از امروز، پایان Mayfly به عنوان یه یونیته

 پنیل: چرا شماها برای پایان ما تصمیم می گیرید که چیه؟

🍒 t.me/BtobDaily

 

پ.ن: برای کساییکه شاید خبر نداشته باشن:) Mayfly اسم تیمی عه که از استری کیدز و ایتیز و بی تو بی تشکیل شده حاالا عکسای این پست هم ماله یوتیت رپ بود، یونیت دنس و ووکال هم دارن:) و اینکه شاید فقط بخاطر استیج کینگدام همکاری کردن ولی استف عه قشنگ با این حرف پنیل(بی تو بی) قشنگ ریدمان گشت😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

 

پ.ن بی ربط: من هنوز استیجای دیروز رو هضم نکردم بعد الان این تیزر کوفتیه از قسمت 8 اومده چی میگه؟!😐 فاککک 

  • Bin Bin

ایییییییی واییییییییی خدااااا چه عکسایییییییییییییییییییی😂😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧😍😍😍😍😍😍😍😍😍🚶‍♂️✨💗💚💙

بغضضضضض

چقدررررررررررر جیگرننننن

وای مینسونگمممممممممممم

مادرررررررر به فداتووووووووووون

پسرای جیگولممممممممممممم

اینا تازه رپ یونیت بوووووودددد تو جونگین بلاگرفته خر رو ببینی با اون ناخوناش چی میگی؟! 
تو اون موهای بلوند فلیکسو ببینی چی میگی؟! 
لنز مینهو رو میخای کجای دلت قرار بدی؟! 😍😂
همه اینا به کنار مومنت وویونگx فلیکس رو میخای چیکارش کنی وححح من چانگووسانلیکس شیپرم ازین بخ بعد😍😂😂😂😂😂 (زدم تو کار شیپ 4 تایی😂😂😂) 

میسونگ نگووو بلا بگو بخداااا😂😂😂😂

+ناخونای جونگین بلاگرفته 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

لنز مینهو رو که دیدم تو همین عکسا🤧🤧🤧

گذاشتم بالای قلبم🤧🤧🤧🤧🤧🤧

چانگووسانلیکس؟؟؟؟؟گاااااااااااااد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

مینسونگ نگو بلا بگو ریل ریلا بگو😂😂😂😂

 

 

+ و ++ من رفتم از زندگی بلفتمممممممممممممم

اون یدونه ناخن ابیه جونگین بین بقیه مشکیاااااا

واییییییییییی جینگولیای ناخونای جیسونگ روووووووووووووووو

اون کیوتیا😂😂😂😂😭😭😭😭😭😭😭😭

عاخه پسره‌ی خر رو نیگا این چیشی سلکا عه برا ما میفرسته😐🤦 کلیک 

چانگووسانلیکس ایز بسیااااررر خرررر و بسیااااررر ریل وضعی که 4 تایی تو همن😐👌💙 الان همه فیک نویسا دنبال این کاپلن😍😂😂😂😂😂 

الحق راس میگی😍😂😂😂😂😂😂😂😂🤙🤙🤙💎 

من ازون لاکای آبی پررنگ نداشتم بزنم من آبی کمرنگ دارم🤦‍♀️ باشه تابستون برم بخرم😌😂😂😂😂 یکی هم یاسی باید بخرم بعد استیکرای رو ناخون جیسونگ هم خیلی خره میخام بخرمشون😍😂😂😂 من یه استیکر خرگوش دارم یکی دیگه هم گل عه😂😂😂 باشه تابستون شد اصن با دوستام قرار بزاریم یکی ازین محصولات ناخون فروشیا بریم جررر😍😂😂😂😂😂😂 

اصن میدونی چیه؟! فک کنم اونروز ضبط یکی اومد در ام نت رو زد گفت لاک نمیخاین؟! بعد استایلیستا هم همشون با کله رفتن از زنه لاک خریدن رو دست هر کی جلوشون بود لاک زدن😍😂😂😂😂 وگرنه چ وضعشه جیسونگ، جونگین، هونگ جونگ، بابی همشون لاک زده بودن😐 تازه اینا همینطوری سر سری یادمه شاید بیشتر بودن یادم نی:/ 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️💅🖤

نگاهش ترسناکه @_@

مو به تن هیترا سیخ میکنههههه

 

وای خدا جرمممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

باشد که تابستون اون مغازه ناخون فروشیا رو غارت کنی😂😂😂😂😍👌

 

اصن ینی چی لاک میزنن برا اینا😐

منم دلم میخاد خب وح😐😐😐😐😑💔

دیوانستتت🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ یکی گوشیو ازین بچه بگیره با این سلکا های عجیبش🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ 
منم الان گمشم ببینم اون نمدنم چیشیه کوفتی ای که از مینهو توی اپ SNOW و B612 گزاشتن دقیقن چ کوفتیه که مینهو داره خودش  روانی میکنه😍😂😂😂😂😂😂💅🖤 


ارررههههه😍😍😍😍😂😂😂 
جدیدنا ازین استیکرا خوشم اومده (تاثیرات جیسونگ 😐✋💙) 


همینو بگو 🤦‍♀️ آدم هوس میکنه😍😂😂😂🤦‍♀️💅🖤💅🖤💅🖤💅🖤💅 

قسمت بعد .... لیسا و میون هم هستن ...

 

اره میدونم:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan