😐😐😐😐😐

اهم.. خب اومدم یکم چسناله کنم برم 😐

یکم پیش داشتم بین فایلای آپلودیم تو اپلودسنترم گشت میزدم

یهو رفتم ببینم یکی از اجراهایی که حدود یک و نیم ماه پیش آپلود کردم سر جاشه یا نه(تا جایی که یادمه اصن دانلودی نداشت)

برا این رفتم چک کنم چون که فاخلودر عاپلود دات آی آر اگه تا یه ماه فایلات هیچ دانلودی نداشته باشن حذفشون میکنه😐 و حتی اگه خودتم بشینی دانلود کنی نمیشه😐😐😐 باید حتما بقیه ملت دانش کنن:/

و بعد رفتم دیدم که...

بعلههه😐🔪🔪🔪حذفش کرده عنتر😐

و الانم ترس تو دلم لونه کرده که بقیه اون فایلا و اجراها و مصاحبه هایی که آپلود کردم و دانلودی ندارن اصلا (بضیارو پست گذاشتم بضیارم نه) هم یکی یکی بمرور زمان منقضی بشن 😐😐💔💔💔

خدایا اخه من چ گناهی کردممم 😐😐😭😭😭😭 عرررر

هقققق

کلللیییی فایل توش آپ کردممم :""

ینی اصلا انقد متنفرم که ازین بچ بازیا

دیکوفایل در حد فاک خیلی کنده

یوآپلود بیشتر از ۱۰۰ مگ اجازه نمیده

آپلود دات عای آر که اینطوری

آپلود بویم دانلود نداشته باشه حذف میکنه

خب من تو کدوم گور بمیرم؟؟؟

اصابم بدجور ریده😐

از صب دارم هزارجور فوش بید و بیراه میگم😐😐😭 هعیییی

 

 

....

ببخشید این وقت شبی شمارم ناراحت کردم-

بهرحال شبتون بخیر بای-

  • Calico :)
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۳۱ Park hae ray (باران کراش ورلد واید منه :|)

اشکال نداره هان :"""

ما هم از این دردا داریم .-. 

 

من هزار تا فایل توی اپلود دات عای آر داره همشون حذف شدن 😐💔⛏️ 

هعییی

احح به شدتتتت صیمممممم

درد تک تک ادمینای فنسایتا :/

یه اپلودر دات نت هس اون خوبه روهینا :/

(کریستال بم معرفی کرد خدا خیرش بده🤧💙)

ولی اونم حذفی داره :/

ولی حداقل خوبیش اینه فرجه اش شیش ماهه :/ ینی اگه شیش ماه دانلودی نداشته باشه میحذفه :/ اما اگه حساب داشته باشی دائمی نگه میداره فایلاتو ولیییییی کلا دو گیگ بیشتر هاست نداره ://

در هر صورت مجبوریم با همون پیکوفایل کوفتی کنار بیایم😑(ملومه سر دل منم باز شده؟؟)

من یکی که برای وبای انسیتی به سیویدو روی اوردم :/

هعی

سیویدو موقتیه
در هر صورت بازم مجبوری دانلود کنی بد آپلود کنی 😂

اجرا یا کنسرت؟! 😶 

میگم اگه اجرا عه بده من نت گوشیم خوبه سریع آپ میکنه میتونم با پیکو برات آپ کنم:/ 

 

+ینی از ترس همین الان پاشدم یدور پنل آپلود بویمو چک کردم😂😂😂😂😂🤦 

اجرا

نه مرسی لاولیم راضی به زحمت نیستم فدا 💜

+اسمش میاد میگورخم :/
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۳۷ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

منم میخوام فنسایت داشته باشم نمد از کی:/

برا گروهی که هنوز دبیو نکرده فنسایت میزنن😐😐 تو هم برو از فنسی رد بزن😂😂
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۰۹:۵۱ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

فنسی رد داره یدونه ولی فعالیتش کمه

منم خودم هرچی میدونم از اپدیتا و اینا از یه کانالی تو روبیکا عه

عامم خب-
دوست داشتم بگم بیا ادمین من شو ولی دیگه بیان محدودیت داره برا ادمین کردن و حالا بیا خانواده رو راضی کن پول بدن😐😐😂 هعیییی

سیویدو موقتیههههه

نگووووو

بعد چنوخ میحذفهههههه

من چهارصد تا پست باش دارممممممممممممممممم

اره :))
حدود یک و نیم ماه نگه میداره بعد میپاکه
بری پستای اسفند ماه وب blackpink.blog.ir رو نگا کنی میبینی-
اصلا راهی نیست که بدون بچوخ دادن نتت فایل آپ کنی سیس تمام. 😔
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۱۶:۱۶ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

پول که دارم(پول عیدیا هار هار)

منتهی نمد بزارم برا تابستون یا الان خرچ کنم:/

 

وب دنیل؟

میدونی من استرسیم تو این چیزا:/

همش میگم نکنه از پسش بر نیام و اینا:/

اگه یهو گند بزنم چی اگه این شه چی اگه اون شه چی:/

 

اره دیگه..مادر جان:///

وح😐😂

نه وب آیدلو میگفتم-
ولی الان که گفتی یادم افتاد یه وب دنیلم دارم جررر😐😐😂

اشکالی نداره دخترم ایشالا یه روز میشه تو هم فنسایت میزنی 😔😂

رفتم دیدم😶

لینکاش بود که😶💔

چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۰۰ , ۲۲:۳۷ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

ایدلو نمیشناسم:"

 

ایشالا..مادررر جان😐😔

جی آیدلو میگم دخترم

😔😔

این اپلود بویه کههه

اره اپلود پوی میحذفهههه

من سیویدو رو گفتم

وای چه خر تو خری شد😐
اشتباهی دادم اون نبود😂
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۰۰ , ۰۱:۰۰ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

ای نو😔

 

چرا نمیتونم بهت بگم مادر جان😐😔

تو میتونی بگی من نمیتونم😑😔

اع :/ تباه😔😔

اشکالی نداره همینکه من بتونم بگم کافیه دخترم 😔😂
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۰۰ , ۱۱:۴۴ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

گفتن باید متقابل باشه اخه😔

دیگه چکار میشه کرد😔

وی بغض میکند

😂😂😂
اره خلاصه 😔
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۰۰ , ۱۵:۱۱ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

باید تمرین کنم بهت بگم مادر😔🔥🌶️🤧

موفق باشی 😂😂

بغض مجدد

الهی اشکال نداره
بیا بغلم :<
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۲:۳۰ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

تچکر مادررر جان😐🤧

خواهش دختررررجان 😂😐

لینکام پاک شده یسریاش :/

هق وب خودم😭😭

هعیی TT کاش زودتر میگفتم
الهی TT
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۰۰ , ۱۹:۱۸ 💫𝑅𝑎𝑖𝑛𝑦 𝑀𝑜𝑜𝑑-

واییی جرررررر چی شدا😂😂😂😂

مادررررر دختررررر😂

😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan