Hyunin Imagine

Meet You There 

+جونگیناا ولی.. 

-هیششش هیون...اینطوری برا هر دومون بهتره...اگه ما ماله هم باشیم سرنوشت خودش دوباره مارو بهم میرسونه

+ولی من به سرنوشت اعتقاد ندارم من با تمام کائناتم شده میجنگم تا...

-هیششش هیونجینِ من، ما همینطوریشم برخلاف خواست کائناتیم...

+کائنات نمیتونن برا ما تصمیم بگیرن ما سرنوشتمونو خودمون مینویسیم 

*دستشو رو خط فک هیونجین کشید و با شصتش اشک ها رو گونه‌شو پاک کرد*

-ولی...این اشتباه بزرگیه...

+از نظر من تو درست ترین حقیقت زندگیمی...ما میتونیم درستش کنیم جونگینا، فقط بهم اعتماد کن ما کائناتم شکست میدیم فقط بهم اطمینان کن تو سرنوشت منی چه کائنات بخاد چه نخاد... 

 

 

پ.ن: این اولین باره جرأت به خرج دادمو یه ایمجینیشن احمقانه تو ذهنمو نزدم شیفت دیلیت نکردمش و حتی دارم نشون میدم😐🤦 ببخشید اگه افتضاح بود:/ 

پ.ن 2: آهنگ شب بخیر فلیکس امشب فلیکس اینه کلیک، من این آهنگو خیلی دوس دارم خودمم وقتی گوشش کردم یاد خاطراتم افتادم و لبخند زدم به اون روزا😍💙

  • Bin Bin

:""""""

روهینا مرگ:"

رو هینا بای لایف :"""

 

هیییی

منم داشتم پست میذاشتم دقیقا اون لحظه ای که ستاره پستت فیرت روشن شد دیگه دست نگه داشتم عررر 😂😂😂😑😂😂

عه بزار بزار بزاریاااا 😍😍😍😍😍😍😍
میزاریااااااا 
بزاااارررر

*وی رد داد😐🤦*
بزار

عه نه

بمونه برا فردا 😂😂

میگم بزنننن😐
نزنی اینو حذف میکنماااا😐🍒📌

وایییی چقبددد رومنتیککککک😭😭😭😭😻😻😻 زتکلبخکرلنپرژغکدذن

اگه میتونصتم اینو ترجمه میکردم میفرصتادم جی وای پی میگفتم بیان ببرنت ازت اصتفاده کنن😂😂😂😻😻😻😻🌸🌸

و منیکه از اول صب داشتم فیک هیونین میخوندم و انقد خرتوباقالی شدم که خودم نشستم برا خودم چرت و پرت مینویسم😂🤦
جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍫🌸🍫🌸🍫🌸🍫🌸

هیییی باشه باشه دونت بی سوج 😐🔪😂

۱۰ دیقه دیگه میزارم

چیز جالبی نیس چرت وپرته "-" خودتم میدونی پستای من همیسه چیزی جز چرت و پرت نیستن "-"

سو، قبل خواب حتما جاشو با این پست عوض کن باشه؟ 😂😐 منظورم اینو ستاره دارش کن...

اوکیی؟

جررر😍💙
نه که پستای من خدایه مفهومیته😂😂😂😂😂😂😂 چی میگی باو عایم جاست لایک یو😂✋💙 
گمشو بچ😐 من الان 46 دیقست دارم با خودم جرو بحث میکنم اینو انتشار میزدم یا نه الان از خدامه ستارش خاموش شه😂✋💙

باشه ولی من نمیخاستم اینطوری بشه.. عییح اصن نباید میگفتم 😂🔪😐

مرسی ازت کریستال و شرمنده TT💜

برو باو گفتم که از خدام بود ستارش خاموش شه یجور فوبیا دارم از انتشار همچین چیزایی:/ نخیر بهونه خوبی دادی دستم😍😂😂😂😂😂

ببین بخدا یبار دیگه اینطوری هی ازم عذر بخای میرم گریه میکنم😐 
ینی انقد ازم خجالت میکشین؟! هیققق اصن میرم زیر پتوم🥺💙💕🧁
بچ💙

واقعا؟؟ ازونجایی که فک کنم تو هم مث من خیلی ادم عذاب وجدانیی هستی درکت میکنم... پس باشه :"

ولی من هنوزم خجالت میکشم :" اون نیو روز تولدشو یادته؟ الان مودم دقیقن عین اونه :"

 

نههه نرو زیر پتوو TT هیق میان TT حالا بیا بغلم ببینم TT ماچت کنم TT (البته ضدعفونی شدشو 😂😐)

اره😅💙 واااییی😂😂😂💙💕💜🌈 
وااییی نمدنم واقعا چجوری باید بگم ازینجا بودنت بینهایت خوشحالم😍 (اح خوبت شد الان منو ول کن بزار برم خجالتمو بکشم😐😂💙) 
من برم مثه کوین جفتک بندازم؟! 😂😂😂😂😂 جررر  واایی خدااا گوگولی😍🥰🥰🥰🥰💙💕💙💕🧁🧁🧁🧁🧁🧁🧁 


منه پروو اومدماااا😂😂😂🥰🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
جرررر ازین پیس پیسا کلیک 😂🧴🧴🧴

الهی فدات TT منم خیلییی خوشحالم که اجازه دادی بیام اینجا حالمو خوب کنم TT تنکیووو عه لات T^T💜💜💜💜💛💛💛💛

 

پارممم 😂😂😂😂

 

وای جرررر XDDD هیونجین بینگ دراماتیک کویین همینه xD

خدانکنه رورو کیوتم🥺😍🥰💙💕🧁 اوخودا من که آخرش اینجا از تنهایی میپوسیدم خوب شد اومدی😂✋💙 قربون مماخت😍😂💛💜💛💜💛💜🌈


جررررر خدایااا کوین موووددددد😍😂😂😂😂

این عکسه یمدت قفلیه من بود😐 هرجا میرفتم زرتی میگفتم پیس پیس بعد اینو نشون میدادم😐🤦‍♀️🧴🧴🧴🧴🧴🧴🧴 
عرررر حس میکنم این دراماتیک بودنش داره بهم سرایت میکنه نرررر😂😂😂😂😂😂🌸🧡

ویت عه سکند

کریستال

اونی

این

نوشته خودتههههه

گااااااد نوشته خودتهههههههههه

هیییییییییق چه عرطورهههههههههه گاااد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

هیونین قشنگم :")

کائنات چی میگه وسط عشق شما دو تا :")

اوخیشششش یبار شیفت دیلیت نزدیی💃💃💃💃😂💙

اره:) 
اینا اثرات جانبیه از صبح فیک هیونین خوندنه 😂💙🌈  
نمدنم چرا ولی این یه لاین از آهنگ meet you there بشدت زار میزد براش یچیز بنویسم خخخ نمدنم منم خل مغز گشتم یچی نوشتم😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️  
واقعا خودم انتظار ندارم ازین چرت و پرتام کسی خوشش بیاد😂

هیق هیونین برا من خیلی سوییته🥺 انقد هر دو تاشون گوگول و ناز و کوچولوعن دلم نمیاد چیزی بگم بهشون🥺😍 ازین بچه ها که بهشون یه اسباب بازی میدی از ته دل میخندن🥺🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙 عرررر هیونین رو فقط بخاطر سوییتیه بیش از حدشون دوس دارم جوریکه هیونجین هیونگ محبوب جونگینه عرررر🥺😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙
کائنات یه چسی خورد قشنگ معلومه اون آخرشو نمیخاستم سد اند کنم در حالیکه باید سد اند میبود با این حرفاشون😂🤦‍♀️✋💙 #نه_به_سد_اند 😂😂😂😂😂😍😍😍😍

اره این اولین باره این چیزارو به یکی نشون میدم😂😂😂😂😂  46 دیقه تمام با خودم سر و کله میزدم که  اینو تا آخرش مینویسی، حذفش نمیکنی😂 حتی رفتم براش اون ادیت عه رو زدم که به خودم بگم مجبوری اینو انتشار بزنی😐😂💙

یاااااا اونی اینجوری میگی دلم میخاد از سلاحت بر علیه خودت استفاده کنمممممم

ینی چرت و پرت؟؟

کسی خوشش نیاد؟؟؟

وات ده هل به اییییین قشنگییییییییییییی🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

ووی گوگولیا🤧

جوری که هیون صندلی جونگینه🤧🤧🤧😅

 

وای اره 😂😂

و منی که انقدر ذوقیدم ک سداند نیست هق :")

 

ای نو ای نوووو

خیلی خوشالم که از نوشته هات رونمایی کردی بالاخرههه *-*

ادیته هم کار خودتههههه

جیییییییخ😭😭😭🚶‍♂️

جرررر 😂😂😂 نمیتونی نمیتونی هاها😂😂😂🤟💙 
😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙 

وااایییی جرررممم صندلی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤙💙💙💙💙💙💙💙🪑🪑🪑🪑🪑🪑🪑🪑🪑🪑 

در مورد قضیه سد اند خیلی منی😍😂 ینی جوریکه ما لح لح (؟!) میزنیم که هیچی سد اند نباشه😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 


بالاخره روز رستاخیز رسید جررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂
اره:) ادیته رو دوسش دارم اح خرتوباقالیه کیوت😍😂💙💙💙 اول میخاستم فقط عکسه رو بزارم روش اون جمله عه رو بنویسم یهویی رقتم همینطوری کنجکاوی کردم ای رو اینو اون زدم دیدم این شد😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️💙💙💙 

دقیقا😂😂😂💙💙

من به اخرش خوشه اعتقاد دارم یونو😂😂😂👌

 

 

روز رستاخیز😂😂😂😂😂😍👌😂💛💙

ولی خیلی کیوت شده ادیتت :")))))))

یاح یاح😍😂😂😂💙

جررر😍😂😂😂😂😂😂😂😂💙🌸🌈🍀
منم دوسش دارم عرررر یچیو دوس داشته باشم هوار میزنم اینم الان هوار میخام بزنم😍😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan