وقتی آیدلات دست به دست هم میدن تا تورو بمرگن😐✋💙

من درک نمیکنم اون ازون هیونینگکای که زد یانگ بلاد رو کاور کرد من مرگیدم اینم از سونگمین که میاد لایو و یانگ بلاد میخونه😐 ملدممممم میفهمینننن مللللدددممممممممم😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙 

لیست آهنگ هایی که سونگمین پخش کرد یا خوند❣️

 

baekhyun - love again

colde - wa-r-r

keshi - less of you

B1A4 - tried to walk 

coldplay - everglow

rihanna - take a bow

baekhyun - love scene

lauv - i like me better

swja - run with me 

paul kim - rain

nell - time walking on memory

feel - drunken confession

urban zakapa - i don't love you

stray kids - ex 

5sos - youngblood

jeremy zucker - comethru

george - i like you

honne - day 1

baekhyun - amusement park

post malone - circles

BOL4 - workaholic

stray kids - side effects 

george - look at me 

adele - when we were young

baekhyun - garden in the air

pink sweats - 17

younha - snail mail 

jeremy zucker - always, i'll care

stray kids - neverending story

kim dongryul - drunken truth

keshi - summer

baekhyun - take you home

bernard park - to tell the truth

ne-yo - so sick

ha hyunsang - late night movie 

taeyeon - 11:11

btob changsub - at the end

iu - knees

kim dongryul - how i am 

day6 - time of our life

 

— Seungmin Vlive 210418

 

این بچه 4 ساعت و 9 دیقه لایو بود😐✋💙 

خداروشکر من نرفتم لایوش وگرنه فاتحه نتم خونده بود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙

 

 

  • Bin Bin

ماشالا چهار ساعت؟

برگام

خدا حفظش کنه

من در تعجبم با اون نت چوخیده جی وای پی این چطوری تونست دووم بیاره؟! 😶😶😶🤦🤦🤦🤦🤦🤦🤦

شاید با اینترنت خودش؟:"

از اینترنت خونه ما بهتره

جی وای پی مگه مرده بچم از نت خودش برنه😐📌 
يكشنبه ۲۹ فروردين ۰۰ , ۲۳:۳۴ نوکر خونه تهیونگ اینا 😐✌

مگه جی وای پی نتش به جخ رفتس؟

خب شاید خودش نت گرفته اینا😐

اوووههه تا دلت بخاد نتش ادمو دق میده انقده قطع میشه که🤦🤦🤦🤦🤦
مگه جی وای پی مرده بچم از نت خودش مایه بزاره🥺💙
دوشنبه ۳۰ فروردين ۰۰ , ۰۰:۰۶ venus ( سکینه موآ 😶✋)

واو @_@

برا این بچه باید قربونی داد تا چشم نخوره *ـ*

رکورد لینو رو هم شکوند😂 لینو 2 ساعتو 31 دیقه لایو بود ا+ن رکورد &وسط سونگمین شکسته شد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

یا خود خدااااااااااااا

دیگه بچه به چههه زبونی بگه فن بوی بکهیونهههههههههههههههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙

 

 

اونی رو یانگ بلاد کراش زدم :/

چپ میرم راست میام داد میزنم :

یااانگ بلاااد

سی یو وانت می

یه یو وانت می

واقعااااا😍😍😍😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙 اصن این میاد لایو تا درمورد بکهیون سونبه نیمش حرف بزنه و فن بویینگ کنه وگرنه ما که بهونه‌ایم😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙 


شما نمیتونین دوست من باشین و من کاری نکنم رو یانگ بلاد کراش نزنین😂😂😂 شما هنوز قدرت منو در مورد این آهنگ دست کم گرفتین😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
من کاری کردم دوستم که اصن بجز آهنگای فارسی هیچ چی دیگه نمیگوشید بتونه یانگ بلاد رو از حفظ بخونه😂😂😂 این است قدرت من (زارت😐📌)😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ولی نه خداییش یانگ بلاد خیلی خرهههه 😍👌💙😂😂😂

اوت عاف یور لایف اند عایم جاست عه دد من واکینگ تونایت 
بات یو نید ایت یح یو نید ایت عال عاف د تایم اوووو اوووو
یانگ بلاد سی یو وانت می سی یو وانت می 
بک این یور لایف سو عایم جاست عه دد من کرالینگ تونایت
کاز عای نید ایت یح عای نید ایت عال عاف د تایم
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃 

وای جر ما که بهونه ایم😂😂😂😂😂😂😂✋🏻

 

 

جوووووون قدرت اونیمووووووو😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙

مدیونی اگه فک کنی الان دارم میگوشمش :////

وای ولی باید برم ورژن اصلیشو هم بگوشم حتما

اح به من چ صدای این پسره انقدر کراشه :/

جرررررر😍😂😂😂😂😂😂😂🤟💙 


یاح یاح😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤟💙 
منم اصن نشستم کل آلبومشو نمیگوشم اصنننننن😐📌📌📌📌📌📌📌📌 
بگوش بگوش اونم خیلی خوفهههه😍😂 
آدامسک انگوری😐🫒

هیق دارم میگوشم اونم خیلی کراشهههههههههه T~T

خدا بگم چیکارش نکنه پسره ی کراشوووو

*جامه دریدننننن* 
 عرررر یسسسسس😍😍😍😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙 
یو پوشین یو پوشی عایم پولینگ اوی پولینگ اوی فرام یووو😍😍😍💙💙💙💙 

خب تمومه من قفلیم روش :")

و 50 امتیاز دیگر برای کریستال😍😂😂😂😂😂😂🤙💙

شرف بر درود اونیم @_@

جرررر😍😂😂😂😂😂😂💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan