هه ری بیا

هه ری طبق قولم گفتم هر وقت خوندمش بیام عر هامو برات بنویسم😂😂😂🤚💙 

خب به اطلاعت میرسانم فیکه رو چهارشنبه هفته پیش تمومیدم عررررر😍😂💙 ولی خب یکم کار داشتم این چن روزی نرسیدم بیام برات عر بزنم😂😂😂💙

حالا عر ها: 

واااییی خدااا من چقد سر رسیدن تیانگ به جهیون حرص خوردمو وزن کم کردم😐🤦‍♀️ 

واااییی شت شت از همون اولم میدونستم اون بک بود از اولش مشخص بود🥰😶😂 

ولی چانیول چه دل بزرگی داشت هیققق عرررر گودووووو😍🥰🥰🥰 خیلی سخت بوداااا خیلییی😭😭😭😭😭 

ولی جهیون رو خیلی فوش دادم😐😔 بمیرم برا پسرم ولی خیلی از دستم فوش خورد ایندفه😐🤦‍♀️ خب یه نمه سافت تر فرزندم این بچه گناهی نداشت کههه🥺🥺🥺💔 

قهوه سر برا جهیون اوردنااااشششششش😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰 

بمیرم واسه تیونگم که میرفت با ذوق مو رنگ میکرد بیچاره رو ضایع میکرد در حالیکه داشت لح لح میزد وححح 😍😍😍😂😂😂💜💖💜💖💜💖💜💖💜💖 

ولی اون خاهش کردنای آخراش که مهمونی گرفته بود میگفت فقط همین یه روز رو به عنوان دوست پسرم باش ای خدااااا مردم هه ری اصن قلبم جرواجر شددددد🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺💔💔💔💔💔💔💔💔 

هه ری، هههههههههه رییییییییییی کیسشون هیققق خیلی عرررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

ولی وح تیانگ رفت انگلیس کلن 180 درجه عوض شد ولی اون حلقه عه توی دستاش باعث میشد همش امیدوار باشم🥺😍😍😍🥰💜💖💙 

خب بقیه عر ها رو با هم تو کامنتا میزنیم😂😂😂

 

  • Bin Bin
شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۲۱:۱۳ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

وووویییییییییی تمومشششش کردیبی؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😍😍😍😍😍😍😍😍😍😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤😭😭😭 

 

واااایییییی منم به بک و جهیون فحش میدادم 😐🍷 

بدبخت چانیول سههههه سااااللللل😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😐😐😐😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

ههههعقققققققققق خییییییلیییییی خووووففففف بووودددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤😭😭😭😭❤❤😭❤😭❤😭 

 

ععععععررررررررررر موقعه ای که برای اولین بار با هم خوابیدددننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤😭😭😭😭😭❤❤❤😭😭😭😭😭 

موقعی که جهیون برای نجات تیونگ از دست تکیون عوضیییییییی 😭😭😭😭😭😭😭😭❤😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤ 

ولی بعدش تیونگ حرف زد ولی بدتر از خودش بدش اومد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢😢😢💔💔💔💔💔💔💔💔😐😐😐

ارهههه جرررر سه چهار روزه تمومش کردم😂😂😂😂😂😂😂💜😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وحححح خدا خودش منو ببخشه 😍😍😍😂😂😂😂😂😂 الان عذاب وجدان دارم انقد کههههه😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 کریس و کای هم سر اون مسخره کردناشون بهشون فوش دادم😐📌🤦‍♀️ نکنین زشته عه عه عه🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ 

بمیرم براش چانیول خیلی زجر کشید تا برسه بچم هیققق🥺🥺🥺🥺💔💔💔💔💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 


عرررر ارهعه ولی اون موقع که رفته بود خونه سهون بعد جهیون عصبانی شد اومد گفت ازین به بعد اینجا میخابی بفهمم هستی یا نیستی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وااایییی اون دسته گل عه عرررررر😍😍😍😍😍🥺🥺🥺💙💜💙💜💙💙💜💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜💙💜 

وححح تکیون خیلی عوضی بود ایشششش 😭😭😭 من تنم عینه چی میلرزید که خدایا جهیون بدوووو بدووووووووووو🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ 
داشت رو زخماش کرم میزد😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🌸💖🌸💖❤🌸🌸🌸💖🌸💖🌸💖 
شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۲۱:۴۱ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

ویییییی اونی من بیشتراز تو به کای و کریس و کمی به چانیول فش بارونشون کرررزدممممم😐🤦‍♀️😂😂😂😂😂😂😂😂💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 

 

ایح من عین چی سافت شدم وقتی بک به چانیول رسید و این دو تا توله با هم کیس دارررنننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ 

ولی بک خیلی پشیمون بوده که بجای چانیول،جهیون رو انتخاب کرده 😭😭💔💔💔💔💔 

بعدش فهمید که احمقه 😐🤦‍♀️ 

 

ععععلحغبتکبکتژتکرکتیغبعزتککتباکب همون روز تیونگ کلا رفت انگلیس و جهیون عین چی دیوونههههه شدهههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔 

ولی دیگه خیلی دلم واسه جهیون سوخت 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 

 

آخرای اسماتشون دیدیییییییی؟؟؟؟؟😭😭😭😭😂😂😂😂❤❤❤❤❤

جرررررر😍😂😂😂😂😂😂😂❤🌸💖

ارررهههه عرررر😍😍😍😍 


عرررر هیقققق دلم واسش کباب شد اون جور که جهیون زار میزد سنگم بود گریش میگرفت هیققق بمیرم برا بچممم میرفت تو اتاق تیانگ هیققققق🥺😭😭😭😭😭😭😭😭💜💜💜💜💜💜💜💜 
اره دیگه خیلی زجر کشید ولی حداقلش قدر تیانگو دونست😌👌💙 ولی بیشتر دلم کباب شد وقتی اون دختره پیش تیانگ بود بعد تو خونه جهیون بودن هیچس چسی میومد حرفای چرت و پرت میزد  وحححح پونز من کوووو😐😐😐😐😐😐😐😐😐📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌 


جررر اره 😂😂😂😂😂😂😂😂

عر من هنو تمومش نکردم😂😂😂😂

عه پستو نخون نخون الان اسپویل میشه😂😂😂
شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۲۲:۴۲ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

مغژحغبماطحتلجابخلزتحزژا بسههههه دیگهههههه قلبم خاکستر شد 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 

 

من بیشتر نقش جینا و سویی دوست دارم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 

هر دوشون فوق فوق العاده ان 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 

 

درسته ولی دلم برای دختره سوخت واقعا خودمو گذاشتم جاش واقعا دردناکه 😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢 

 

 

موقعه که جهیون از کریس التماس کرد تیونگ بیاد خونشون 😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 

ولی بعدش کریس از جهیون خواست تا نره آلمان اونجا شرکتو اداره کنه 😂💔

 

 هههههققققققققققققق موقعی که بعد رفتن دختره (کاترین) تیونگ رفت خونه جهیون 😢😭 

و جهیون در حال شکستن شیشه ها بود 😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢😢 

تااینکه تیونگ رسید و بزور جهیون رو قانع کرد که توهمی نشده ای جااااانمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭 

ایح مم اونجا هاش سافت شدم لعنتییبی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

اره حینا و سویی خیلی خوب بودن خیلی دلگرم کننده بودن😍👌💙💙💙
اره کاترین هم گناه داشت ولی خب روح جیونگ شیپرم اجازه نمیده یونو؟!😍😂😂😂😂😂🤚😂😂 

ارررهههه بمیرم هی میگفت تو هم یه توهمی تیونگ من گریه نمیکرد که😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 تو بخلش لالا کرد ای وایییی من مرگگگگ شدمممم😍😭😭😭😭😭😭😭 
شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۵ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

و اتفاقا بیشتر سویی جیونگ شیپر بوده لعنتیبیی😍😍😍😭😭😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 

منم روحم اجازه نمیداد ولی تیونگ کار خوبی کرد رهاش کرد و البته بهش فهمونده 😭😂 

دوست دارم دوباره بخونمش ولی وقت نمیشه که و بد مزه شد وقتی دوباره میخونیش 😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔

واااییی ارههه لنتی😍😂😂😂😂😂😂😂✋💙💜💚
اره والا😐✋💙 وگرنه اگه میفهمید قضیه واقعی چیه بدجور خودشو میباخت😐✋💙 
من معمولن نمیتونم یه فیکو بیشتر از دو بار بخونم مگه اینکه مدت زیادی باشه نخونده باشمش😍😂😂😂😂
شنبه ۲۸ فروردين ۰۰ , ۲۳:۵۲ Park hae ray (سکینه‌ی منحرف :|)

ولی خییییلیییییی خوووبببب بووودههههه لعنتییبیبی  *-* 

دوست دارم یه فیک دیگه شبیه این باشه :'(

😍😍😍
اوخی دُلم🥺😍😍😍💙💙💙

اونی جالبه بدونی من عاشق اسپویلم😐💔😂😂😂

ینی میرم وسط فیکو میخونم ک اسپویل شه برام😐😂😂😁😂😂

تو که خیلی اسپویل میدوستی 😂
وسطشو میخونی وااایییییییی نههههههههه O.O

عاره >_<😂😂😂

قبلا اصن اینجوری نبودما :/

جررررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan