Good Night with Sunshine Boy😍☀️

چطور ممکنه روز باشه و شما ستاره ببینی؟! بله شما حتمن دارین لی فلیکس رو تماشا میکنین یه سانشاین پر ستاره😍☀️⭐💛

کک مک هاش مثه یه کهکشان پر از ستاره روی اون پوست نرم و شیری رنگشن😍

 

💛💛💛😍 My little baby

 

مثه بچه ها میخنده وااییی 😍💛💛💛 

 

تو اقیانوس این نگاه غرق شین و دیگه برنگردین😍😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙🌊🌊🌊🌊🌊🌊

 

شما حق دارین با این گیف یه خواب آروم و سافت رو تجربه کنید😍💙💙💙

اینم بگوشید😐🤙💙 کلیک

(روح چانگلیکس شیپر کریستال: 👻🥰🤟)

 

☀️⭐☀️⭐☀️⭐☀️⭐

 

*توجه: اینا یه مشت زر زرن پس اگه حوصله اینا ندارین نخونین*

برای من فلیکس خیلی الهام بخش بود🥰 

تلاشاش برای اینکه کره‌ایش بهتر بشه باعث میشد هر بار که از درس خوندن خسته میشدم باز با دیدن فلیکس تشویق میشدم🙃🤟💙 

آهمگ ثرد عای آهنگیه که پارسال مثه واجبات زندگی هر روز دقیقا ساعت 14:15 باید گوشه‌ی کنج مبل L مانندمون میشستمو توش فرو میرفتمو میگوشیدمش😍😂 

شاید الان بگین کریستال خل شدی یا چی؟! :/ ولی میخاستم یچیزیو بگم بهتون:/ 

شاید من مثه قبل دیگه همیشه اینورا پلاس نباشم:/ مثه این چند روزیکه نبودم:/ ینی کمتر بودم:/ همچیو میزاشتم انتشار در آینده و میرفتم:/ 

میخام ازین به بعد زندگی کنم، میخام کسی بشم که پارسال بود:/ من خوده الانمو قبول ندارم، من کریستال پارسالمو دوست دارم و دوباره میخام اون آدم امیدوار و سخت کوش باشم😊💙 

 

عااممم و اینکه در مورد چیزایی که پایین میگم لطفا نپرسین، فقط یه استی میتونه منو درک کنه پس بزارین فقط دلم خالی شه همین:/ 
 

Did I close my eyes because I was afraid🧩

 

 My two eyes have already been tricked and all I🧩 need is a third eye

 

I just wish I could see me, me🧩

 

I'm stuck with a phobia🧩

 

찰하고 있어🧩

You gotta take your time 

You can do it

 

  • Bin Bin

تزتزازووزووبوبوزوزوزو  عررررر امروز داشتیم ی برنامه از استری کیدز میدیدیم داشتن برای اینکه کی مادشاه بشه میچگیدن فیلیکس خعلی کیوت بود اومممممم

واااییی اسکیز کد قسمت 1 و 2 😍😍😍😍😍😍 عرررر اونجا که فلیکس پارچو میبره اوووفففف خدااا بچه باهوش منننن😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙❄❄❄❄❄❄❄❄
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۲۱:۴۲ venus ( سکینه موآ 😶✋)

اونی *^*

یعنی دیگه نمیبینمت ؟ :((

عا نه مثه این 3/4 روزی چطور کم بودم؟!:/
 اونطوری میام و میرم:/ 
+تو خودت در نظر بگیر هر سه تا فنسایتی که الان توشم تو دوران کامبکن چه بخام چه نخام میام اینجاها😂😂😂🤚💙 


(من وب شما چن تا نیام کدوم گوری برم دقیقا؟! )
وبوبوبویویویو عر من تا اونجاش دیدم که میرن شمشیر بازی میکنن بقیه ش رو دیگه نتونستم ببینم
وااایییی خدااا شمشیر بازیشون جرررر وااییی خدااا  هیونجیننننن با اون شمشیر بازیش و زمین خوردنش 😂😂😂😂😂😂 
کلن اسکیز کد یچیزی شبیه فایندینگ بود😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂❄💙❄💙
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۲۱:۵۳ venus ( سکینه موآ 😶✋)

آره *ـ*

به هر حال هر تصمیم بگیری من میزارم رو چشمم ^^

ما میتونیم اونی ... فایتینگ ^-^

❤💜💖 
یاح یاححح 😍🥰🥰🥰🥰
بیا از لحظاتمون لذت ببریم😍💙💚💛⭐
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۲۲:۰۰ venus ( سکینه موآ 😶✋)

کاجااااا ^^

عه راستی یادم رفت عر بزنم واسه فیلیکس *ـ*

هیق پسر کویوت و گوگولیم #^#

چرا اینقدر چهره اش در عین خفنیت معصومه ؟ #^#

فلیکس خوده جوجستتت جوجججججههههههه😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥🐥 
فلیکس کلن خوده پاردوکسه😍😂😂😂😂😂 یه بیبی کوشولی که میخای صب تا شب فقط سرشو نازی نازی کنی ولی رو استیج میتونه قشنگ بکوبوندت به دیوار و دهنت تا خوده قطب جنوب باز شه😐 ولی توجه نکن این زیادی نینیه اینجور که این بچه انقد کدبانوعه 😍😂😂😂😂😂😂😂 جوریکه این لب و لوچشو آویزون میکنه و واسه استی ها کیوت میشه😍😂😂😂 و ازینم غافل نشیم که الان قشنگگگگگ داره جای خالی هیون رو پر میکنه گفته عه هیونگ نیست پاشم بپرم وسط شیپ ها، موهامو دم اسبی ببندم😍😂😂😂😂😂😂😂 ماشالا خوب بلده از هیون اصکی بره😂😂😂😂😂
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۲۲:۰۳ n.e.w (پیشی کوچولو ترانه 😸)

خداااااا ی قسمتم دیدین داشت مافیا بازی میکردن اونم خعلی جررر بود

مافیا بازی کردن همیشه جررواجرررهههه😍😂😂😂😂🤚💙
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۲۲:۱۱ venus ( سکینه موآ 😶✋)

هیق کیوتک *^*

من اسم این جور آدمایی رو میزارم موجود *ـ*

یه عدد موجوده ریزه میزه و جوجه که خیلی هم کویوته #_#

 

اوخودااا *^* ^-^

موجود😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جوجه‌ی ریزه میزه ببین چقد تمیزه😍😂😂😂🐥🐥🐥🐥
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۲۲:۳۴ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

عسیسمممم🤧🤧

حالا بزار من از شانسه قشنگم برات بگم اونی🙂🙂🙂💔

وقتی متوجه شدم فلیکس لایوه کلاس زبان داشتم خبره مرگم🙂💔

واسه لایو چانم کلاس داشتمممم😐🤧🤧

و برای امروزم نتم ریده بوود💔😐

وی لایومم باز نمیشد که لایوه چانگبین و ببینم🤧🤧💔✋🏻

میخاستم خودمو بزنممممممم🤧💔

 

یاا پس کم میای....

دلمون برات تنگ میشه یو نو؟💔

اما اشکال نداره

چون میخای به کریستال ساله قبلت تبدیل شی*-*

من که اون کریستال و نمیشناسم

اما همجوره دوست دارم💙💙💙💙💙🌺🌺🌺🌺🌺

واااییی من سر لایو فلیکس اصن روحم اینجا نبود😍😂 روحم تمامن توی گوشام بود داشت صدای فلیکس رو میشنید سافت میشد😍😍😍😍😍 یونو صدای فلیکس، مدل حرف زدناش، آرامش توی چشماش😍 همشون مثه قرص آرامبخش بدنتو آراوم میکنه، استرستو کم میکنه و روحتو به پرواز در میاره😍💛☀️💛☀️💛☀️💛☀️💛☀️ 

لایو بین بین رو امروز نرسیدم:( ولی از خوشحالی پر گرفتم این بچه اومد لایو😐🤦‍♀️ وححح طلسمش شکست😐🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ 

این هفته دیدی چقد بودم؟! همینجوری:/ میام ولی پلاس تو پنل نیستم😂😂😂😂😂😂😂
پیش شماها که پست اگه ازتون ببینم میام😂🤚💙 
کریستال پارسالی خیلی ورژنش بهتر از منه البته رفتاراش همونه ها عینه منه فقط یکم آدم تره😐🤚💙 یجورایی یکم بیشتر حواسش به کاراشه😂🤟💙 
منم دوست دارم سباییمممممم😍😍😍😍 هیققق خیلی خوشحالم اینجایی😍💙💙💙💙💙💙💙

چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۲۲:۵۷ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

واو همه اینایی که راجبه لیکس گفتی منو یاده هیون انداخت

اونم همین شکلیه البته شاید از نظر من

هر دوشون عالین!😍✨✨✨

یاح موافقم باهات*-*

همشون به نحوه خودشون به آدم آرامش میدن

فلیکس با نگاهاش

هیون با موهاش عررر یغحهیغیحععحی

ای ان با خل بازیاش😍🤧😐✋🏻

سونگمین با کیوت بودنش*-*

چان با بغلاش:))))

مینهو با غذا خوردناش تو لایواش🤧

هان با لپاش و هودی که میپوشه عررر

بینم که اگه بیاد هنر میکنه😐✋🏻

نه واقعنی اونم کیوته*^*

اینا همه نظره خودمه البته با ماله شما شاید فرق داره=))🍒💙💙💙

 

آها خب کم بودی که:(

هوم باشه:(💙💙💙💙

آها خب خوبه

امیدوارم کریستاله قبلو پیدا کنی اونی😍✨

 

منم خوشحالم که سایتت باز شده برام از حالت غربت در اومدم😍😂💙💙💙

چون پستش پر عکس فلیکسشده بود دیگه فقط لیکسی رو گفتم😍😂🤚💙 وگرنه دقیققققننن هر کدومشون برام یجور مشوق بودن😍 
هیون با تلاشش برای رپ
مینهویی که مثه مناعتماد بنفسش کم بود و تونست خودشو بالا بکشه شده تنها امید و الگوم تو این قضیه😍🤚💙 
چان که اینهمه صبر کرد تا بالاخره نتیجه تلاشاش و دبیو کردنشو و موفقیتاشونو ببینه😍 
جونگینی که انقد رو ووکالش کار کرد تا بالاخره تونست تعریف بشنوه😍 
سونگمینی که هر روز گزاش کارشو پر میکنه مثه منه پارسال نه این کریستال احمق الان😐🤦‍♀️ (یکی از چن دلایلی که میگم باید مثه قبل شم😂🤚💙)
بین بین و جیسونگ که میتونم بگم خیلی منن😍🤚💙 

ولی همچی بکنار، خاستگاریای مینسونگ بکنار😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤚💙 


امیدوارم😍💙💙💙 

واااییی ارررههه هیقققق😍😍😍😍🥺💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۲۳:۲۸ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

همشونو درست گفتیییی😍🤧🤧🤧

به هرحال اونا امید میدن بهمون=)

 

یاا به خودت نگو احمق-___-

😍💙💙💙💙

یو میک استری کیدز استی😍🤟💙 


😂😂😂🐚🐙🌊
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۰۰ , ۲۳:۳۸ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

صادقانه بعد از اشنا شدن با فلیکس عاشق این کک و مکای لنتی رو صورتم شدممم T~T

 

 

 

اونی

دلیل خاصی داره ک میخای کم بیای؟؟

من چون پارسال نبودم نمیدونم منظورت چجوریه :(

اوخوودااااا عرررر گودووووو کک و مک داررررییی عرررر من خیلی دوس دالمممم😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 



این هفته دیدی چطور میومدم؟! اینطوری قراره بیام:) 
(خداییش کم حضورم نبودم این هفته همچینا:/ )
نه دلیلش فقط اینه میخام یکم به زندگیم نظم بدم:/ راستش خیلی بی نظم شدم، الان فهمیدم بخاطر همین بی نظمیمه که نمیرسم ریلیتی شو هامو ببینم:/ میخام بشینم دوباره یواش یواش اونارو شروع کنم😊 و اینکه ازین به بعد یروز در میون باید کنکور بزنم برا همین چیزا:/ ولی هستم بخدا هستم ماشالا هم نیزیو هم ایتزی هم سونتین کامبک دارن یا وسط پروموشنای کامبکاشونن😂😂😂 برا همین مطمئنا هستم 😂😂😂 من پارسال بیانو حتی دو روز مونده بود به کنکورمم ول نکردم چ برسه به الان😂😂😂😂😂😂🤙🤟💙 
پارسال یه کریستال آدمتر بودم کسی که نظم داشت، کسیکه تو زندگیش متعادل بود، کسی که خیلی خیلی خندون تر از الان بود😂🤚💙 بخدا ورژنش خیلی باحالتر بود  خیلی بچه خوبی بود (آره جان خودم جرررر😂😂😂😂🤙💙)
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۰۰ , ۰۰:۰۱ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

زیاد تو چشم نیستن وقتی میرم زیر افتاب میزنن بیرون :/ زیادی میان تو چش اون موقع😂🤙

من اصلاااا دوس نداشتم بعد فلیکس ولی عاشقشون شدمممممممممم >_<😂😂😂😂💚😍😍😍

 

 

هق منم امروز نیومدم زیاد

ولی نه بخاطر اینکه داشتم درس میخوندم

بلکه یه فیک یافتم عین کوالا چسبیدم بهش😐💔🤙

وای اونی فداتشم خیلییییی خوبه که میخای به زندگیت نظم بدی😍😍😍😍😍😍

باشه قشنگم موفق باشی ^-^

مراقب خودت باش و خودتو اذیت نکن

کریستال الان هم عشقهههههههه عشقققققققققققققق😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🤙💙💙💙💙

فلیکس هم میگفت دوسشون نداره و میخاست حتی از شرشون خلاص شه ولی وقتی فهمید استی ها دوسش دارن (در حقیقت من یکی که کک و مکاشو میپرستم😍😂🤚💙) دیگه گفت دوسشون داره😍😍😍😍🐚🐙🌊 


ارررههه تو هم فهمیدم صبح بودی ولی بعد از ظهر کمتر بودی😍💙 
+شوکو دیدی هیونینگ چه گندی زد به زندگیم؟! (پ.ن: پست قبلی) 
جررر مثه منی که😂🤟💙 منم این چن روزی فیک داشتم میخونم 😂😂😂 تازه امروز بعد از ظهر بالاخره تموم شد وححح 😂😂😂
میسیییی😍😍😍😍😍🐚🐙🌊💙 
قول میدم وقتی اون کریستال شم بیشتر دوسم دارین و البته بیشتر رو مخ میرم گفته باشم😐🤙💙 😂😂😂😂😂😂😂😂
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۰۰ , ۰۲:۱۶ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

واییییی منم خیلیییییی کک و مکاشو دوس دارممممممممم

کیوتک سانشاین عر😭😭😭😭😭😭😭💚💙

 

فیکه ماله اکسوعه

بعد خیلییییی قشنگههه

مثلا اونی جریان رفتن کریس رو یجور دیگه نشون داد که لصن قلبم شرحه شرحه گشت :(

ولی واقعاااا جذابه😍

تازه رسیده به جاهای غمگینش🤧

+ پستتو ندیدم 😂💔 ولی از گندش خبر دارم پسره ی خیره سر ://

عوضییییییییی😑😑😑

 

عه توام زدی تو کار فیک😂😂😂✋🏻🤙

 

تو هررررررجوری باشیییی من دوستت دارمممممم >_<💙💙💙💙💙

هیچوقت یه کرم ریز رو به کرم ریختن تهدید نکن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤙

سانشاین فلیکس / یونگبوک فلیکس 😍😂😂😂🤙


اوخیییی😍🌊💚 
الان پاشم برم انجل اند دویل هیتوکا رو بخونم یکم بخندم این فیک قبلیه خیلی با احساساتم بازی کرد 😂😂😂 الان نیاز دارم یچی بشوره ببرتش😂😂😂😂😂 
+بدجور رید بهم پسرک آدامسی😍😂😂😂 دست گذاشت دقیقا رو نقطه صعفم وححح 😂😂😂😂😂⭐💛 


آره 😂 

من از نظر رفتاری دوست ندارم تغییر کنمو
 ولی از نظر سبک زندگی واقعن لازمه:/ 
تهدیدددد تهدیدددد تهدددییددددددددد به کرررررمممووولیجاااتتت ریختنت میکنم😂😂😂😂😂😂 😂😂😂🐙🐚🌊💙💚 
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۰۰ , ۱۲:۵۷ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

مای فم😂😂😂😍😍😍🤙💙

 

الهیییی😂😂😂

اونی فقط دقت کن مغزت زیادی سرد وگرم نشه😐💔😂😂😂 (هر هر من چقد نمکدونم :/)

 

+ خیلییییییییییییی خیره سر شده:////

نه خبری نه چیزی زارت اتک میزنه وح😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑💔😑😑😑💔😑💔😑😑

 

 

 

منم واقعا دوس دارم سبک زندگیمو تغییر بدم اما همتشو ندارم ://

اونیییی تو چ تهدید کنی چ نکنی

چه کرم بریزی چ نریزی

من کرم خودمو میریزم😎😎😎😎😎😂🤙💚🍫

ارررههه جررررر😍💜😂😂😂😂🤟💙🧩 

جررررر😍😂😂😂😂😂🤙

+همینو بگو آدامس نارگیلی😍😂😂😂😂😂😂😂 

جررر  بریز بریز😍😂😂😂😂😂😂😂🤙🐙🐚🌊
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۰۰ , ۱۶:۵۷ Shoco -🍫 (عاشق پیشه ناری :| )

صادقانه تو فضای مجازی دلم نمیاد کرم بریزم🤧😐😂

جررررر😍😂😂😂😂😂😂💙 

+شوکو بیا خ:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan