شوکووو😍😍😍😍😍💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚

شوکووووو شوکوووووووو

جیغغغغغغغغغ

قرررررررررررر

شوکووووو

هیونجین تو این ترک going dumb  خوندهههههههه خوندهههههههههه عرررررررررر

قررررررررررر

شوکوووووووو 😍😍😍😍😍

شوکوووو اوتی 8 تو دهن اون مرتیکه😍👌💙

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

یو گات می گویینگ

دا دا  دا دا دامب 😍💃💃💃💃💃

دا دا دا دا دامب 😍💃💃💃💃💃💃

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

 

  • Bin Bin
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۶:۲۶ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

من نفهمیدم چی شده؟:/

عااام:/ هیونجین فعلن تو استراحته بعد ج و پ آشغال هم با روش های فاکی بچمو ایگنور میکنه😒📌 برا همین منو شوکو میترسیدیم پارت هیونجین رو از این آهنگ حذف اینا کرده باشن ولی دیدیم گوش شیطون کر نه حذف نکردن😍💃💃💃💃💙
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۶:۳۸ venus ( سکینه موآ 😶✋)

با اینکه اینو واسه شوکو گذاشتی ولی منم مثل دونسنگم میخوام اینبار بپرم وسط *-* 😂😂

 

هولاااااااااااا عععععععععععععععععععععع 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

بپر وسط دیگه تو و شوکو نداره که 😍😍😍😍😍😂😂😂😂💙

ارهههههه جیغغغغغغغ صدای آرامش بخش هیون😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
چقد آهنگش خره عررررررر😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃
واقعا برگشتتتتا علععععرررر قرررر
نه هیونجین هنوز تو استراحته:/ این آهنگ قبلنا ضبط شده ولی امروز منتشر شد:) 
همینکه صدای بهشتی هیون رو میشنویم خودش کلللللییییهههههههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍 عررررررر😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۷:۲۷ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

عرررررررررررررಥ‿ಥ ಥ‿ಥ ಥ‿ಥ ಥ‿ಥ ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

ಥ‿ಥ

نترسینಥ‿ಥ

تا ابر سکینه هست همه چی امنهಥ‿ಥ ಥ‿ಥ

عرررررررر😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙

ابر سکینه😍😂😂😂😂 وااااییییی جررررررر عاشق سکینه بازیاتونما😍😂😂😂😂😂😂😂👌💚💚💚💚💚💚💚💚💚
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۷:۳۲ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

عر ترಥ‿ಥ ಥ‿ಥ

 

اریಥ‿ಥ

بلی دگرಥ‿ಥ

 

ولی به نظرم این سکینه ها کلا یه چیز باحالی رو تو بیان اورد:/

😍🤭🤭🤭💚💕💚💕


ارههههه😍😍😍 حتی غیر بیانی ها هم دلشون خاست واایییی😂😂😂🤚🧡 
کلن ترند شد تو بیان😍😂🤚💙
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۸ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

اره جالب بود کلا

ترند بیانه دیگه

 

اونی یه چیزی بگم؟

من نمیدونم چند وقت پیش یه ویدیو ی کیوت از هیونجین پیدا کردم

بعد هر وقت میبینمش یاد تو میفتمಥ‿ಥ

😍💙💙💙💚💚💚🤭🤭🤭
👌💙💚💛


اوخوداااا😍😍😍😍😍💙💙💙 ینی خوشم میاد همتون میگین من شبیه هیونجینم وااااییییی😍😍😍😂😂😂 انقد ینی شبیهشم؟! 😍 من ذوقیجااااتتتتتت😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۰۰ venus ( سکینه موآ 😶✋)

من قراره ع.. این آهنگ رو دربیارم :)) 😂😂

دیدی خودشون میگن مثلا این آهنگ یه ملودیه اعتیاد آور داره ؟ 

من به این آهنگ معتاد شدم 🤧🤧🤧

 

یو گات می گوینگ دام دارارام دام دارارام دام دارارام 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

صیمممممم😍😍😍😍😍 بیا با هم در بیاریم😍😂😂😂😂 
دقیققققننننن😶 دقیقن الان حسم مثه وقتیه که یهویی هلو استرنجر اومده بود بیرون، یا کاور ثری راچا (همون ماله توباتو بود نه اون ثری راچا😂🤚💙) دقیقن عینه اون موقع خر تو باقالیم😍😂😂😂😂😂😂😂😂🤚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙



یو گات می گویینگ دا دا دامب، اینسین، دا دا دامب، اینسین 😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۰۷ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

وی تازه از خواب بیدار میشود 

و با 17 نظر

6 پاسخ

و پست اونی مواجه میشود و در جواب عنوان میگوید : جان دل شوکو؟؟

سپس با ورود به وب با دیدن عکس هدر قند خونش میوفتد و هین میکشد اشک میریزد

سپس با دیدن مطلب عر میزند

عرررررررررررررررررررررررر اونییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🏃‍♂️🔥🚶‍♂️

اوتی 8 از پهنا تو حلقششششششششش😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💙💙💙💙💃💙💃💃💃💃💃

من برم ترکو بدانلودمممممممممممممم هییییییییییق

 

 

@ اونی ونوس

ای جان اونی روت تاثیر گذاشتم؟؟😂😂😂😂

ای قربون شوکوم بیرم من😍😍😍💙💚💛⭐ 
هدر رو دیشب عوض کردم هاها😂😂😂🤚💙 ینی فقط تو متوجه شدی مثه همیشه😍😂😂😂😂 من تو رو نداشتم چیکار میکردم؟! کاشف خودمی 😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙💙
خب یچیز عرض کنم؟! تو اون ترک فقط چان و چانگبین و هیونجین و سونگمین خوندن😂 ولی خب اینکه هیون توش بود ینی اوتی8 و این ینی چاک دادن ج و پ از عرض و طول 😶👌💙 
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃 
خیلی خره ترکشششش خیلللللیییی😐 قفلی جدیدم😍👌💙 



ونوسی
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۱۰ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

من ندیدمت ولی حس میکنم به طرز عجیبی شبیهشیಥ‿ಥ

 

تنها نقطه ی مشترک منو هیونجین از ظاهر

اون موهای بلندشهಥ‿ಥ

ببین ویدیوش اینه

به مامانم نشون دادم گفت تقریبا هم اندازه ی اونهಥ‿ಥ ಥ‿ಥ

واااایییی جررررر😂😂😂😂😂😂😂😂 نه بیشتر از لحاظ اخلاقی شبیه هیونجینم🤔 (البته خودم فک میکنم ترکیبی از هیونجین و آی ان و کمی هم هان عم😂) 


منو هیونجین با هم شروع کردیم مو بلند کنیم و من و اون باهم مسابقه گزاشته بودیم😂😂😂 الان من بردم یاعععع یاععععععععع😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۱۲ venus ( سکینه موآ 😶✋)

دقیقا به جان خودم آهنگ ثری راچا رو من باور کن همون روز اول صد بار گوشش کردم 

الانم دارم اینو به قول خودم ع..شو در میارم 😂✋

تا شب احتمالا صدبار رو بشه دیگه 😂😂

 

 

 

هوووو 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

صیم😶👌💙 ینی یهویی اومدم تا دیدم پشمام ریخت😶😍😍😍😍😍👌💙💙💙💙💙💙💙💙💙 کلن خیلی آهنگ خری بود😍😍😍😍😍💙💚💛⭐ (بیا به روی من نیاریم که هنوزم قفلیم روش😂



💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۱۷ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

من اصن اخلاق هیچ کدومو نمیدونمಥ‿ಥ

 

عه جذاب شدಥ‿ಥ

 

من کوتاه کردم ولی:/

 

موهای بلند بدجورررررررررررررررررررررر رو مخمهಥ‿ಥ

من 3/4 سال بود کلن موهام پسرونه بود برا همین دیگه خسته شدم یه تنوع دادم:/ الانم دلم میخاد کوتاه کنم ولی عروسی اینا داریم😐👌💙
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۲۱ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

دور از جووووون😍😍😍😍

عه

پس ینی تازه دیر فهمستم😐💔😂😂😂😂

ای جان😂😂😂😂😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃

عه اونی خجالتم نده😅😐😐😐😅😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

 

عههههه فقط چهارتا از اعضا بودن؟؟

پس تو اون چیزه ک گذاشته بودی عا یادم اومد اسپویلره

بقیشونم بودن که 😐💔🤔

چاک دادن از عرض و طول😂😂😂😂😂😂😂😂✊😂😂😂😂😂😂😂👌💙💙💙💙💙

شب بود:/ فک کنم اون موقع نتت تموم شده بود عای گس:/ انی وی مهم اینه فقط تو زود متوجه تغییرات اینجا میشی😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 
💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙⭐💙

اره😶 منم با اون اسپویله فک کردم هپشونن:/‌
یجا دیدم نوشته هان هم یجاهایی از آهنگو خومده مثلن اینطوریکه در کنار چانگبین یا در کنار سونگمین:/ 
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍💙👌💚💛⭐
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۲۳ venus ( سکینه موآ 😶✋)

میدونی به نظرم جفتشون خرن *-*

ولی خدایی خیلی خوبه که بعضی وقتا گروها اینجوری به فناشون حال میدنا 🤧😂😂

(آره آره منم که اصلا مثل تو نیستم *-* 😂✋)

 

 

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

اررررههههههه آهنگ کاپلی بدن، آهنگ قفلی بزن بدن 😍😍😍😍😍😍😍😍💙💚💛⭐ 
(😂😂😂😂👌💙💚💛⭐)


💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۴۱ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

منم یبار پسری کردم

ایح خیلی گند شدم:/

خو یه کاری کن هم دخترونه باشه هم کوتاه:/

 

تو باید خواهر منو ببینی:/

نه به من میومد خیلی:/
نه خودمو کشتم بلند باشه حالا چن ماهم روش😶😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

چرا؟! 😂
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۵۳ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

عاو راسی 😶✊

شاید چون همه چی رو حفظ حفظممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

عاهاا اونطوری

یه اسمی داره این حرکت هان

چی بود😶

هارمونایزینگ؟؟

یچی تو این مایه ها😐💔

دقیقققققنننننن😍😍😍😍😂😂😂😂👌💙💚💛⭐️


ریلی عای دونت نوو😐 من خنگ تر از این حرفام😂👌💙

+شوکو اون عکسه خرتوباقالی رو یافتم شولولو 😂 
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۸:۵۷ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

من جاست چتری:/

 

اون؟

قشنگ پسره

😂😍👌💙💚💛⭐️
منم چتری هامو دوس دالم😍😂😂😂


عزیزززمممم😍😍😍
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۹:۰۲ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

منمممم

یو نو این چتری ها کل اعتماد به نفس منو ساختن:/

 

عزیزمممم چیههههههههههههههه

😍😍😍👌💚💚💚💚💚💚💚💚


عزیزم کلن تیکه کلاممه:/ 
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۹:۱۹ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

+ببینم ببینممممممممممممم

(وی در افسردگی موقت به سر میبرد)

+امروز پستشو میزارم:)
(شوکو چیشدی تو؟! 🥺💙)
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۹:۲۵ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

+ عرررررررر اره بزاررر😍😍😍

(فیک ونوسو خوندم :(   )

چشم چشم *-* 😂💙 
(عا😶 مممم منم خیلی سرش زجر کشیدم و گریه کردم😭😭😭 بزار اصن پست رو با محتویات اشانتیون میزارم که یکم ازین حال و هوا در بیایم منم خیلی گریه کردم سرش😭😭😭🤚💙💙💙)
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۹:۳۳ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

بی بلا ^

(من به شدت به چنتا میم فیس و مومنت جرررردهنده نیاز دارم😭😭😭قلبم سنگینی موکونه 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭)

(گوشیم پره ازین چیزا بزار قشنگ خالیش کنم😂😂😂😂😂👌💙 فقط کمی صبر بنما احتمالن یه نمه طول میکشه دیگه صاری🙏💙😂😂😂)
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۱۹:۵۹ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

(عرررررررر جدی جدی میخای بزاری؟؟؟ واییییی تنکس اونیییییی🤧🤧🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙)

(اره دارم امادش میکنم فقط یکم طول میکشه 😅💙)
گودوووووو😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۰:۱۷ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

(فداسرتتتتتتتتتتتتتتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙)

صاری زیادی دیر شد یکاری برام پیش اومد میانهه😭💙💙💙
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۰:۵۵ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

عهههه

معذرت خواهی براچیییییی

فداسرتتتت

پیش میاددد😍😍😍😍😍😍😍

میسی مهربونممممممممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💃💛💙💛💃💛💃💛💙💛
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۶ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan