آشنایی با خر تو باقالی + تبریک عید

میخام تو این پست رسمن و قانون وضعیت خر تو باقلی رو براتون شرح بدم😐

...

ولی قبلش...دستاتونو بیارین جلو ببینم 

پیس پیس😐🧴

الکل بزنم کرونا نگیریم😶😂

قیافه من وقتی دارم شمارو پیس پیس میزنم😐👌💙

...

خب

این شما و این خر تو باقابی ترین عکس ممکن😐👌💙

عملن با رسم شکل بهتون کفتم خر تو باقالی بودن ینی چی 😂😂😂

 

اینم خر توباقالی حساب میشه😂👌💙

این منم وقتی یه اتفاق خر تو باقالی طور برام میفته😂

 

آناناس خودمه😐🍍

 

خر توباقالی😂😂😂😂😂😂😂

 

اینم جزو خر تو باقالیای شدیدن اتک خورده ای حساب میشه که موج اتکش زده عینکو این ریختی کرده😂👌💙

 

من در حال فرار از اتک های پشت سر هم این چند روز 

استیج دیروز کینگدام، ترک یهویی استری کیدز، فنمیتینگ دیروز، لایت استیک دبویز، تیزر ام وی نیزیو، فردا هم ترک جدید ایتزی منتشر میشه من برا عید امسال زیاد کادو گرفتم نه؟! *-* 

 

 

 

اینو یادتونه؟! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

اینم منه دائم القر 💃😂

 

خیلی این کیوتههههههه اوفففففف😍😍😍😍😍😍💙💚💛⭐️

 

من حرفی ندارم فقط مرض دارم😐😍😍😍😂😂😂💙💙💙💙

 

من قربون این بومگیوی به این کیوتی برممممممم😍😍😍😍🐻

 

به بومی بگین اگه موهاشو بالا بزنه قطعن قطعنننننننننن دیگه کریستال رو زمین باقی نمیمونه چون مردههههههه😍😍😍😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

 

 

 

😐💔 بچه ی جذاب من 😐💔

 

آدامسک کیوت😍😍😍

 

یچی بگم؟! میانه ونوس...ولی من اصن نمیتونم کای رو تاپ فرض کنم😶 اصن این حجم از آدامسکی و کیوتی این بشر منو باز میداره یونو؟! 😍😍😍

 

 

یونجونی قیشنگ من😍 مامان قرفونت بره ایححح😍😍😍😍😍😍😍💙💖💙💖💙💖💙💖

 

جونگین بلاگرفته😍

 

قضیه اینو شوکو و ونوس خوب میدونن😂😂😂👌💙 چون لپای اینارو زیاد کشیدم دیگه قشنگ میدونن😂😂😂😂😂

 

 

 

این ادیت رو یهویی چشمم بهش خورد خداییش من خیلی دلم سرش قنج رفت خیلی کیوته خیللللییییی😍😍😍💜💙💜💙

 

 

خب حالا یکمم مومنت ببینیم عر بزنیم😂👌💙

 

 

اصن این عکس مینسونگ رو باید قاب گرفت وای قلبم😍💚 نیگا اصن لینو چجوری نیگاش میکنه وووییییی😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚

 

هم مینسونگشو دریابید هم نوشتشو و حاله ما استی ها😍💙

 

من اینو هیچ وقت هیچچچچچچ وقتتتتتتت فراموش نمیکنم😐✋💙

 

نیگااااشووونننننووووووو😍😍😍😍😍😍😍😍💜💛💜💛💜💛💜💛

 

اوففففف بچه های منوووو اوخدااااا کیوتک هام😍😍😍😍😍💙💚💛⭐️

 

😍💙💖

 

 

تهگیوی مظلوم من😍💜

 

 

خب ازونجاییکه فردا گمونم تا لنگ ظهر بخابم و نقاشی بکشم و لاک بزنمو اینا پس الان بهتون پیشاپیش نوروز 1400 رو تبریک میگم

امیدوارم امسال برا هممون سال خوبی باشه پر از خنده و پر از اتفاقات خوب و موفقیت های قشنگ😍💙

برا خودمو سولمیت عزیزم ونوسی و هارمونی جون قشنگم و شیما جون دعا میکنم که امسال هر چیزی که دوست داریم و خیره برامون قبول شیم و از دست این کنکور فاکی خلاص شیم🙏😍💙

امیدوارم سال پر قر، پر از اتک های خوب، پر از کامبک، پر از دوستی و محبت برای هممون باشه😍

عیدتون مبارک 

 

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

 

پ.ن: شوکو میانه دیر شد برام یه کاری پیش اومد وسطش مجبور شدم برم باز دوباره بیام ادامشو بزارم:)

  • Bin Bin
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۴ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

من

عرಥ‿ಥ

من

غشಥ‿ಥ

من

مرگಥ‿ಥ

 

البته نا گفته نماند که جرم خوردمಥ‿ಥ

 

 

عیدت مبارک اونیಥ‿ಥ

قرار بود جر بدم که دادم خا من وظیفمو در پایان سال به نحو احسنت انحام بئدادم😍😂😂😂😂😂😂😂😂💚💚💚💚💚💚

عید تو هم مبارک باران جونیمممم😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

عررررررر جررررررر خعلی خوب بید 

کراش هاتو معرفی کن توی کل کپیاپ؟

خخخخخ *-*

وااااییییی یونو من مولتی فنم انقده زیادن کراشام که... XD
تو اون بالای منو که نوشته I am Who  اصلیاشونو گرفتم هرچند خیللللیییییی خیللللیییییییی بیشتر از اونان XD
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۹ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

عید توهم پیشاپیش موبارک‌اکلیلیی🤗🤗🤗🤗

»یسی نوشمکی کیوتممممممم کومائووووو امیدوارم سال خوبی هم برا تو باشه قشنگ من *-*
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۶ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

ای خدا عسیسم اونی خیلی باحال بید‌*-*

میسی سبایمممممم *-* گوگولیمممم *-*
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۳:۳۱ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

اری اریಥ‿ಥ

 

بیا بخل کی لوییಥ‿ಥ

بخلیجاااتتتت *-*
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۳:۴۳ venus ( سکینه موآ 😶✋)

اونی اینقدر زیاد بودن نمیدونم برا کدوم عر بزنم 😂😂

 

یه چی بگم ؟ ...

منم نمیتونم کای رو تاپ فرض کنم خخ 😂😂😂

هیچی نپرس چون خودت میدونی مخم تاب داره 😂😂😂😂😂😂😂😂

 

ما میتوانیم *-*

فقط سه ماه دیگه مونده :///

 

 

هولاااااااااااااا عیدت مبارک ^-^

خخخخخ گفتم آخر سالی یکم عررر بزنم انقد پستای نیمچه نزارم XDDD
خیلی یواش یواش برا هر کدوم دوس داشتی عر بزن XD

خو پس حله چون من خیلی داشتم سرش زجر میکشیدم XD تازه فقط کیلر نیست که یه فیک دیگه هم خوندم اونجا هم کای تاپ بود دیگه نیاز به تخلیه بار الکتریکی داشتنم 😂😂😂

یسسس *-*


عیدت مبارک یونیورسم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
جمعه ۲۹ اسفند ۹۹ , ۲۳:۵۲ venus ( سکینه موآ 😶✋)

دلم میخواد ولی الان باید برم لالا ://

یعنی یه شب نبوده که من به میل خودم بخوابم و مامانم مجبورم نکنه ـ-ـ

 

خخ نه خدایی بچم تاپ نی خیلی کیوت تر از این حرفاست 😂😂

مگر اینکه پایه یه دختر وسط باشه *-*

 

 

میسی 😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

من فعلنا بیدارم فردا هم اجازه دارم تا لنگ ظهر بخابم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
شب قشنگت بخیر ونوسیییییممممممممممم 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
امیدوارم یکی از قشنگ ترین خوابای یونبینی رو امشب ببینی 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍


زیادی آدامسک عه زیادیییییییییییییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
دیگه اون قضیش فرق میکنه 😂😂😂


💙💙💙💙💙💙💙💙💙 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚 💚💚💚💚💚💚💚💚💚 💚💚💚💚💚💚💚💚💚 💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛 💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

جررررررر و واااااجرررر😂😂😂😂

لنتی عالی بود😂😂😂

یهویی نشستم گوشیمو از عکسای میم فیس قشنگ خالی کردم😂😂😂👌💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖
خودمم خیلی جرواجریجاااات شدم سرش😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💜🌻💜🌻💜🌻💜🌻💜🌻💜🌻💜🌻💜🌻💜🌻
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۰:۳۴ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اونییییییی😂😂😂😂😂

من اینو همون دیشب دیدم کلیم جررررررررررر خوردم سرشششش😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ولی تا اومدم کامنت بدم مامانم نتو قطع کرد😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

بعد میگه من که نتو قطع کردم تو داری به چی میخندی😐🔪🔪🔪

خلاصه که اونی اصن روحم شاد گشت خدا خیرت بده😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙َ

واااااییییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 عزیززززمممممم 😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
اشکال نداره فدا😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙💚💛💙💚💛💙💚💛💙💚💛 
خاهش میکنم قشنگممممممممم گوگولییییی ایییححححح😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

عید هم شده اون عکس هدرت رو عوض کردی....مررررگ شده🤤🤤🤤🤤

خودمم سرش خیلی مرگ شدم شت نت خر😂😂😂😂😂😂😂😂💙👌💙💙💙💙💙💙💙💙
میبینم که هارمونی قشنگم از تغییرات من خوشش اومده😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻💙🌻
شنبه ۳۰ اسفند ۹۹ , ۱۱:۴۷ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

من برم دوباره ببینمشون دم سال تحویلی دوباره شاد شم😂😂😂😂😂💃💃💃💃💃

برو قیشنگ تخلیه انرژی کن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💃💃💙💃💃💃💙💙💙💃💙💙💙💃💃💃💙💃💃💃🌻🌻🌻🌻💃💃💙💃💃💃💃🌻💖💜🌻💜❤💛💜💖💖💛🐻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan