ای کاش قضاوت نکنیم:/

بعضی موقع با خودم میگم واقعا چرا مردم همو قضاوت میکنن؟! 

مگه جای اون فردن؟! مگه میدونن اون الان داره چقد بهش سحت میگذره که مجبور به این تصمیم شده؟! 

خیلی از آدما ظاهر قضیه رو میبینن، ولی هیچی به اندازه ای که ساده ممکنه نشون بده، ساده نیست:/ هر چیزی سختی های خودشو داره:/ 

بیاین قول بدیم تا جاییکه میتونیم و یادمون میمونه هیچکسو بی دلیل قضاوت نکنیم:) 

 

وح خب بسه چه فاز فلسفی ای گرفتم شتتت 😐😂😂😂✋💙

ولی خب حرف دلم بود😂🍗

انی وی:/ 

من الان دقیقن این ریختیم😂🤦

یدونه جعبه دستمال کاغذی هم کنارمه🤧😂✋💙

امروز گلودردم خوب شد (💃😐💚)

عینه خر تو باقالی هم خابمه😐💤

 

شماها حالتون چطوره؟! 

 

  • Bin Bin
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۰:۱۲ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

موافقم

 هیق فازشون چیه قضاوت میکنن


من رو پتومم

رو زمین

زیر دست راستم بالشه زیر دست چپم فرش:/

ارنجم پوکیده اینقدر دستم رو زمین بوده:/

دلمم هنوز درد میکنه:/

مچمم تا حدودی:////

(اثرات بی حرکت موندن جلو لپ تاپ)

نمیدونن ممکنه با قضاوتاشون چقد به زندگی آدم گند بزنن که نمیدونن😐🍗


وااااییییی صیم منم ارنجم میپوکه😂😂😂✋💙 من همیشه یه ژاکت تا میکنمش میزارم زیر دستم😂😂😂 با بلشت خابم میبره ماشالا درس همچین خاب آوره که😂😂😂🤦
(ناموسن باید ازین به بعد تو بیان ورزش صبحگاهی راه بندازیم😐📌 عینه چوب شدیم جررر😂😂😂)

چه حرفهای خوبی :") 💜

میسی عزیزم :) 
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۰:۱۴ venus ( سکینه موآ 😶✋)

اگه اینجوری بود دنیا جای قشنگ تری واسه زندگی میشد 😐

 

اونی حالت خوبه ؟ کسی چیزی بهت گفته ؟ @_@

دقیقا:/ ای کاش مردم انگده 🤏 آدم بودن همین:/ 

آره خوبم:) خوب میدونی اگه بگنم اهمیتی نمیدم:/ به چپمم نیس:/ انقد بگن که خسته شن😂😂😂🤚🍼
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۰:۲۱ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

فقط نیاز دارم بخوابم:/

 

یا خدا ساعتتتتتتتتتتتتتتت 

واااییییی شتتتتت منم خوابمه عینه چیییی😐🤦‍♀️ 
فاک تو درس😐📌🌱 

وحححح همینو بگو😶📌📌📌📌📌📌📌🔥
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۰:۲۷ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

دقیقا:/

 

من تیشرت میپوشم

قبلا پیرهن میپوشیدم ولی دیگه به طرز عجیبی خیلی بدم میاد://////

گردنمم پوکیده

اره دقیقا:/

 

هیق هیق

من اصن درس نمیدونم دارم یا نه:/

سایتو چک نکردم

میخوام زارت تکلیفای عیدو اول تموم کنم

کللللللللللللل عید هر کاری خواستم بکنم

 

مگه ساعت شیش نبود الان:///////

 

 

الانه بمیرم:/

😐🤚🌱 

جررر😂😂😂
چیزی نمونده اگه میخای انجام بدیش زودتر حلش کن بعدن گریبان گیرت میشه😂😂😂🤚🌱


وح شیش؟! نبابا دیگه یه ربع به 9 عه😂😂😂🤦‍♀️🤚🍼
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۰:۴۳ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اونی مگه گلودرد داشتیییی😨😨😨😨😨

الان خوبی؟؟؟؟؟

بهتری؟؟

سرما خورده بودی؟؟؟

 

+ یکاری کردم فک کنم اگه به ونوس بگم دعوام میکنه😶

چند روز دیگه بش بگم ک دعوا نکنه؟؟🤔

شوکو منو نزنیا😶قول بده😶 اون روز رفتم بیرون با مامان خرید:/ بعدم گفتم باید برم حموم:/ اون روز خوب بودما ولی فردا صبح دوشنبه گلودرد گرفتم😐🤦‍♀️ تازه یکشنبه یه سوسیس نصفه هم خوردم لنتی انقد ادویه داشت رید بام😐 الان آلرژیم اومده جلو😐🤦‍♀️🍼 
الان خوبم فقط دستمال کاغذیه خونمون فاتحش خوندست😐😂😂😂😂😂😂😂🤧🤧🤧 



+ عایم فوضول😶 چیکار کردی؟! 😶😶😶 
بیا بیا به من بگو یا تو خ بگو یا همینجا بگو سان میکنم:/ 
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۰:۴۷ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

فکر کنم گذاشتن تو سایت باید ببینم:/

 

اینقدر تو اتاق بودم و به ساعت لپ تاپ دقت نکردم زمان عین برق و باد گذشت

ای کمرم

موفقیجات باشی😂🧡💕🥕 

حرکات کششی:
حالا یک 
حالا دو 
حالا سه 
...
حالا اونور ...
یک
دو
سه
😂😂😂
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۴ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اونییییییییییی😑😑😑😑😑😑😑😑🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

چرا مواظب خودت نیستییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

هق زودتر خوب شو باشه؟؟🤧🤧🤧🤧🤧💔💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

+ یجوری دارم میگم انگار بچم چقدر خشنه😐💔

خوبه اونیم ازارش به هیشکیی نمیرسه ها😂😂😂💚

نه اصن از عمد اومدم اینجی گفتم تا ببینه پشت تو قایم شم😐💔😂😂😂😂

یه ساب بهم داد گف زود تمومش نکنم

ولی من تمومش کردم😶

اخه خدایی خیلییییییییی کم بود😐💔

همش ده تا لاین بود😂😂😂💔

بخدا عینه آدم برفی کلاه شال گردنمو همچین پوشیده بودم فقط چشام معلوم بود😐🤚🧡 یکم باد میزد که دیگه شد دیگه بیخیال😂😂😂 دارو خوردم الان گلودردمامروز خوب شد، یه مشت فین فین مونده اونم خوب میشه دیگه😂😂😂 


+ جرررر اومدی پشت من قایم شی ووواااایییییی😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂 اوخودااااااا 😍😍😍😍😍😍😍😍❤💚❤💚❤💚❤💚❤💚 
شوکو😐 میزنمتا😐 الان عذاب وجدان گرفتی چرا زود تموم شد؟! 😐🤦‍♀️ فرزندم 10 لاین زود تموم میشه دیگه کار اشتباهیی نکردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ایتطوری گفت فشار نیاد بهت وگرنه ونوس کاری نداره که 😂🤚🧡 کنچانا کنچانا خودم مراقبتم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥰🍓🍼
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۵ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

سایتو چک کردم

شبجثمبجثقبمثحجمبثحخنثحبکشصمثوصکبوصگیمجصثجح

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیادههههههههههههههههه

تو عیدم ولمون نمیکنن بیشعورا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

حوصله ندارم یو نو://

این نیز بگذرد😂🤚🧡 


جرررر 😂😂😂😂😂🤸‍♀️⛹️‍♀️🏋️‍♀️🏃‍♀️
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۳ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اصن باد زمستون خیلی خره وح😑😑

هق انشاالله زودتر خوب خوب شی🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧💚💚💚💚💚

 

 

 

+ اره اومدم پشتت قایم شم😂😂😂😂😂💚💚

 

دلت میاد؟؟😍😢

عه

پس برم اپ کنم بهش بدم😐😂😂😂😂🚶‍♂️

تنکس اونی اصن من همیشه باید بیام پیش خودت مشاوره و حمایت😂💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

اره خرررررررر تو باقالیه😐📌📌📌📌📌📌📌📌📌🤧🤧🤧🤧🤧
میسیییییی قشنگممممم😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰💕💖💕💖💕💖💕💖💕💖


+بیا بیا😂😂😂

راستش اصنننننن😍😍😍😍😍 بجاش بخلت میکنم😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
اره برو بده😂🤚💚 
نه که من اصن نمیام😂😂😂 میدونی چیه؟! من مشاور توعم، تو مشاور من😐😂😂😂😂😂😂😂😂 جالبه ها😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 جرررررواجرررررر😂😂😂🤚💚💚💚💚
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۵ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

این نیز بگذرد چه کوفتیهههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

اصن کدوم پفیوزی عیدانه رو اختراع کرده برم با اون شمشیر خوشگله جذابه ی یوتا به هزار قسمت نامساوی تقسیمش کنممممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عه شعار زندگیه من "این نیز بگذرد" عه 😐🤚💚 اصن تمام پایه اساس زندگیم رو این جمله بنا شده😶👌💙


جرررررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۲ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

عه

 

جر ندارهههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😐😂✋💚
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۴ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

خررررر تو باقالی که صفت خوبی بود عی بابا😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

منم الان موهام خیسه دارم میلرزم بات یونو گشادیم میاد پاشم خشکشون کنم😐👌💔

^-^💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙

 

 

+ اوفففففففففف بخل اونی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

رفتم بش دادم😂😂😂👌

وااااو ●~●

بات یونو

من مشاوره هام هنو خام و بچگانه اس😐✊😂

خیلییییی جالبه😂😂😂😂✋🏻

 

 

++ اونی حرص خوردن باران کیوت نیس؟؟😐😂😂

خب پس مرغ:/ 😐🍗
یه عکس داشتم قشنگگگگگگگگ وضعیت خرتوباقالی رو میتونست شرح بده ولی الان گمش کردم😐 باشه پینترست رو یروز زیر و رو کنم دوباره بیابمش😂😂😂✋💙 
شوکو برو سشوار بکش گشادیو بزار کنار😐🤦🍗 

+بخل دوس داری، نه؟! 😍😂😂😂✋💙 
یاااااا شوکویااااا اتفاقن تو بهترین مشاوره هارو بهم میدی😍✋💙 بی شوخی دارم اینو میگم :) 

++بنده خدا تلف شد😍😂😂😂
اره کیوته😍😍😍🌻💙
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۴ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

نخنددددددد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

چشم😐✋💙
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۴ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

چرا هیچ انسانی حرص خوردنای منو جدی نمیگیره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کنچانا کنچانا😐✋💙
بیا بیا *پشت باران را ناز میکند تا آرام شود*
💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۸ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

تف بهت اس ام😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

همش تقصیر تو عه درس و مشق زیاد میدن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😐😐😐

تفیجااااتتتتت😐😐😐 (استیکر تف نداریم چرا؟!😶)
😐📌💙
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۲۵ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

شوکوووووووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

#شوکو
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۲۷ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

با من مثل پیشی رفتار نکنیننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

(هر وقت مثلا به من میگین کیوت..بارانی...اینجور چیزا حس پیشی بودن دارم)

من خودم پیشیم جررر😂😂😂 انقده خوشم میاد پیشی شم میو میو😻😻😻😻😻
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۲۹ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اره مرغ خوبه😐👌😂😂😂😂

پیداش کردی نشونم بده حتما😂😂😂✋🏻

چشم

الان میرم دو تا ترک خوب پلی میکنم سشوار میکشم😶✊

اون کاور توباتو عالیه😍😍

 

 

+ عام در حالت کلی نه

ولی اگه از طرف اونیم باشه یسسسسس ملومه ک دوس دارممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍💚

ووویییییییی عرررررررررر ^___________^

باورت میشه اون موقع ها به طرز عجیبی مخم کار مبکنه😶👌

 

 

++ اره ولی خیلی کیوت میشهههه😂😂😂😂😂👌

مرغ مرغ مرغ😐🍗🍗🍗
اتفاقن یه پست جدا اصن براش میزنم همه آگاه شن😂😂😂💙 
گرل یو گات بادی لایک ثری راچا😍😍😍🌻💙


++ اوه😶 اوخودااااا😍😍😍😍😍😍 
≧ω≦ 
دست کم میگیری خودتو هاااا😶📌💙


++الان میاد شتک هامونو پتک میکنه😶 ایندفه من باید بیام پشت تو قایم شم😂😂😂✋💙💚💛
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۳۱ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

یوتاااااااااا اون شمشیرت کووووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

کنچانا چیهههههههههههه میکشم خودمووووو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

من نمیخوام پیشی باشمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😶💚


باش باشع😶✋💙
همون من فقط پیشیم😂✋💙🐱
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۴۶ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اره اره این بهترین روشه😂👌

 

 

++ بله😶✊💙

 

 

++عصبی میشه ترسناک میشه😐💔😂😂😂

😂😂😂✋💙💚💛⭐️ 

+≧ω≦
≧∇≦
≧ω≦


++اره😶
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۴۸ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

با همیننننننننننن شمشیررررررررر

با همیننننن تفنگگگگ

 

همتونو میکشمممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

شوکوووووووووو کجاش کیوتههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😐📌💙
من که پشت شوکو قایم شدم😐✋💙

پیس پیس، ضدعفونی کنم😐🧴
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۱:۵۷ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

اول شوکو رو میکشم بعد تو رو😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

چیووو کیوووووووو😭😭😭😭

 

اره الانم عصبی امممم بفهمممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

(ایشون خودش عصبی شدن منو دیده)

عه شوکوی منو نکشششش😶😶😶😶😶😶😶😶😶 خاهر منو نکش عههههههه اصن بزار ببینم پونز من کو؟!😐📌📌📌📌📌💙

کروناعه خطرناکه اول ضدعفونی کنم بعدن حمله کنیم😂😂😂😂🤚💙 سازمان وزارت بهداشت 😐🧴💖

باوش😐🤚💙
(بیایم این بازی رو تموم کنیم خابمه😐😂)
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۲:۰۳ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

میکشم خوبشم میکشم😭😭😭😭😭😭😭😭

 

من با تفنگ و شمشیر حمله میکنم هیچ لمسی رد کار نیست😭😭😭😭😭😭😭😭

 

ایح😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

🥺😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧🍓🍼 

😐👌💙 

:)
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۲:۱۰ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

اونیییی سرما خوردییییییی؟

سرما خوردی چرا نگفتییییی

هقققق اونی قشنگم مواظب خودت باشششش

زود خوب شو🤧🤧🤧💙💙💙

هی یجورایی:/ آلرژیم اومده جلو😂😂😂😂😂
قربون هلیای قشنگم برم خودااااا دیلم برات تنگ شده بود قشنگم چطوری؟! 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🧡❤🧡❤🧡❤🧡❤🧡❤
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۲:۲۱ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

عجبببب هقق🤧🤧

خدا نکنههه

منم دلم برات تنگ شده بود🤧💙💙💙

من که خوبم پر انرژی الانم نیشم بازه ولی علتشو نمیدونم😶😶💙💙👌🏻

خودت چطوری؟

هقق گلوت زیاد درد میکنه؟🤧

🥰🥰🥰🧚‍♀️💕
اووخخخیییییی گوگولیییییممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍 
منم همیشه نیشم عینه چی بازه😶😂😂😂 چراسو فهمیدی منم در جریان بزار😂🤚💙 
من خوبم عزیزم میسی😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🧚‍♀️💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡
نه گلوم خوب شد الان فقط آبریزش مماخ دارم😐😂😂😂😂😂🤧🤧🤧🤧🤧🤧 
بدنم لوس شد اح احح🤦‍♀️ از بس بیرون نرفتم یهویی تعجب کرد😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۲ saba (سکینه گشاد اونیه سبا)

بوسسس😍😍😍❤️

این چه مرضیه که آدم نیشش بازه درحالی که داره از خواب میمیره؟😶😶😂

هق باشع تو اگه زودتر متوجه شدی به منم بگو😂💙

خدا رو شکر اونیم خوبه😍😍💙💙💙

آهااا خوبههه

آبریزش مماخ خیلی رو مخه😐😐💔

ایشالا بهتر باشییییی🤧🤧💙💙💙💙

عجب بدن مگه لوس میشه اونی😶😂😂

وح دقیقن منم عقنه چی خابمه🤦‍♀️ این داروهام همشون خاب آوره یکی صب میخورم یکی شب در کل در طول روز رو چرتم😂😂😂💤💤💤 

وح خیلی خر توباقالی ایه برا خودش وحح 😐📌💙 
میسی نازمممممم😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰💙💙💙💙💙💙💙💙💙 
ارررههههه باو یک لوسیه کهههه😂😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️💙

فداتشم کریستال پستت رو الان دیدم

حالت چطوره؟خوبه؟

ولش کن اونی الان خوبم خیلی خیلی از دیروز بهترم😂✋💛 
آلرژی مسخره بالاخره سالی یبار باید بیاد مزاحمت ایجاد کنه دیگه وگرنه اسم و رسمش اصن به خطر میفته😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
قربون تو بیرم من😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙🌻💜💙🌻💜💙🌻💜

خداروشکر😍😍😍😍

وای ارههههه😂😂😂😂

خدانکنه🥺💝💝💝

😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰
والا بخدا😂😂😂😂🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤚💙
💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡💕🧡
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan