زردی من از تو، سرخی تو از من 🔥

 

زردی من از تو / سرخی تو از من

چهارشنبه سوریتون مبارک :)

امیدوارم امسال سال خیلی خوبی برا هممون باشه :)

امیدوارم هممون در کنار خانوادمون سالم و سلامت و شاد بمونیم :)

خب حالا بیایم از رو آتیش بپریم😍😂👌🧡

 

🏃‍♀️    🔥     🔥     🔥      🔥     🔥 

 

  • Bin Bin
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۲۸ venus ( سکینه موآ 😶✋)

مبارک ^-^ 

هورااااا😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰 حالا کی آش میده *-* من آش میخام😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🌱
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۲۸ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

🏃‍♂️🔥🚶‍♂️🕺🕺🕺

داستانو😂☝️

واااااییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 پاررررهههههع😂😂😂😂😂😂😂 بیا بازم بپریم 😂🏃‍♀️🔥🧡❤
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۳۶ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

مبارککککککک

هعی من و خواهرم تو خونه ایم

اون ولکام تو نیویورک گذاشته

از بیرون صدای ترقه میاد

بدون حضور ننه بابا

اونی باورت نمیشه چی شده بود بین ما:///

یکم اجیل گذاشته بودیم تو ظرف

یکم پسته مونده بود توش من خودم

بعد میاد میگه بارانننننننننننن چراااااااااا تموم کردییییییییییییی

فوش میده من من میفتم از مبل پایین این منو میزنه:/

مثل همونجوری که یبار یونگی رو تو ران بی تی اس له کردن:/

اره بعد من میرم عقب میخورم به یارو گلدونه چیزی نمیشه

یه جوری در میرم میرم تو اتاق

بعد متاسفانه اتاق منو اون که یکی باشه دستگیره در نداره:////

من خودمو چسبوندم به در اونم همش هل میداد که بیاد تو

بدجورم هل میداد

ولی بازم نمیتونست:/

بعد میگفت بارانننن میخوام بلندگو رو بر دارم فقط

بعد من یه ایده طلایی به ذهنم رسید

وقتی خواست بیاد هل بده درو باز کنم با کله بره تو میزم

بعد گفتم هر وقت گفتم سه بیا

گفتم 

سه

اومد درو باز کردم افتاد زمین

بعد خود منم یه چیزی رو زمین بود(در جعبه وسایلش)

لیز خوردم رو اون ماشین اسباب بازیایی که پریروز برا پسر داییم اورد:/

درسته خودم اسیب دیدم ولی ارزششو داشت:///

وااااایییییی خداااااااا جرررررررررر تلفات دادین که😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وااااییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ازین دعواها بین خاهرا کاملن اصن طبیعیه😂😂😂😂😂👌💚 
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۳۶ venus ( سکینه موآ 😶✋)

حیف بلد نیستم اگرنه برات درست می کردم 🤭🤭

😂😂😂 دونت ووری من خودمم بلد نیستم😂😂😂👌💚
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۳۹ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

بیا بیا😂😂🏃‍♂️🔥🏃‍♂️🔥🏃‍♂️🔥🏃‍♂️🔥🏃‍♂️🔥🏃‍♂️🔥🚶‍♂️

قر قر قر قر😂😂😂💃💃💃🥕🌻❤🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
+شوکو یچی بگم خندت میگیره😶 امروز دیدم یکی با شماره خونه بهم زنگ میزنه😶 منم شماره ناشناس ج نمیدم بعد امروز مامانم میاد خونه میگه با مدیرتون صحبت کردی؟! 😶😶😶 من میگی چیشیییی؟! *-* اون مدیر بود زنگ زده بود؟!!!!!!!!😶😶😶 گفت اره اول به من زنگید من گفتم سرکارم شماره تو رو دادم به تو زنگ بزنه😂😂😂 واااایییی جر شوکو ج نداده بودمممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۴۴ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

+ وایییییی😂😂😂😂

جعررررررررر😂😂😂😂😂

اونی مگه تو دیپلمتو نگرفتی پس مدیرتون چیکارت داره😶😐

ولی وای جعر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

+یهویی گمونم دلشون برا پشت کنکوریاشون تنگ شد 🤔😂😂😂😂😂😂😂😂😂
مدیرمون دلش برا چش ابروم تنگ شد دلش😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😐🌻🔥
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۰ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

من خودم پاچیدم ینی😂😂😂

البته همیشه من کسیم که اسیب میبینه

چون ضعیفمممم

 

مثلا کاراته میرفتم://////

واااییییی جرررررر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋💚💚💚💚💚
خدااااااااا 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۰:۵۶ تا لووینو پس نگیریم اروم نمیگیگیریم😐🔪

به خدا همینه:/

خودم تجربه دارم😂😂😂✋🌱
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۱:۱۰ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

+ میخام تنگ نشه صد سااااااااااااال :////

شرمنده من الان دارم جر میخورم از حرص بد دهن شدم :)

+وححححح دقییقققققنننننننننن😐😐😐😐😐😐😐📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌
راحت باش دونت ووری بیب😍🌸🍼
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۱:۳۲ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

+ خودمونو جررررررررر دادیم اونی

جرررررر دادیم

و تهش پیام معاونمون 😐🔪

سلام بچه ها.🌹🌺
وقتی شما اینقدر پر تعداد با هم چت میکنید، نباید توقع داشته داشته باشید پیامهاتون خونده بشه و اصلا مشخص بشه که منتظر جواب هستید یا فقط مشغولید.
تکالیف عید چیزی جدا از جمع بندی و یادآوری درسها و .... نیست.
اگر در تعطیلات ده روز هم برای درس خواندن وقت بگذارید، هر روز حدود ۲۰ تست یا سوال میشه سهم تکالیف. که میانگین حداکثر یک ساعت و نیم وقت میگیره که طبق تجربه فوایدش بیشتر از معایبش هست.
سالهای قبل تر که حضوری بود و سال گذشته که این موقع غیرحضوری شده بود، همیشه بچه های ما تکلیف عید و حتی آزمونهای مخصوص نوروز داشته اند.
درسهایی که نمیخواهید مرور کنید رو در روزهای اول تکالیفش رو انجام بدین و درسهایی رو که میخواهید مرور یا جمع بندی یا جبران عقب افتادن بکنید رو بعد از خوندنتون برید سراغ تکالیف.
در درسهای اختصاصی حداکثر ۳۰ سوال برای تکلیف هست و درسهای عمومی که البته همه هم تکلیف ندارند، ۲۰ سوال. سرجمع فکر میکنم ۲۰۰ تست هم نباشه برای ۱۵ روز. 
موفق باشید🌹🌺


زنیکه ی گوسالههههه

🤔🤔🤔😂😂😂😂😂😂😂😂😂🌻💙

شوکو بیخیال 200 تا تست برا هر درس خوبه:/ 
درس ها یادتون میره باز :/ 
بهرحال چ گوهی میشه خورد؟! عای مین دت مادرا باز گیر میدن بشین درس بخون یادت میره و این حرفا هوم؟! انی وی روزی یکم یکم بخون بهونه دستشون ندی:/ روزای اولم کلن استراحت برن برو حالشو ببر 😍👌💙
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۳:۰۷ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اونی ۲۰۰ تااااا😨😨😨

بخدا ما نمیگیم درس نمیخونیم

میگیم مشق ندن ک بخونیم

باور کن کلی درس عقب مونده دارم :(

حالا ببین فیزیک و ریاضی و فارسی و حتا دینی و اینا مشکلی نیست

اخه من دفاعی و ورزشو کجای دلم بزارم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

بخدا عیدمونو کوفتمون میکنن :(

چشم😍💜

دیگه معلما کرم نریزن که سال تحویل نمیشه:/😂😂😂
یونو مشق که میدن🤔 برا ماهم ازین نقشه ها زیاد میکشیدن😂😂😂
چیشییییییی😶 دفاعی؟! ورزش؟!!!!!!!! نه خداییش ورزش !!!!!! مااااییییی گااااششششش این نخودای آش از کجا اومدن؟!  وححححح پونزم کوووو😐😐😐😐😑😑😑😑😑😑😑📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌 
اینا ازتون چی میخان دقیقن؟! دفاعی که حتمن میخاد بگه امتحانه چون تست اینا که نمیشه زد:/ انی وی اینو ولش اصن همون موقع دو روز قبل امتحان خونده میشه:/ ورزش؟! ناموسن ازتون چی خاست؟! 😐 بز بخورن😐🍗🍗🍗🍗🌱
سه شنبه ۲۶ اسفند ۹۹ , ۲۳:۵۹ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

دفاعی میگه سوال با جواب طرح کنید و چمدونم کلیپ بسازید و این چرتو پرتا :/

ورزش عم پروژه داده😑😑😑😑😑😑😑😑

 

ازمون چی میخان؟؟

جونمونو :)🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪

 

عاح اونی جونم نگم برات ک چقدر حرص و جر خوردیم ://///

وات د فاک؟! 😐📌🌱 
وححح😐✋💛 بگو داداچ ما یه سوبین داریم فقط با نفس کشیدن سیکس پک تونسته در بیاره پروژه برای ورزش دیگه چه صیغه ایه؟! 😐📌🍗 مرغ (به عنوان فوش حساب کن😂✋💛) 

کنچانا کنچانا بیا بخل خودم😍💚💚💚

سلاممممم

آخی کریستال جونم

چهارشنبه سوری شما هم مباررررررک 💖💛💖💛

البت الان دیگه تموم شده 😐

سلام آیرینی خوشگلمممممم😍😍😍😍😍😍😍
میسی قشنگممممم 😍😍😍😍😍😍💃❤🔥💛
نبابا اینا تا خوده سال تحویل بترکون بازیاشونو دارن😂😂😂✋💛
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۳:۱۹ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

شیطونه میگه بهش یبار همینو بگمااااا :///////////

نمیدونم واقعا چه صیغه مسخره ایههههه😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

تازه الان زبان پیام داده قبل سال جدید باید تکلیفا رو تحویل بدین ://

 

اومدممممم😍😍😍😍💜💜💜💜💜

برو برو بگو قشنگ بکوب تو دهنش😐📌🍗 مرغ😒🍗

وح اخمق😒🔪🤦


اوخودااااااا😍😍😍😍😍😍🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۳:۴۱ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

با مرغ بکوبونم؟؟😂😂😂😂

 

 

^-^💜💜💜💜💜💜

نا سوبین رو بکوبون😐✋🐰 
مرغ یه فوشه😐 مرغ مرغ مرغ مرغ😐🍗😂😂😂😂😂😂😂😂😂


شوکو امروز دوباره مدیرم زنگ زد وااایییی جررر ج دادم😂😂😂 حال و احوال پرسید و نمدنم به خانواده سلام برسون و فلان و اینا😶😂😂😂😂😂💙
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۳:۴۶ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

عاها چشم😂😂😂😂😂😂✊

چرا مرغ فوشه؟؟؟ 😶😶😶

 

 

 

واهاییییی😂😂😂😂

دیگه چی گفت😂😂

ینی همین؟؟😐احوال پرسی و همیم؟؟😑😑

نمدنم دوستم بهم باد داد😐✋💙 بهمون میگه مرغا سلام خوبین😐😂😂😂✋💙🍗 


اره سال خوبی پاشته باشیو فلان و بهمان:/ اصن در مورد کنکور اینا هیچی نگفت خودمم پشمام ریخت😶😂😂😂✋💙
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۷:۴۳ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

مرغا سلام؟؟😐💔😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اونی فک کنم همه رفیقات مثه خودت باحال و اهل ساختن کلمه باشن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

 

وحححححح

ای کنت بیلیو سیریسلی😶😶😶😶

چ مدیر خوفی😐💔😂😂😂😂😂

سلام مرغ😐😂😂😂🍗💚💙💛
رفیقام که همشون باحالن منکه بی حالم ولی اونا خیلی باحالن😍😂✋💛



پشمان ریخته ریخته...
چهارشنبه ۲۷ اسفند ۹۹ , ۱۷:۵۴ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اونی :/

باحالتر از تو؟؟

خداییش یو ار سو کووول😐👌😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💙

عه، فین فین🤧🤧🤧😍😍😍😍😂😂😂😂

نظر لطفته عزیزممم😍😍😍😍😍😍💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan