چالش آهنگ (روز هشتم)

چالش آهنگ (روز هشتم)

آهنگی که لیریکاشو بلدی:)

 

ناموسن خیللللیییییننننن خیلللللیییییییییییییییی -_________-

 

5seconds of summer - youngblood

بپخش

 

(من بیشتر آهنگای فایو ساس رو حفظم و الان اصن حوصله ندارم بشینم اونهمه آهنگو آلبوم رو آپ کنم ینی در کل از هر آلبونم شاید دو تا آهنگ فقط کامل حفظ نباشم وگرنه...)

 

 

Stray kids - Double Knot (English ver.)

بپخش

 

Stray kids - Levanter (English ver.)

بپخش

 

Stray kids - TOP (English ver.)

بپخش

 

Stray kids - Slump (English ver.)

بپخش

 

Tomorrow X Together - Sriracha (Cover)

بپخش

 

Yeonjun - Song Cry (Cover)

بپخش

 

Taehyun - Over and Over Again (Cover)

بچخش

 

و...

 

  • Bin Bin
يكشنبه ۲۴ اسفند ۹۹ , ۱۸:۲۰ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

اونی رسیدی به من😐💔

چینجا؟!!!! من یبار که دو تا تو یه روز گذاشتم دیروزم که نزاشتم جبرا اون شد:/ انی وی چقد عجیب *-*
يكشنبه ۲۴ اسفند ۹۹ , ۱۸:۵۶ Shoco -🍫 (سکینه شوکولاتی😐🍫)

چون من چندین روزه که نزاشتم😐💔😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

جررررررررررررر XDDD

واییی کاورر تهیوننن

یه موقع کراشم بود. لنتیی ثداششششششش هققققق😭😭😭😭😭😭😭😭

اوففففف خیلی اصن کاوراشون لهنتی ان اوففففف قفلی 100% تضمینی با صدایی بهتر از خاننده اصلی😍💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan