چالش کریستال به چند سوال جواب میده ❄🌸🧁

1-راست دستین یا چپ دست؟ 

راست دستم

2-نقاشی تون در چ حده؟

معمولی

3-اسمتونو دوس دارین؟

خیلللللیییییییی *-* 

4-شیرینی یا فست فود؟ 

با اینکه شیرینی دوست دارم ولی میتونم ازش بگذرم ولی لهنتی از فست فود نمیتونم بگذرم 😍😍😍😍🍕🍟🍔🌭

5-دوس دارین که قد همسرایندتون تقریبا چندسانت باشه؟ (سانت بگینااا)

عای وانا بی سینگل 😐

7-عمو یا دایی؟ 

داییم *-* 

8-خاله یا عمه؟

من عمه ندارم 😪 پس همون خاله

10-عدد مورد علاقتون؟

عااام:/ 3 و 7

11-اولین وبی که زدین رو، حذف کردین؟

خب قبلنا یبار زده بودم رو حذف ولی برش گردوندم الانم که فیل شده پس باید بحذفمش:/ 

12-با کی بیشتر از همه صمیمی این، تو بیان؟

ونوس و شوکو و آیرین (بر طبق این نوشتم که چقد از من میدونن و بیشتر باهاشون حرف میزنمو اینا:/ وگرنه بازم هستن مثه کالیکو و عسل و اونی هارمونی و هلیا و نوشمک و مینا و...) 

13-بابا و مامانتون تو بیان، کی عه؟ 

ددیسا 

14-رو جنس مخالف کراشی؟ 

بله آیدل ها و سلبریتی هام 😍💙

15-مترو یا قطار؟

قطار هاگوارتز 😍🚂

16-بنظرت شادی ینی چی؟ 

ینی از ته دلت بخندی

17-سه تا از صفاتت؟ 

مهربون، کیوت، جیغ جیغووو

18-اگه میتونستی هویتت رو عوض کنی ، دوست داشتی جای کی باشی؟

عای لاو مای سلف 😍💕

19-الان..از چی ناراحتی یا چی اذیتت میکنه؟ 

عااام ازونجاییکه پشت کنکوریم خب این اذیتم میکنه و بیشتر دغدغم اینه:/ ولی خب دلم برا دوستامم خیلی تنگ شده 

20-به چی اعتیاد داری؟

من قبلنا اصن به چیزی اعتیاد نبداشتم ولی الان بیان😐وح😐 

21-اگه میتونستی یه جمله بگی که کل دنیا بشنوه ، چی میگفتی؟ 

این نیز بگذرد ...

22- پنج تا چیز که خوشحالت میکنه؟

با دوستام حرف میزنم (مخصوصا ویدیو کال)

مامان یا بابام یه ریکشن مثبت به کیپاپ نشون میدن *-*

لاک برام بخره یکی

کامبک از گروه های فندوم اول یا دومم

بتونم به یکی کمک کنم

23-اگه میتونستی به عقب برگردی چه نصیحتی به خودت میکردی؟

من معمولن برا گذشتم غصه نمیخورم، اون زمان هم اگه اشتباهی کرده باشم باعث شد الان تجربم بشه حالا هرچند تلخ بود ولی باعث شد یادم بمونه:/

24-چه عادتا/رفتارایی دارین که باعث آزار بقیه ست؟

دارم حرف میزنم خیلی جیغ میزنم و بالا پایین زیاد میپرم و این باعث میشه یجورایی همه توجهشون به ما جلب شع:/

25-صبحا اگه مامان/بابات بیدارت میکنه چجوری اینکارو انجام میده؟

راستش من الانا که خودم مجبورم بیدار شم با زنگ گوشی (با صدای مبارکه هیونجین در All In من کر نشدم یا سکته نکردم جای تعجب داره بخدا 😂)

26-کراشاتون تو مدرسه؟ (با ذکر جزئیات)

من تا حالا رو هر کسی بجز دوستا صمیمیام کراش زدم بعدا ازش بدم اومد 😐 

راستش دختره شبیه نایل بود ولی بعدن بیشتر آشنا شدم باهاش دیدم نبود😐 

27-تا حالا شده به یکی اشتباهی پیام بدین و دردسر بشه؟ 

نه خداروشکر 😂

28-یه جمله تاثیرگذار برا مخ زنی؟ 

من تا حالا مخ کسیو نزدم داداش 😐💙

29-چه فرقی بین شما تو فضای مجازی با اونی که تو واقعیت هستین وجود داره؟

همونم :/

30-یه دروغی که اینجا ب ما گفتین؟ 

نگفتم :/

31-تو بیان چندتا اکانت دارین؟

2 تا

32-اولین دوستتون تو بیان؟

آیرین و روهینا (کالیکو)

33-چند بار تو وبتون چس ناله گذاشتین؟ 

گمونم دو بار عای گِس:/ 

 

شروع چالش ازینجا کلیک

  • Bin Bin

ععععععععععععععععع اونی تو هم مثل من عدد هفت رو دوست داری ؟ *-*

 

بعدشم کی گفته نقاشیت در حد معمولیه ؟ :///

تو در حد یه هنرمند همه چی تمومی *-*

 

اونییییی کاش اینجا بودی هر روز برات لاک میخریدم هق #^#

😅😂😂😂😍💙💙💙

نه این دیگه زیادیه😶💙❄💕

عزیزممممممم😍😍😍😍😂😂😂😂 من روانیه لاکم اصن کلکسیون لاک داریم منو خاهرم😂😂😂😂😂

نیست *-*

 

من و آبجیمم داریم 😂😂✌️

😐🤦‍♀️😍💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕


اصن حال میده نیگاشون میکنی عینه رنگین کمونن ایححح😍😍😍😍😂😂😂😂😂🌸❄

😂😂

 

آری آری *-*

اونییییییییییییی #^#

😂🌸❄🌸❄🌸❄🌸



جانم؟! *-* 

دندونم #^#

تف دلم میخواد بشینم وسط اتاق گریه کنم 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😑😑😑😑

دندونت چیشد 😶😶😶 
شکست؟!
درد داره؟!
دندون عقل؟! 
چی شدی تو؟!!!!!🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

دندونم درد میکنه 😑😑

دیروز یه تیکه ش کنده شد که خیلی کوچولو بود 

یعنی یه چیزی اندازه ی یه دونه ی برنج کوچولو *-*

دیروز خوب بود ها ، امروزم خوب بود 

ولی امشب 😑

تف انگار یه میخ کوبیدن تو لثه م 😑😑

واااایییییی🥺🥺🥺🥺🥺 دندون چی بود آسیاب؟! 
نکنه به داخل دندونت باعث شده نفوذ پیدا کرده باشه و اینا باعث شده درد بگیره؟! 
یه دندون پزشک یکی نشون بدی چی؟! 

وااااایییییی دندون شکستن خیلی بده😭😭😭

اصلا اسم دندون پزشک رو نیار که الهیی بشکنه دستشون با این دندون درست کردنشون 😑😑

اون پولی بابت درست کردن دندونم دادم از حلقومشون به هفت صورت در بیاد 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

اونی میدونی من دندونام خیلی بهم چسبیده ان و یه مدتی به خاطر دندون عقلم یه کوچولو جاشون تنگ شد و مهم نبود چقدر مراقبت کنم چون بهم چسبیده بودن یکیشون یه کوچولو لکه شد :///

و این شد شروع بد بختیای من 

خواهرم برداشت گفت وای چقدر زشت دختر باید دندوناش سالم و سفید و مرتب باشن اینو ببرین دندون پزشکی ...دندون سالم و سفید به کلیه ی چپم 😑

منو بردن دندون پزشکی دندونام سالمه سالم دکتره برداشت پنج تا دندون خراب برا من پیدا کرد گفت باید درست شن درحالی که درد هم نمیکردن و من خر شدم اختیارم رو دادم دست خانواده و دکترا و پنج تا دندون رو مثلا عصب کشی کردن 😑😑

از اون موقع که اینا رو به قول خودشون درست کردن من دیگه هیچی با این دندونا نمیتونم بخورم 

حالا جالبیش اینجاست که همین دندون عصب کشی که دیگه عصبی قراره نداشته باشه شکسته و داره درد میکنه ... آخه با عقل جور در میاد دندونی که عصب نداره درد بگیره 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

الان مثل چی دارم درد میکشم ولی صد سال سیاه هم  دیگه هیچ دندون پزشکی ای نمیرم 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

اینایی میگم کار یه دکتر نبوده ها 

تا دلت بخواد دندون پزشکی های مختلفی بردنم و هر کدوم به نوعی گند زدن به دندونام 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

چقدر گاوووو باشه یه آدم آخه 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

عععععععععععععع😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

ونوس😶 پشماااااامممممم😶😶😶😐 لهنتی تو دندوناتم به من رفته؟! 😐😐😐😐😐😐😐😐😐😐
منم دندونام خیلی به هم چسبیده بود و ازون طرف فکم هم کوچیک بود برا همین دندون پزشکم میگفت این بعدا دندوناش بیشتر در بیان باعث کج شدن دندوناش میشه و.... ازون طرفم دندونای جلوییم هم خرگوشی بود و یکی از دندونامم جای اشتباهی در اومده بود  (دوران دبستان را عرض میکنم) که خلاصه بیا و برو عکس و اینا رفتیم پیش یه دندون پزشک متخصص ارتودنسی (خیلی تو شهرمون معروف بود) اونم از کلاس ششم دندونامو ارتودنسی کرد و اینا دستشم درد نکنه که سال نهم بالاخره ارتودنسیمو در اوردم ولی الان دندونای پایینم از داخل ارتودنسی داره که دندون عقلم میخاد در بیاد فرمشونو بهم نزنه بالایی ها هم قالب دارم باید روزی 6/8 ساعت دهنم باشه که دندونام فیکس بمونه همه اینا خیلی قیشنگ و تر تمیز و خوشگل هستش که ظاهر خیلی قشنگی برام درست کرده ولی چشمت روز بد نبینه من اون موقعا چون یکم بچه تشریف داشتم و بشدتتتت تنبل بودم بجز مسواک عادیه روزانم واسه دندونام هیچ کاری نمی کردم، کسیکه ارتودنسی میکنه باید حتمن اون مسواک مخصوصارو حتمن بزنه، حتمن اون نخ ندونه رو بزنه، هفته ای یبارم باید حتمن دهانشویه میزد و من هیچ کدومو درست درمون انجام نمیدادم و بیچاره دکتره هم هی دعوام میکرد قشنگ یادمه تو چشام زل میزد میگفت دختر جون دندونات خراب میشه ها ولی منه احمق توجه نمیکردم😐 حالا گذشت و گذشت و ارتودنسیامو هم در اورد و دیگه فقط برای چکاپ دندون عقلم میرم پیشش که یوقت دندونام بهم نریزه (که ماشالا کرونا اومد دیگه نرفتم و حتمن باید برم🤦‍♀️)
خلاصه زمستون سال یازدهم رفتم دندون پزشکی (از همین همه میرنا) رفتم ببینه دندونام یوقت خراب اینا نباشه که یه نگاه کرد گفت این 5/6 تا از دندوناش خرابه ولی من نمیتونم خیلی دقیق بگم چن تاعه برو عکس بگیر بیا من بهت بگم که درستشون کنیم:/  رفتم عکس گرفتم دیدش خودش پشماش ریخت😶😐 17 تا از دندونام خراب بود و 3/4 تاشونم در حده عصب کشی رسیده بود😐 هیچی دیگه من از اواخر زمستون تا کلن تعطیلات عید هر چی نوبت خالی پیدا میکرد برا من ردیف میکرد که دندونامو درست کنه ( ینی فک کن هفته ای دوبار میرفتم قیشنگگگگ به چوخ میومدم🤦‍♀️) بعد حالا انقدم لوس بودم میگفتم من اینهمه سال ارتودنسی رو تحمل کردم که دندونام خوشگل شن میخاین پر کنین ازین یارو سفیدا بزارین که معلوم نباشه پر شده ان ازین نقره ایا بدم میاد😐 هیچی دیگه بچوخ دادم همرو تازشم روز آخر فهمید دندون جلو هامم دارن لکه میندازن و میخان خراب شن اونا رو هم مجبور شد پر کنه باز😐 از 28 تا دندونی که داشتم 17+4 تاشون خراب بود وححححح🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ همشم برا این بود تو دوران ارتودنسیم این دندونام که بهم فشار میومدن و منم خوب مراقبت نکردم تو نگهداریشو باعث شد دندونام همه پوسیدگی های بین دندونی داشته باشه🤦‍♀️

و باز هم میگم ...وی آر سولمیت 😂😂😂😂

 

اونی باز به قول خودت تو یه مدت مراقبت نکردی 

منه بدبخت که روزی چهار بار مسواک میزدم چی ؟ تازه ما رفتیم بابام از دکتره پرسید لازمه ارتودنسی کنه دکتره هم برداشت گفت از اونجایی که به بهداشت دهنش آسیب میرسه نه :// 

خلاصه که اصلا یه وضعی 😂😂

چقدر منو تو بدبختیم آخه 😂😂🤧

 

ولی من حاضرم یه هفته درد دندون رو تحمل کنم ولی معده م بازی در نیاره 😶😶

لعنتی اون اینقدر ناجور بهم میریزه که فقط آرزوی مرگ میکنم اون لحظه 

حتی از درد و بهم ریزی های خاله پری هم بدتره 😶

😂😂😂😂

وااااییییی اره معده خیلی بده ولی بقول تو خاله پری هم خیلیه بده بخدا زجرکش میکنه آدمو🤦‍♀️

و منی ک نتم موقع نظر دادن برای این پست ب چوخ رف و بعدش یادم رف بیام نظر بدم 😐💔

سوال ۱۲😍😍😍😍عرررررر😍😍😍💃💃💃💃💞

 

عررررر قطار هاگوارتز دوووستتتتتت

اوه😶👌💙💙💙
گوگول😍😍😍😂😂😂⭐⭐⭐⭐⭐


منه پاتر هد 😍😍😍😍😂😂😂😂

من هفته پیش شرو کردم به دیدن هری پاتر😐💔

عاو😶
موفق باشی😍😍😍😍
من عنه هرچی کتاب و فیلمش بود در اوردم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مرسی😂💙

حدس میزدم😂😂😂😂✋🏻

یسوال همه اینا قبل باز کردن پست بود نه؟!😂😂😂😂😂

چی؟؟

نفهمیدم😐😂

حدس کریستال اف اکس رو قبله باز کردن پست زدی؟! 😂😂😂
هیچی باو بیخی😂😂😂😂💙

عام

راسش نه😐💔

یه لحظه فک کردم کریستال اف اکس عه بعد فهمستم نه😐🤦‍♀️

ای عم وری داغوووون😶

نووو یو عار نات داغون یو عار باهوش لایک میییی😍😍😍😍😂😂😂😂😂💙💙💙💙🌸🌸🌸🌸🌸

+شوکو میشه بیای خصوصی نیاز دارم باهات حرف بزنم اگه وقت داری:/

++دقیقاااااا

همینو بگوووووووووووووووووو ://

 

مرسییییی😍

عاو ک اینطورررررر🤧💚💙💚💙💚💙💚💙

ادمی ک نور رو میگیره یا ادمی ک نور روش فوکوس میکنه

چ جذاب😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🍭🍫

😂😂😂😂✋💙💙💙


خاهش میکنم عزیزم😍💙💙💙
باشه باز از دوستمم میپرسم:) 💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan