Happy Birthday I.N

  

 

 

 

😎مکنه عان تاپ😎

😎آی اِن عان تاپ😎

 

مو های آبیییییشششششششش😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

سافتلن سفید نیست آیا؟! 😍🤍🤍🤍

 

بچه نون😍🍞

 

اوخخخخخخ😍🥰

روباه صحراییه کیوت من😍🦊🦊🦊

 

یکم با جونگینِ اوایل دبیو سافت شیننننن اوفففف😍😍😍😍😍🦊🦊🦊🦊

 

😍🤔

 

ای درد😭💔 خدایاااااااا این بچه کِی هات گشت؟! 😶😍😍😍😍😍🐳

 

اینو روزیکه مکنه عان تاپ اومده بود بیرون اینو گذاشت اینستا😐 خداییش من چجوری زنده ام؟! 

 

🦊😍فاکس آی انی 😍🦊

FOXI+NY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولد تولد تولد مکنه عان تاپ استری کیدز

بچه نون کیوت

نون مثبت

نون حریص

روباه صحراییه استی ها

آی اِن اوپا مباااااااررررررررکککککککککک

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞

 

هاها بزارین اخرین نقشه مرگبارمو روتون اعمال کنم بعد در برین 😈😂😂😂

روحتون رو در بهشت استی های رستگار ملاقات میکنم 😍😇😇😇

 

 

 

بشینین با اون اوپا بازی های جونگین بلاگرفته قیشنگگگگگگگگگ بلس شین😂😂😂😂😂

 

بیاین مکنه عان تاپ بگوشیم😍😎😎😎🥳

 

 

 

عاخ راستی فارغ التحصیلیه بچمم مبارک😍👨‍🎓👨‍🎓👨‍🎓

 

 

  

  • Bin Bin

ععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععع 

خداییی تا این اخرش همش سافتلن بودماااا 

زدی ذهنیتمو خراب کردی اونی 😶😶

 

هورااااااااااااااااااااااااااااا تفلد مکنه مون مبارک عععععععععععععععععع 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

 

بریزید وسط 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃مکنه عان تاپ 💃💃💃💃💃💃 آی ان عان تاپ 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃مکنه عان تاپ 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃آی ان عان تاپ 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

 

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛❤️💙💛 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎂🎂🍬🍬🍬🍫🍫🍭🍭🍭🍭🎂🎂🍬🍬🍬🍫🍫🍭🍭🍭🍭🎂🎂🍬🍬🍬🍫🍫🍭🍭🍭🍭🎂🎂🍬🍬🍬🍫🍫🍭🍭🍭🍭🎂🎂🍬🍬🍬🍫🍫🍭🍭🍭🍭🎂🎂🍬🍬🍬🍫🍫🍭🍭🍭🍭🎂🎂🍬 🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈🎁🎁🎈🎈 

 

هففف ملدم 🥵🥵🥵

یه درصد نزارم شما با اوپا بازیای این کیوتچه روح شین😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂
ذهنیاتتونو خراب مینماییمممم😂😂😂😂😂😂🥰😍🥰😍🥰😍🥰😍🥰

تفلد مکنه عان تاپ چوکاههههههههههه😍😍😍😍😍😍😍
مکنه عان تاپ اوو اووو اووو
عای ان عان تاپ اوو اوو اووو
😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃
🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃😍💃💃💃😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙


عزیزم قربون دستات برم😍 چینگده استیکر دادی😍😂😂😂

وی

با لبخند

به سمت جهندم شتافت :)

هقققق

چرا بزرگ شدیییییییییی

چراااا

نهههههه

نه نهههههه

نه نه نه نههه نههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

منم همرات اومدم😂😂😂🤚🤣💙💙💙🍓🍼
چجوووورررریییییی مممکنههههه مکنه مون بزرگ شده باشههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🐳💛
ولی جونگین خیلللیییی...
رهیفیهخبلزلهجعبعحعبحراقرهچثدخچاخهرمسرهق

+شوکو تغییرات را در اینجا کشف کن😂 خداییش تو تنها کسی هستی که تغییرات را در اینجا میکشفی😍😂😂😂🐳💛🥳

هق #^#

کیوته ولی خفنه 

نمیدونم چجوری 😂😂

 

هوووو 💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

 

 

عه خدا نکنه *-*

الان که دقت میکنم خیلی کمن 😂😂😂😂

چه زود از نفس افتادم 😂😂

عاااام دقیییییییقققققققققققققققننننننننننننننننن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 هیچ جا نیس کیوت نیفته ولی لنتی خوب داره یاد میگیره از هیونگاش که چجوری مارو سکته بده😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍓🍼


💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄🦊❄


کجاش کمه؟! 😂😂😂😂😂😂 پنل من که ترکید ماله تورو نمیدونم😂😂😂😂😂😂😂😂😂
(قشنگ معلومه انقد با استیکرام حرصتونو در اوردم دارین پس میدین نه؟! 😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂 شوخی میکنما😉)

یعمبمعسعپهپیسهعپثپسعمسعسعمسعم

هثپهچثثجعمثعمسعسعممسععمسعمسلمسمشل

جعثعمعمسپسعسپمشعلشملمشملسسعمشععشججشفمشعشعم

پیهمعثسعجثعمسعمیمعسعمسعممسعمسعسعم

عمثعمسمشعشچعمشعشعممشعسلمعمسسعپپسع

پسععپسپعشعمسعپثسعپعسپسلپسلپپسلپسلسعممعسمسع

چسعچث۶چسهپهسپبسپهپساپسهپسپسهسهپسهپسهپعپس

پیهیهپیهپهپیهپیعپسعسمسعپعپس

 

 

+ تغییر؟؟

مکنه عان تاپ این ده تاپ اف ده وب

ترجمه به فارسی ساده : عکس جونگین رو اون بالا تو هدر گذاشتییییییییییییییییی😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💝💝💝💝💝💝

😂😂😂😂😂😂😂😂 مینا شدی؟! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 
لخیفتفیلمسزلملسامیخاپ
لهثاقملیاقلجرهلثهعجثیهجبهلجثثلث
اخ۲اجیدتاجلچثحعثجعحفبجهثرهجسرهجبههسرلچ
دخثماثجهجربهقرهجلقبهههجثهجعثهجثله
(کیوبیدن بر کیبورد😂)


+خب افرین حالا بقیه😂😂😂😂😂
😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😍😍😍😍😍😍😍😍😍😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😍😍😍😍😍😍😍😍😍😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎
تو از نسل ددی چان ای میدونم که میتونی😉😍😍😍😂😂😂😂😂😂🦊❄

نه ولی دونسنگمه دیگه بهش رفتم🤣😂😂😂😂😂

یهچیهقهپسهپسعمسهپعمشسهجشهسهپسهپ

هچمهسسمععپسشععشپعپشعمششعپ

(از جا کندن دکمه های کیبرد😐😂)

 

 

+عام

اسمت😐😂😂😂💙

جونگین بلاگرفته😐💙😂😂😂💝

اینم هست

step out of the voices

عهه

منم از نسل چانم؟؟؟؟😶

😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍
لعزافیبلملکااکثلرگنرراگتثئاریئتقگ&قگتززازثکتاتزاگگاعصتگاتیگقتاترگثنر
یگنذگلگتقزکتثثزکثتگنقثگثکرینگهرینگسزاگتیلیلزیتگزسرتلرسرگساگیتدیگتذ
(واج آرایی حرف گ داره برا من😂😂😂)

+اسممو آفرین😍😂😂😂🦊❄ برنده شدی👌😂😂😂😂😂😂😂😂
++اونیکی اسمم ببین با اون اکانتم😍😂😂😂🦊❄
STep out of the voices که خیلی وقته بات انی وی 😍😂😂😂😂😂😂😂 چون تویی قبول😍🥰😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اریییییییی همه استی ها از نسل چان هستن😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 بابای مهربون😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

تولدششش جوکاههههههههههههههههههههههه*-*

 

گیلیی گیلییی گیلیییی گیلییی^_^

تفلد عید جونگین بلاگرفته مبااااااااااررررررررکککککککککککک 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
گیلی گیلی گوگولی مگولییی جینگیلکییییی😍😍😍😍😍😍😍🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💃💃💃💃💃💃💃💃💃

اونی من همچین آدمی نیستم 

ولی نمیدونم چرا تا این بشرو میبینم دلم میخواد بچلونمش 😂😍

آره دیگه مکنه همه جا به هیونگاش میره *-* 😂😎

 

 

خخ نه ولی عادت کردم 😂😂

هم تو و هم بقیه استیکر زیاد میزارید 

منم ناخودآگاه عادت کردم 😂😂😂

چجوری اصن دل آدم نیاد که این بچه نون رو نچلونه؟! *-* چلوندن بسی کاره پسندیده ایستتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰



😂😂😂😂😂😂😂🦊🍞
من که بقول شوکو استیکر شده برند من😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
اصن استیکر ندارم (منظورم زماناییه که با لپ تابم) انگار نیمه ای از من را دزدیدن😂😂😂😂

برا منواج ارایی س داشت😂😂😂😂😂

 

+یوهوووو

اونیکی عم مکنه عان تاپه😍😍😍😍😍😍😎😎

الکیییی 😅

یوهوووو اونم قبول شد😂😂💝💝💝

هیق پدر قشنگمون😭😭😭😭😭😭😭😭😭😍😍😍😍😍😍😍😍💝

😂😂😂😂😂👌💙❄


+هوراااااااااا آفرین دُلممممم هوووووراااااااااااااا🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
ددی چان در قلب استی ها😍💙❄

هق همینو بگو #^#

البته الان بچم نسبت به دبیو یکم برو بازوش بیشتر شده بخوام بچلونمش دو تا دست دو متری میخوام تا بهم برسن 😂😂😂🤧

 

خخ بخدا 😂😂

من همه ش با لپ تاپم ولی استیکر دارم *-* 😂😂

استغفرلاه😶 نگوووووو جونگین از وقتی رفته ورزش کرده شونه هاش پهن گشته😐 بازو که نگو اححححح😭😭😭😭😭😭 لانت بهش😭😭😭😭😭😭😭😭 
(من معمولن از نه سیکس پک نه بازو ازون طوریا کردن نه هر چیزه مزخرف الگونه ای بدین صورت خوشم نمیاد ولی نمدنم چرا کراشام ازین کارا کنن انگار اصن دلم نمیاد بهشون چیزی بگم😭😭😭😭 فقط همونطوری میشینم قربون صدقشون میرم😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍 چرا؟!!! مریضم والا🤦‍♀️)


من تنوع استیکرام زیادن لنتی از پونز هست تاااااا شیر توت فرنگی و نهنگ و رنگین کمون😂😂😂😂😂😂😂😂😂🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🍓🍼🍓🍼🍓🍼🦊🍞🦊🍞🦊🍞🦊🍞❄💙❄💙❄💙❄

خب همین دیگه 

وگرنه این بچه پوست و استخون بود 😂🤧

نه من اتفاقا خیلی از اینجور چیزا خوشم میاد *-*

مخصوصا اگه بایسم بزنه تو این کارا ^0^

الان شنیدم یونجون داره کم کم پک های مبارک رو ورزیده میکنه به موقعش فنا رو به فنا بده 🤧🤧

 

 

 

خخخ لعنتی شیرتوت فرنگی و نهنگ جررر 😂😂😂😂😂😂

من فعلا تو استیکرای لپ تاپم همه ش کیک و شکلات و شیپور و از این تزینات تولد و ایناست خخ😂😂😂

ارههههه اوفففف😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
خب حق دارین فقط من مخم یکم معیوبه دوست ندارم😂 وگرنه همه دوست دارن هیکلی و ازینا ولی منه خنگول دلم میخاد اینا همون بچه و کوچول و نخود بمونن😂😂😂😍🥰



اره دیگه😂😂😂😂🍓🍼🍓🍼🍓🍼🍓🍼🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🦊🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🍞🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛🐳💛😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
واااییییییییی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂💙💖💜💙💖💜💙💖💜

*-*

نه از اون لحاظ اگه بگی منم همون ریزه میزه دوست دارم 

من همیشه دوست دارم توباتو همینطور جوجه بمونن هیچ وقت بزرگ نشن 

کلا استایل مورد علاقه م هم کسیه که ریزه میزه ولی با ابهت باشه 😂😂

 

 

😂😂👌

بخدا 😂😂😂😂

هی گشتم دنبال اینا 😂😂

ارهههه اصن کوچول، لاغر، فنچولک، بمونن عالیههههه😍😍😍😍😍 نزنن خودشونو هیکلی نکن😐📌
منم کلن ریزه میزه و فنچولک دوست😍😍😍 (عینه خودم😂)


😂😂😂😂💙💖💜💚

راسی اونی

منم بعضی اوقات نقاشی میکشم :)

ولی ای عم بشدّّّّّت داغون :/

به قول نوشمکی من فلجم😂😂😂

باورت میشه 5 ماه دست به نقاشی نزدم؟! وااااییییی خیلی دلم میخاد مثه قبلنا نقاشی بکشم😭💙💔 
ایییینه ازین حرفا نزن فدا😍😍😍😍😍🦊🐰💛💜💙💚💖

منم امروز یهو جو گرفتم نشستم نقاشی کشیدم :/

ولی چگونه؟؟

ازین عکسای مرحله به مرحله از تو نت 😐💔😂😂😂😂😂😂😂

خب بکش اونی ^-^

چشم😐💝💝💝💝💝

عزیزمممم 😍😂😂😂

ولی من اعتقاد دارم هر کسی یه سبک نقاشی ای داره:/ باید سبکی که توش خوبیو پیدا کنی:/ مثلن من خودم هیچ وقت نتونستم چهره یه آدمو شبیه واقعیتش بکشم😐 برا همین همیشه نقاشی هام خیالیه:/ ادم واقعی نیستن هیچ وقت و بیشتر ترجیح میدم اصن آدم نکشم😐 
من کلن سبک ابسترکت آرت رو خیلی دوست دارم😍 یبارم بچه بودم یکی از نقاشی های پیکاسو رو کشیدم خیلی دوسش دارم  (میدونم خیلی مخصره کشیدمش)
چشمت بی بلا ^.^

من تو پرتره چهره یه مدت خوب بودم :)

کلاسشو میرفتم

من سبک کلیپ ارت رو خیلیییی دوس دارممممممممممم

نقاشی های خودمو دوس دارم سیاه و سفید باشه

ولی از طرفی رنگ آمیزی رو بسی دوس دارم :/

تابستونا عین بچه ها دو ساله نقاشی چاپ میکنم رنگ میکنم 😐💔😂😂😂😂

بزار برات بفرستم

وااااووووووو

اونی همینکه رفتی سمتش خیلییییی جرعت میخاد بخدا

چن سالت بوده؟؟؟

یو نو واقعا اونقدرا شبیهش نشده ولی خیلی خیلییییییییییییییییی قشنگه ^__________^😍💔

نه من کلن علاقه نداشتم چیزیو عینه واقعیت بکشم:/ (از واقعیت کلن بیزارم😐📌)
😍😂😂😂
اوووههه بفرست پس😍💛💙💛💙💛
عاام کلاس چهارم بودم:/ 
میسی دُلم😍💙
وووییییییی شوکووووو دیلم شیرینیجات خاستتتتتت😍😍😍😍😍😍😍😍😍🍩🍭🍪🍯🍭🍫🍰🍩🍫🍦🍧🍨
اینا چیقد کیوتننننننن وووویییییی😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖💖 گوگولکن چیقددددد😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
سافتلن گشتم≧ω≦

خودمم ضعف کردم😐💔😂😂😂😂😂😂🍫🍫🍫🍫🍫🍫🍫

اوهوم کار کیوت راحت تره

مرسیییییییییییی اونی قشنگممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🍫

بیا پاشیم بریم چهار تا شیرینی شکلات بخوریم من گشنمه😭😭😭😭😂😂😂😂😂😂😂 🍡🍩🍥🍨🎂🍮🍰🍭🍧🍰🍧🍭🍫🍰🍭🍧🍫🍼🍫🍬🍨🍫🍰🍨🍭🍮🍰🍨🍸🍫🍨🍼🍧🍰🍸🍮🍨🍰🍮🍨🍦🍨🍰🍬

هیییییییق اومدممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭🍫🍰🎂🍫🍰🎂🍰🍫🍰🎂🍫🍰🍬🍭🍧🍰🍦🍡🍧🍮🍦🍡🍨🍦🥞🥞🍬🍭🍩🍡🍦🍩🍡🍡🍭🍧🍰🥞🍰🍧🍮🍨🍰🍨🍧🍰🍦🍦🍡

اونیییی وب زدممممممم

عرررررررر دیدم الااااااننننن عرررررر 😍😍😍😍
الانم موو کردم این اکانت بیام بفالومت😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙

وای دستت درد نکنه😂😂😂😂💝

😍😍😍😂😂😂😂😂
من الان بیشتر از تو ذوق مرگم عای گس😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍
عرررررر حداقل سکند کامنتم😍😍😍💖💖💖💖😂😂😂😂

+ چ خنگولی عم😐 خصوصی بود اونجا پففففف😐📌📌📌📌📌

یوهووووووووووووووووووو

 

+ نو پرابلم XDDD

همگی دستتتت
همگی رقص😂😂😂😂😂😂💃💃💃💃💃⭐️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan