Happy Birthday SEUNGKWAN

 

 

 

 

 

تفلده عیده سونگکوان مبارک لللیلیلللی لیلللیلیلللی

قررررر دستتتتت جیغغغغغغغغ 😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💃

💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙💖💙

🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂

پسرک کیوته قیشنگه مننننننننن😍😍😍😍

🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁🎁

🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎉🎉🎉🎉🎉🎈🎈🎈🎈🎈🎈

کمدینه کارات ها، تو دل برو عررررر😍😍😍😍

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️
شنبه ۲۷ دی ۹۹ , ۱۶:۳۹ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

کریستالییی اینن کیههه@_@ولی تفلدت تفلددد تفلدشش موبارککککک عععررر^_^چقد شیرینه عکساش*-*

 

چرا من هروقت واس تولدا پست میزاری  بیشتریارو نمیشناسمم ://

 

چرا حس میکنم من اصن کی پاپر نیستم وقتی میام اینجاااا :// پاسخگو باششششش خخ^_^

 

ناموسا چقد ملتو میشناسییی خاهر^_^

اسمش سونگکوان عضو گروهه سونتین عه پسره قیشنگمه، خنگوله اعظم سونتین 😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂💙💖 مکنه لاینه، بسیار بسیار اسکل تا دلت بخاد (ینی همچین کله گروه رو به فنا میده با کارش که دیگه نگو😂😂😂👌) 

ای جانمممم😍😂 هر کدومو دلت خاست بشناسی من درخدمتتم فدا😍💙💙💙💙💙 

اییی نه ازین حرفا نزن، منم خیلی گروها هست نمیشناسم عزیزم😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

این جمله آخریتو قبلن ونوس هم بهم گفته بود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 بهم گفت " اونی کراش زدن رو اینهمه ملت استعدادته"😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛

واااییی نوشمک من با سونتین کیپاپر شدم، اصن اینا منو کشوندن تو اینجا😍😂😂😂😂😂
شنبه ۲۷ دی ۹۹ , ۱۷:۲۵ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

اهه اینن پسر قد کوتاهه صورت گردستتت @_@(نالاحت نشیاا @_@)

خخخخخ من خیلیی اهنگاشونو دوس دارم مخصوصا بوم بوم خیلیی خرههه خخخ^_^

والا اینجوری ک من میبینم تو حتی یه کساییم میشناسی که خود کره ای ها هم نمیدونن اینا ایدلن خیلی اطلاعات بالایی داری ^_^

 

بیااا ونوسمم میگهه خخخ^_^

واقعاااا@_@ واوووووو پس برم دست بوسشون که اگه کی پاپر نمیشدی منم باهات اشنا نمیشدم *-*

 

کریستالیی چند ساله کی پاپری:؟؟

نه ووزی قدش از همه کوتاه تره:/ ولی ووزی اگه بدونی چه همه فن حریفیه ینی اصن کله گروه رو دستای این بشر میچرخه 😍😍😍 نگران نباش ناراحت نشدم لابلی😍😍😍💙

واااایییی بو بوم خیلی خر استتتتتت عررررر اوری دی بوم بوم😎😎😎😂😂😂😍💖💙
جررررررز نبابا😂😂😂😂🤚💙


عااااخخخخخ اصن نگوووو که من خودمم باید یبار برم تشکریجاته جانانه ازشون کنم😍😂😂😂😂💙😍😍😍


عااا حدودن یه سالو هشت ماه😊💙💙💙 
شنبه ۲۷ دی ۹۹ , ۱۷:۴۱ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

اهااا پ اسم اون ووزیههه ^_^

دقیقاا خیلی باحاله بوم بوم  خخخخ^_^

 

واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا یکک ساللللللللللللللللل@_@  @_@   @_@   @_@

 

شوخیی میکنیییییی @@@@@@@_@@@@@@@@@

 

من گفتم یه ده سالی هست کی پاپریییییییی @_@واوووو نسبت به سالت خیلیییییییی چیزاا میدونیی خدا بیشتر کنه واست خخخخ^_^

 

 

اره 😊😍🥰💙💙💙💜💜💜💜💜❤❤❤❤🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💖💖💖💖💎💎💎
واااییی ارهههه خیللللیییی *-*

اره از اردیبهشت کلاس یازدهمم:/

خخخخ نبابا 😂😂😂🤚 اره😂😂😂😂😂 ایشالا ایشالاااا😍😂😂😂😂😂😂😂👌👌👌💙💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan