≧ω≦

نمدنم ولی خیلی این حرفای تو این عکسا موده منه هیمممم خیللی قیشنگه چن لحظه تفکرش کنید👌💙💚💛💎

 

:)

 

 

عجیب بودن بهترین خصلته دنیاست😍👌

 

 

من عاشقه این جمله عم 😍💙 شاید بهم بگین خلو چل ولی من هر وقت نا امیدم به این جمله فک میکنم و باز از جام بلند میشم 😊💙

 

اینکه از بقیه متفاوت باشی هیچم چیزه بدی نیست، لئاین ینی تو خاصی👌💙

 

 

جاست بی یورسلف ^.^

 

 

یاده ونوس افتادم *-* 

 

سو بیلیو این یور سلف 👌💙

 

 

:/ واقعنننن 

 

 

 

 

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

هق همه شون حرف دل منن بخدا #^#

مخصوصا اون اولی *-*

اونی ونوست از ذوق مرد *-* 

😂😂

یعسسس👌 صیمممم💙
عرررر😍💙💙💙
🤦 خدا نکنه باز ازین چیزا گفتی عه😶🤦🤦🤦📌💙💙💙💎

نه از ذوق بود آخه 😂😂

اونجا که گفتی یاد ونوس افتادم من دقیقا مثل وقتایی شدم که از یونجون تعریف میکنن دستاشو میزاره دو طرف صورتش ذوق میکنه 😂😂

😐 در کل:/ 😐 ازین حرفا خوب نیس پاشو برو خودتو یدور غسله فورس بده پاکیزه برگرد 😐✋
وااااایییی جررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂✋💙💙💙💙 کلیک 

چشم 😂😂

آره دقیقا همینجوری ولی قیافه ش خجالت زده باشه 😂😂😂

آفرین😍😍😍😍💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💎💎💎💎💎⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
عا یه لحظه من پاشم برم گالریمو زیرو رو کنم:/ عااام اینو کلیک

^-^

اونی همینو با این قیافه بتصور 

https://i.pinimg.com/564x/99/32/7c/99327cdcd47919b2a3bfbb1d640bdfcf.jpg

 

البته من به این حوشگلی نیستما 😂😂

😍😂😂😂💙💕💕💕
تصوریدم😍😂😂🍭😂👌👌👌👌 گوگول ^o^

≧ω≦

اولیشو خیلییییییییییییییییییییی مودوشتمممممممممممممممممممممممم

همه رو اولیه کراش زدینا 😍😂😂😂😂👌
ولی اره واقعن جملش خیلی جای تأمل داره 😍👌👌👌💙💙💙💚💚💚💛💛💛⭐️

😂😂😂

عقش منه ایشون ^-^

و دقیقا همه چیش مثل منه 😂😂

شایدم همه چیز من مثل اونه @_@

آفکورسسسس😍😍😍😍😍💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💛
ازون جاییکه یونجون ازت بزرگتره پس همه چیزه تو مثه اونه😂😂😂😍👌👌👌💙💙💙💕💕💕

یس *-*

هوم منطقی به نظر میرسه *-* 

😂😂

اونی الان خیلی دلم میخواد باهات بحرفم ولی مغزم خالیه ://

آها راستی .. عصری داشتم فکر میکردم 

توباتویی رو تصور کن که پنج تا مرد بیست و خوردی سی ساله ن *-*

حتی فکرش هم مو به تنم راست میکنه ://

نمیشه یه جوری طلسمشون کنیم بزرگ نشن ؟ #^#

اره 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 یاعععععع یاععععع یاعععععع (یهویی دلم خاست بگم😂😂😂)
می توو *-*
توباتو هنوزم اون موقع قیشنگههههه😍😍😍😍😍 وا سی که عددی نیستش هنوز جوونه😍
ولی هیم اره ای کاش میشد جادو شون کرد، منم دلم میخاد همینطوری بمونن ولی:/ ایشکال نداره منم همراشون بزرگ میشم😍😍😍😍😍💙

یاع یاع یاع دوست *-*

نه اونی اون موقع میشن پنج تا مرد بزرگ که خیلی هم عاقلانه رفتار میکنن و همه ش هم سردن تا خفن به نظر برسن 

من توباتوی شیطون و پر سروصدا و دیوونه و خل و چله خودمو میخوام #^#

آره و منم بعدش فکر کردم وقتی اونا مرد بشن منم خانم میشم دیگه 

اینکه با هم بزرگ بشیم هم خودش به لذتی داره *-*

نبابا چرا همچین فک میکنی😶 الان تو نمیخاد جایه دوری بری همین جین رو ببین؟! بنظرت برا مدرک کافی نیست؟! 😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍 
اینا خل و چل باقی میمونن دوونت ووری 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂💙😍😍😍😍😍😍😍💙
ولی من فک کنم همچنان یه دختره جیغ جیغو باقی بمونم 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂✋
اره تازه فک کن همسنه ما هم هستن😍 آهنگاشون بیشتر به حس و حالی که همون موقع خودشئن حس کیکنن ما هم میتونیم خیلی خوب درکششون کنیم😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙

با اجازتون رو اون عکسا ک برا اونی ونوس فرستادی کراش زدممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

کراش بزن کراش زدن حلال میباشود عررررررررر😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💕💕💕💕💕💕💛💛💛💛💛💛💛💛

کراش زدن نه تنها حلال میباشد ک ثواب نیز دارد عععععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

بعلههههههه بهلهههههههه ثواب آخرت داره 😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂✋✋✋✋✋✋✋

راست میگی 😂😂

منم خانم نمیشم اونی خیالت راحت 

همین الانم به قول ایتزی اونی هام میگن اصلا عاقلانه رفتار نمیکنی 😂😂

 

توباتو به خاطر همین مشهوره اونی 

اون برنامه ی رادیویی هم که مجریش شدن به خاطر همین انتخابشون کرده بود *-*

شنیدی خبرشو ؟ *-*

 

 

# شوکو 

رو عکس کراش بزن فدا سرت به قول اونی حلاله 😂😂

اره بابا اصن همین دنیای خودمون عالیه واسه چی اصن عوضش کنیم😍😍😍😂😂😂😂😂 حرص میخوریم، عرررر میزنیم، جرررر میخوریم، سکته ناقص میکنیم😂😂😂 ازین قشنگ تر 😍😍😂😂😂😂😂😂
عرررر صیممم👌 دقیقننن متفاوت بودن ینی انقده تو خاصی که مثه تو کسی نیست👌👌👌👌

عا  ایی بی اس رادیو؟! با هیونینگکای و تهیون😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙
اره اره😍👌👌💕💕💕💕💕💕💕


#شوکو 

والا *-*

😂😂😂

هوم ، هر پنج تاشون مجری ان اونی 

این هفته هیوکا و ته بودن *-*

اصلا اونی اینا شدن مثل بچه های من 😂😂

یه چی میخورن منم سیر میشم 

گریه میکنن منم گریه میکنم 

خوشحالن منم خوشحالم 

اینا یه پله میرن بالاتر من وجودم پر افتخار میشه *-*

خل شدم 😂😂😂

و مخصوصا الان داشتم با دلبندم صحبت می کردم 

گفتم ته و کای بدجور روم تاثیر میزارن *-*

عه چینجا! پشماااام😶😂😂😂😂😂 
عاووو👌💙💙💙
جرررررر میدونم چی میگی (اینو مادره 80 تا بچه قدو نیم قدم میزنه 😐)
نبآبا خل چیشیه منم همینم اصن👌👌👌💙💙💙😍
عررررررر هیقققق😍😍😍💙💙💙💙

#ونوس

عررررررررررر توام رضایت دادی؟؟؟

پس حلهههههههههه

ونوس برگه تاییدو امضا کرد😂😂😂😂😂😂😂😂✋💚
#ونوس

جعرر عاره😂

 

 

وای من عاشق وقتاییم که با جفتتون میحرفم اصن یه مزه ای داره ک نگو ^^

جرواجرررررر😂😂😂😂😂
عزیزمممممم😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙

#هردومون

آره *-*

جررر 😂😂😂😂

سولمیتمی دیگه *-*

 

#شوکو 

فقط رو عکس ها *-* 😂😂

ولی نه بی شوخی راحت باش

یه زمانی خیلی سر این قضیه ی بایسا جدی بودم 

هم خودم رو اذیت می کردم هم کسایی که دوست داشتم 

تصمیم گرفتم واقع بین باشم 

بایس من بایس بقیه هم هست :))

😍😍😍😍😍
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻 بر منکرش لعنت 😍😍😍😍👌🏻👌🏻👌🏻👌👌👌👌👌👌



آفرین👌👌👌 من کلنهیچ وقت رو بایسام میز نمیشدم اصن خیرات میکردم😂😂😂اینطوری: عرر بایست فلانی عرررررر منم بیا ببینم تو تاحاِا کجا بودی عررررر 😂😂😂😂بهله اینقده من جوگیرم😂😂😂😂😂👌
َ#شوکو

وای منم اینجوریم ک میبینم یکی بایسش بام یکیه بیشتر تر تر عر میزنم باش 😐😂😐😂

ارهههه اصن انگار گنج یافتی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂👌👌👌💚

^-^ 

اونی من برم لالا *-*

 

والا *-*

آدم باید اینقدر عشق باشه باسش رو به بقیه ببخشه *-*

😂😂

باشه فدا 😍💚💚💚💚💙
شبت توباتو ای و یونیورسی *‐* 🌌🌌🌌


😍😍😍😍 عشق خودتی عزیزم 😍😍😍😍💙💙💙💚💚💚💛💛💛

شبت لالا *-*

 

^-^

کیوت😂😂😂💙💚💛

اره اره عر😍😂

 

شبت یونبینی ونوسی😍💚

😍😍😍😂😂😂😂👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻💙💚💛
صیمینااااتتت 😂😂😂

عرررر چه شبه قیشنگی براش آرزوییدی عررررر😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
#ونوس

اونی شب توهم هیونلیکسی با حضور افتخاری بچه نون بلاگرفته😍😍😍😍😂💚💚💚💚

جرینات😂😂😂😂😂🙌

وایییییی جررررررر با خضوره افتخاریه بچه نونه بلاگرفتم واییییی جرواجرم کردی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💚💚💚💚👌
عرینات و الدوله😂😶😶😶😶😐🤚

شبه تو هم هیونلیکسی و نومینی و سونیو ایو و یونبینی و آهاااا مینسونگی عررررر 😍😍😍😍😍😂😂😂😂😂💚💙

اخ اخ اخخخخخخخ ددی چانتو یادممم رففففت عا راسی اون کارگردانه اصن خو هیچی حله😐😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

هقینات و الباقی😂🙌😐✋🏻

 

وای اونی عععرررررررررر میخای خابو از چشام بگیری؟؟؟؟؟؟؟؟😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧خدا قسمتم کنه ازین خاباااا عععرررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

ددی چانم عررررر😍😍😍😍 کارگردان وااااایییی جررررررر 😂😂😂😂✋
شعتینات 😂😂😂😂🤚💙


امیدوارم عررررررررر 🙏🙏🙏🙏🙏🙏😍😍😍😍😍😍😍😍😍🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

کریستالللللللللللللللللللللللللللل

بدبخت شدیم کریستال

عسلللللللللللل
پشماااامممم ریخخخختتت 
اصن دونه دونه ریخت الان پخشه زمینهههه
داشتم میشستم برا ایتزی آپ میکردم، که یهویی هم گوشیم هنگید، هم دیدم شوکو اومده گفته توایس لند و وبه نیزیو و وبه خودش رفته به فنا
عسللللللل وب دبویز، های کیپاپ رفتتتتتت باز برا بار چارمه یا پنجم مخم کار نمیکنه واااایییی باز فیلش کردن 😭😭😭😭😭😭😭😭 هیونگ نیستتت
وبه دسیتی مونِ ونوسمم فیل کردن
بخدا هر کی بوده آشنا بوده و خصومت داشته
عسل تو خوبی میدونم خوب نیستی ولی میشه خوب باشی خاهش میکنم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 عسل دوست دارم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

اونی الان فقط بگو چیکار کنیم 

نمیدونم باید چیکار کنیممممم

اونیییییییی

گند خورده ی زندگیم هرروز بدتر از دیروز

😭😭😭😭😭😭

منم دوستت دارم

ولی چطوری میتونم خوب باشم وقتی نصف زندگیم رفته رو هوا

نمدنم برا اولین بار واقعن زل زدم همینطوری کتاب تسته شیمیمو الکی فقط ورق میزنم😐

منم حالم افتضاحههههه ینی فقط میخام اون ادمو بکوبم تو دیوار له و لوردش کنم ایششششششششششششششششششششش 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌📌

بعدن نوشت: چجوری مطالبه نیزیو رو ذخیره کنم؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan