I'm so Happy🥳

عررررررر خیللللیییی خوشالللللممممم عرررررررر😍🥳🥳💃

مشاورم بهم یکم ایستراحت داد عرررررر 🥳🥳🥳

(دو ساعت از برنامه هر روزم کم کرد گفت یکم استراحت کن)💃

عررررر عررررر عررررر خوشاللللللمممم

امروزم رفتم با مامانم بیرون بعد قرنی با هم رفتیم خرید کردیم، واسم یه بلوز خرید دوسش دالممم عرررر زرده روشم عکسه یه طوطیه چیه ازینا داره عرررر البته عکسه اینو نیگا نکنینا ماله من کیوته این کیوت نبید😒😂😂😂😌👌

 

 

الانم بشدت رو موده این اهنگه عم، خودم میدونم عنش در اومده ولی من خودم خیلی وقت بود نگوشیدمش هق دلم خاست😂😂😂👌

 

 
 

 

 

پ.ن: (خاطره ای ازین آهنگ) دوستام تو مدرسه همیشه زرتو زرت اینو میخوندنو میرقصیدن، بعد یکی از دوستام بود همیشه اون قسمت هست میگه " وورث ایت" این بچه میگفت هم " برثدی" 😐😂😂😂😂🎂 اره دیگه شادکام باشید این اهنگه منو یاده این فرزندم میندازه😂😂😂😂😂 دیلم برا فاک گفتناش تنگیده عررررر T.T 😂😂😂👌

 

قرررررر قررررر قرررر قررررر

💃💃💃💃🥳🥳🥳🥳💃💃💃💃🥳🥳🥳🥳

 

 

 

 

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

هولاااااااااااااااااااااااااااااااا 

عه من گفتم چرا یهو اینقدر خوشحال شدم نگو سولمیتم خوشحال بوده ^-^

مبارکت اونی *-* 

💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

شولولولولو شولولولو😍💃💃💃🥳🥳🥳💃💃💃🥳🥳🥳💃💃💃
اخی عزیزممم😍🥰🥰🥰🥰🍭🍭🍭🍭🍭
قلبونت💙💙💙💙💙💙

ععععرررررررررر ایوللللللل هورااااااااا دس دس💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

دروخ چرا

همش میگفتم اونی خیلی خودشو اذیت میکنه کاش یکم استراحت کنه🤧💚💚

دست و جیغو قرررررررررررررریجااااتتتتت😂😂😂😂💃💃💃💃💃💃💃💃💃🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💃💃💃💃🥳🥳🥳🥳
اوه چینجا؟! واییی عزیزمممم😔💙💙💙💙💙💙💙💙💙🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
برقصییییمممممممم🥰🥰💃💃💃🥳🥳🥳🥳🥳💙💚💛

قریجات؟؟😐😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍😍💚💚💚💚💚💚💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

قر+ یجات
مثه سبزیجات، میوه جات ،صیفیجات(املاش درسته؟!)، عریجات (عر+یجات) و جات های دیگر😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😌😌😌👌💃💃💃💃💃💃💃

یا کشفیاتی دیگر از پری به درود🤔😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😍💚💃💃💃💃💃💃💃💃💃

یاع یاععع یاعععع😂😂😂😂😂
 الان دارم مثلن خیرِ سرم ادبیات میخونم انقده حماسه در ادبیات می آفرینم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

واااییی هیققق من انقده از کلمه درود و بدرود خوشم میاد😍😍😍💜👌👌👌

عه ادبیات

چقه بدم میاد😐🔪

ولی معلم ادبیات امسالمون خیلی ادمه دوسش دارم😍😍

حماسه ای ک تو افریدی رودکی نیافرید😂😂💚💚

 

وای جدی^^

منم از کلمه های عر و شت خوشم میاد😐💔(ریدم به زبان و ادبیات فارسی😐💔💔💔💔💔😂)

منم بدم میومد ولی امسال رفتم کلاس ادبیات، ادبیاتم خوب شد الان در عینه ناباوری عاشقه تست ادبیات زدنم😐💙💜

جرررررررر😂😂😂😂😂👌😌😌😌😌😌😌😌👌👌👌💙


ارهههههه😍😍😍😍💙💙💙
جرررررر من از کلمه شت هم خعلی خوشم میاد😂😂😌👌👌💙

منم ننم میگه بیا بفرستمت به شخصه حسم نمیاد😐(خاستم بگم کونم نمیاد گفتم زشته بعد گفتم اونی خودیه😐😂😂)

 

کلمه فاک هم کلمه جذاب و بیانگر احساساتیه😂✊😂😂😂😂

عااام الانکه دهمی نمدنم ولی بنظرم دوازدهم رفتی حتمن پیشه یه معلمه خوب برو👌 عاخه منظورم اینه تو این سه سالی دستور و آرایه هارو یاد میگیرین بعدن بری کلاس بنظرم بهتره:/ یو نو؟! :/

ادبیاتو زیرورو کردیم جرررر😂😂😂😂👌💙 فردوسی شب میاد به خابمون😐😂😂😂😂

عا عاره ای نو

منم همینو میگم

میگم زوده از الان

حالا دوازدهم اون موقع یچیزی

 

 

تن بدبخت تو گور لرزید😂😂😂

سی سال تلاششو ب چوخ دادیم😂😂

عزیزمممم دلم براش سوخ😐💔😂

اوهوم دوازده بهتره👌
ولی یکاری کن:/ ببین تو کنکور 9 تا سواله قرابت میاد خب:/ من هر شب 10 تا تسته قرابت میزنم:/ شاید باورت نشه ولی واقعن جواب داد! قرابتم پیشرفت کرده😶 ازین کتابای هفت خوانِ خیلی سبز هستش خب ماله قرابتشو خریدم خیلی خوبه همه پایه هارو هم داره😌👌



اره بیچاره😐💔 
منم دیلم بسوخت😐💔😂😂

اونی من الان وقت نمیکنم درسا معمولیمو بخونم😭تهش بتونم شب قبل امتحان تست بزنم😭ولی چشم همهههه ی اینا یادم میمونه 🤧💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

 

درواقع حس میکنم فردوسی دلش برای ما بسوخت😐💔😂😂😂

ای جانم فدا 💙💙💙


😂😂جررر😂😂😂👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan