Happy Birthday SHUHUA

 

 

 

عرررر عررررر عررررر ببخشید بابت تاخیر یکم شلوغ بود سرم بات انی وی

تفلللللددددد تفلللللدددد تفللللددددد شوهوآ مفااااررررککککک

عررررررر😍😍😍😍😍😍😍

قررررررر💃💃💃💃💃💃

دستتتتتت

💜❤💜❤💜❤💜❤💜❤

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

عررررررررررررررررررررررررر عشققققققققققققققققققققق کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مکنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جیگررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر 

گیلییییگیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عرررررر سلااااااااممممم نوشمک جوننننننننننممممممممم خوبییییییییی😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰💙💚💛💙💚💛💙💚💛
عرررررررر ارههههههههه عقشهههههههههههههه عرررررررر کیوتییییییی گوگولییییییئیی عرررررررر تفلدش چوکاااااهههههه😍😍😍😍😍😍😍😍💙💚💛💙💚💛🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂💃💃💃💃

یعسسسسسسسسسسسسسسسسسسس کریستال شی توچوطوری ^_^

میبینم که نورلندی    ^_^نیدونستممممم ععععععرررررر^_^

 

میسی قشنگمممممم 😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
امتحانا خوبه فدا؟ خیِلللییی خیللللیییی خسته نباشی عزیزم😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰
اره نورلندم هسته بیده ام 😅 عررررررررررررر 😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛💛💛💛💛

^_^

هومممممم ارهههه اگه تموم شه البته :///// جیگرمو دراوردن کچلا :///توچی هرچند تو فک کنم مدرسه ای نیستی هومممممم ؟؟؟

 

چرا من هیچیی از تو نمیدونم خخخخ^_^امتحانام تموم شه هااا پلاسم تو وبت ^_^

عوو عووو چه کرده همرو روانی کردهههه^_^منم مث توام

جی ایدل تنها گروه دختریه ک فنشم زیاد علاقه ای به گروهای دختر ندارم ^_^

ولی میدونی من از دوران امتحانا فقط یچیشو میدوستیدم😶😂😂😂 اینکه میتونستم موبایل ببرم مدرسه😂😂😂 همیشه بعد امتحانا دوستامو دوره خودم جمع میکردم میشستم فنگرلی راه مینداختم😂😂😂 چ اسولی بودم من🤦‍♀️😂😂😂

من پشت کنکوری بیده ام😐🤦‍♀️😂😂😂
اره اره بیااا بیشتر میحرفیم بیشتر آشنا میشیم  این وسط عر زدنای منم باید تحمل کنی من خیلی عر میزنم کلن😂😂😂😂😂😂🤦‍♀️💙💚💛

عرررر یعسسسسس😍😍😍😍😍😍😍💜❤💜❤💜❤💜❤
عاو😶😍 من البته فنه ایتزی و نیزیو هم هستم، گروه دخترونه هارو مثلن دنبال میکنما ( ازون جاییکه مولتی فن بیده ام 😅😂) ولی کلن این سه تا جزو اولویتامن😍 ینی یجورایی میشه گفت تو دخترا فندوم اولم این سه تان😍😍😍😍

اهههه خوش به حالتون ماهم میبردیم ولی فقط عین اسکولا عکس میگرفتیم با این که هممونم کی پاپرو کی درامر بودیم :///

ولی الان دیگه نمیشههه حیففففف#^#

اهه خوب موفق باشی ای کریستال درس خوان ^_^

 منم اینقد عرر میزنم اصن مهم نی برام  راحت باش خخخ^_^

من نیزیو هم دیدم خیلیی کانسپتشون کیوته ولی اصن نمیتونم با ژاپنی ارتباط خوبی برقرار کنم بجز انیمه  *-*

ایتزیم ندوست ://نمد چرا :///ولی قبول دارم با استعدادن ^_^

 

 

 

جرررر 😂😂😂 وایییی😂😂😂👌
غصه نخور فدا😔💜💜💜💜💜💜💜❤❤❤❤❤❤❤
فدایت تو هم همینطور قشنگم😍😍😍💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💛💛💛💛💛
عر زدن اولین گام برای رسیدن به رستگاریست😂😂😂😂😂😂😂
اومم اره کیوتن نمونم چرا ولی اینا اولین گروهین که با اینکه کانسپتشون کیوته ولی انقد خوشم اومد ازشون:/💙 معمولن گروه های کیوتو دوس دارم ولی هیچ وقت فندوم اولم نشدن:/  برا همین سره اینا خودمم جا خوردم از این کارم😐😂😂😂😂
کنچانا عزیزم😍💙💙💙 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan