مرگگگییییددددممممممممم عرررررررر 😍😍😍

 

بعلللللهههههه کی زندس؟ دشمن

رسمن نابود گشتمممم💔 هیونجین و جویون و شوتارو و مونبین استیجه مشترک داشتن اونم چه آهنگی؟! هارددد کری😶😶😶😶😍😍😍😍😍😍😍😍 عرررررررررررررر عررررررررر عررررررر

چرا سه تا از کراشام باید پاشن با کراش ترین آهنگه دنیا استیج بدن عرررررزر

لباس چرم چقد میومد بهشوووننن😍😍😎❤❤❤

 

لینک یوتیوب

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️
جمعه ۲۸ آذر ۹۹ , ۱۹:۴۲ Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)

عععععععررررررررررررررر مییییخخخخووواااااامممممم ببیییینننننممممم

الان لینک یوتشو میذارم😍❤💔❤💔❤💔❤💔❤💔❤
عرررررررررررررررزر
جمعه ۲۸ آذر ۹۹ , ۲۰:۰۰ Park Hae ray(فدای عشقم پانی بشم)

فیلتر شکنم خراب شده وگرنه میدیدم :/ 

غصه نخور فداا😍❤❤

کریستال دیدی پسرام نیومدن مراسم😭

فدای کوپسم بشم ایشالا تستش منفیه😭

البته من راضی بودم اینجوری بهتر شد تو خونه بمونن تا برن مراسم

این مراسمارو اصلن نباید برگزار کنن ایدلا جونشونو از سر راه نیاوردن که😑

هقققققققق😭😭😭😭
اس کوپسمممممممم فداش شممممم😍😍😍😍😍😍😍😍😍
هممم عاره اینطوریکه یکم از خطره کرونا دور موندنم خوبه واثعن چیشیه همه تو دهن هم😐 ولی خب استیج مشترکایی که از گرو های.دیگه دیدم پشمامو ریزوند قشنگ😍😍😍 ایتزیییییی جی آیدلللل اوه مای گرللللل استری کیدزززز انسیتیییی دبویززززز منستا اکس😍😍😍 فعلن همینارو دیدم و مرگ شدمممممم😍😍😍😍😍 ازون طرفم پسر قشنگه من سوبین خرگوشکم مجریه فداش شم ( هر هفته هم باید غصه کراشای مجریمو هم بخورم😐😭😭😭) 

کریستال😐

من از امروز مایتابه ببینم جیغ میزنم😐💔

من و مینا قراره موها جویونو از ته بتراشیم 😐💔

وااااییییی ماهیتابه هارو دیدی جرررررر اینا چرا انقده خوبن؟!!!!😍😍😍😍😍😍
نه نه نتراااااششششیییییننننن من موهاشوووو دوس دارررررممممم خیلیییی قشنگههههههههععهههههع😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
شوتارو نینی رو وااااییییی خدااااا بخورممممششششش بخورمششششش بخورمششششش😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤

بیبی تارو

ععععععرررررررررررررررررررررر

وای واقعا اشک تو چشام جمع شدهههههههههههه😭😢😢🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

راسی اونی

ظاهرا هنو با هیون قهری چون موهاش ابی نیس😂😂😂😂😢😢

 

من میتراشمممممممم

بیشرف خیلییییییییی ناموسی شده موهاششششششششش😐🔪🔪🔪🔪🔪😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

 

راسی

گفتی سه تا از کراشات

کدومشون کراشت نیست؟؟؟؟

وااااییییییی آرهههه اصن شوتارو وااایییی ایح ایح قلبممم😍😍😍❤❤❤💚💚💚
خخخ فعلنا ظاهرن آبی نیس😐 من هنوز منتظر مو آبیم 💔💙💙💙
😭😭😭نتراششششش😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤

عام گفتم تو پست ک! هیونجین و جویون و شوتارو کراشامن دیگه! ( حالا شاید با هیونجین قهر باشم ولی کراشم هست هنوز 😍💔)
مونبین ماله آسترو هستشو خیلی نمیشناسم:/

عاهاااااا

اخه یونو

یه لحظه ترسیدم فن استرو باشی و بیبی تاروی قشنگم جزو کراشات نباشه😐😢😢

 

هققققققققق مو ابی میخام من😭😭😭😭😭😭

 

عه اونیییی بزار بتراشم دیگههههه

خعلی داره اذیتمون میکنههههه😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢

آیا میدانستید شوتارو بایسه من در انسیتی می باشد؟ 
سو ازین فکرا دیگه نکن😐🙃💚💚
عاخه کی دلش میاد تارو رو اصن زمین بزاره؟؟؟😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

منم مو آبی میخااااممم هیققققق😍😍😍💙💙😭😭😭💙💙💙😭😭😭💙💙💙💙💙💙💙😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙

من اینجا نگهبانی میکشم کسی به مو های جویون دست نزنه😂😍😍❤❤😂😂😂😂😂😂😍😍😍❤❤❤

حیف شد ندیدم🙁

آخه دیگه حوصلم نگرفت خیلی منتظر این مراسم بودم که یهو زارت گفتن نمیان😑

البته که سلامتیشون از هرچیزی مهمتره

منم خیلی ندیدم😂😂😂💙💙
غصه نخور عزیزم😍💙💙💙💙💙💙💙 صد البته👌💙💙💙

کرییییستاااااال

چطور تونستی بایس انتخاب کنی به منم بوگو یاد بگیرمممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😭😭😭

 

منم میخاممممم😭😭💙

 

عه اونیی

ماشین ریش تراش دستمه زخمی میشی

برو اونور😂😂

خودمم نمدنم:/ من کلن یا زرتی بایس انتخاب میکنم یا مثه انسیتی یا جی آیدل پنجاه سال طول میکشه بایس انتخاب کنم😐😂😂😂😂😂😂

💙💙💙💙💙

خخخ😂😂😂😂😂😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

اون روش زرتی بیشتر جواب میده

چون بعدا هر موقع سر انتخاب بایس بین بقیه دو دل شدی (که قطعا میشی) با خودت میگی حالا دیگه اینو انتخاب کردم دیگهه😐😂😂😂💙💙💙💙💙💙💙

خخخ من میگم بایس دارم ولی فقط اسمه بایس میزارم روش کارام اینگونه نشون نمیده😂😂😂
اگه من مریض نبودم اونطوری هر هفته در هر گروهی کراش هفتگی نداشتم😂😂😂😐🤦

عهههههه

اونییییییی

۹۰ روزگی وبت موبارررررک😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

عه اینجا 90 روزه شد وااایی میسی عرررر. مبارکه😂😂😍🎉🎉🎉💃💃💃💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

اجرای داینوسوس رو دیدی 

من سرش واقعا میخواستم خودمو جر بدم 

اره اره واااااییییی عرررررررررررررررر😍😍😍😍😍😍💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔 چرا انقدههههه خوبببننننن 😍😍😍 و باز هم لجندریه صدای فلیکس 😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙

واقعاااااا فقط اسم روشه

ما کیپاپرا خیلی گونا داریم😢

😂😂😂👌
اره اره دقیقننن روزی پنجاهو هشت بار بایسامون عوض میشه😂😂😂😐🤦
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan