ونوس🌌💙💜

این پست برا ونوس جونمه😍💙

 

ونوس جون قشنگم بگوش و سافتلن شو

😍😍😍💙💙💙💜💜💜🌌🌌🌌

 

 

 

 

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

اونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی 

سرنگهه #^#

❤️️❤️️❤️️

دارم به سختی گوشش میدم 

خیلی قشنگه و به قول خود سافتلن *-*

سارانگهه ترررررررر خوشگلم 😍😍😍😍😍💙💙💜💜🌌🌌🌌🌌🌌🌌

سافتلن طلاایییییههههه به معنایه واقعی😍💙💙💙
گزارش کارو دادی فدا؟

*-* ^-^ 

هوم خیلی بخدا #^# 

آری آری و همه چی هم گذاشتم کف دستش 

حتی اون چیزایی نتونستم بخونم 😂😂

اونی خدایی قالب وبت خیلی آرامش بخشه 

مخصوصا با این آهنگ خیلی مچه 😂😂

😍💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜
هوففف من باید شنبه بگم ولی میخام همشونو تموم کنم لعنت به کانون امروز خیلی منو عقب انداخت خدا ازش نگذره 😑
😊😊😊 اره خیلی با آهنگس مچه راس میگیاا😍😍😍😍😍😍😍😍🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌

منم یه معلم دارم ://

اونی باورت میشه تا الان سه بار برامون امتحان گذاشته هر سه بار هفتاد تا حالا یکیش مال همه نبود بیست و خوردی دانش آموز نیم ساعت آن بودیم سرو کله ش پیدا نبود بعد میومد میگفت یادم رفته یا نشد و فلان و از این حرفا :////

وای نمیدونی چقدر رو اعصابه اونی :////

آره واقعا خدا بگم چیکارشون کنه با این وقت الکی گرفتنشون :////

 

بخدا خیلی *-*

واااییی برا ما هم همینطور بعد عید امسال یهویی گفتن ازمون مستمر میخایم بزاریم و اینا ساعت 9 امتحانه حالا من خودمم باز یجا دیگه هم همون ساعت امتحان داشتم اخر چیشد نفرستاد کع😐 یادش رفته بود😐
بخدا یکی باید بهشون بفهمونه ما وقتمونو از سره راه نیوردیم😑


😍😍😍🌌💙💜💜💜🌌💙💜💜💜🌌💙💜💜💜

وای چقدر زور ://

دقیقااااااا :///////////////////////////////////////

الان قیافه ی من شبیه وقتاییه که یونجون اخم میکنه و بینیشو جمع میکنه :///// 😂😂

عه راستی اونی فرستادم مشاورم گفت معجزه کردی 😂😂

توقع تعریف نداشتم 😂😂

آخه یه هفته ای بود خسته شده بودم نمیتونستم بخونم به خاطر همین استرس گرفتم ریخت رو معده م بعد معده م بهم ریخت در حدی که آرزوی مرگ میکردم :/

الان تعریف کرد ازم شاخ درآوردم 😂😂

😐🤦
واااایییییییی😂😍😂😍😂😍😂😍😂😍😂 بخورمت؟!😍😍😍😍😍
وااایییی آفریننننن👌😍😍😍😍😍😍 هوراااااااااا😍😍😍😍😍💙💙💙💙💜💜💜💜💜 
واااییی اره ادم که استرس میگیره همچیش میریزه بهم اح😑 منم استرس میگیرم میدونیکه امواجه وای فای میره رو مخم😐 بعد نمیتونم بخابم بعد میشینم ساعت 3 نصفه شب تست قرابت فارسی میزنم😐😂😂😂 جررررر

نه من خولدنی نیستم تِه *-* 

منو نخولی ها 0۰0

آره آره اوففف

واییی بمیرم برات ساعت سه نصف شب آخه ؟ #^#

😂😂😂

نمیخورمت ولی لپتو میکشم در میرم هاها😂😍😍😍😍 گوگولی😍😍😍😍 هم تو هم یونجونی😍😍😍😍😍😍😍😍
خدانکنه💙💙💙
هممم اره چون از استرس تستای قرابته نزدم نمیتونم بخام برا همین شبا همه خابن میرم میزنم😂😂😂 چمه من؟! ولی جرررر انقده مخم اون موقع خوب کار میکنه سره قرابت که😂😂😂👌

*-* 😂😂😂

یونجونی لپ داره ولی من نه متاسفانه 😂😂

صورتم مثل بومگیو عه :))

اونی خب نزدیک خواب بزن بعد راحت بخواب *-*

اینجوری اذیت نکن خودتو #^#

(حالا یه جوری میگم انگار خودم وضعم بهتر از توعه 😂)

آره میدونم منم شبا بیشتر متوجه میشم تا روزا *-*

من لپه همرو میکشم😂😂😂💙 خودمم خیلی لپ ندارم ولی دوستام از کنارم که رد میشدن لپمو میکشیدن میگفتن چقد نرمه 😂😂😂 
نه دیگه اون موقع دارم چیزای دیگه میخونم😂😂😂 میدونی بنظرم 24 ساعت خیلی مسخرص باید روز 36 ساعت میبود که حداقل میتونستیم 12 ساعتشو بخابیم😌 ( وا چه خاسته های بیجایی من دارم😐😂)
اره اصن شبا سیستمم راه میوفته😂😂😂👌💙

عررررر پس واجب شد یه بار ببینمت حسابی با لپات ور برم *-*

البته من بیشتر دلم میخواد با شیکم آدما ور برم 

بخدا همچین عادتی نداشنم کای و یونجون انداختنش به جونم 😂

وای نه اصلا بیجا نیست کاملا موافقم 

ولی به نظرم حتی اگه ۴۸ ساعتم بود بازم من وقت کم میاوردم برا کارام 😂😂

 

دقیقا 😂😂

اونی میگم من دیگه کم کم برم لالا 

دقت کردی امشب چقدر بیدار بودم ؟ 😂

😂😂😂 باشه تو هم بیا لپامو بکش صورتم قرمز شه بعد در برو 😂😂😂😂💙💙💙💙
😐💜💜💜😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
خخخ عاره والا😂👌

برو لالا قشنگم😍💙 شبت توباتویی و یونیورسی 😍🌌🌌💙💙💙
اره اره کنسرته خیلی تاثیر گذاشته رو تا😂👌💙💙

هولااااااااا حتما میام *-* 

شبت ستری کیدزی 😂😂

و شبت آروم ^-^ 

خییلللییی بخدا الان خواب نمیرم بازم 😂😂

شب بخیر اونی 

سرنگهه ❤️️

😂😂😂😍💙💙💙
>_< ^ω^ ^o^
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
عزیزممم😍😍😍 اصن کنسرت بسی حال خوب کنه😍😍😍😍💙💙💙💙💙
😘💙💙 سرنگهه تر تررررررررر😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan