بالاخره

و بالاخره من قالبه اینجارو تونستم تقریبن یچی بزارم که خودم دوسش دارم:/

این اولین باره که از قالبه این وبم خوش میاد از اولش قالبای اینجا همشون چوخیده بود اح:|||

فقط یسوال من با یچی الان تو این قالبه مشکل دارم :/ اون خطه زیر همه لینکا اومده:|| اونو چجوری بردارم خیلی رو اعصابمه:||

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

Wow 

 

خوشگله

کومائووو 😍😍😍

اونی خوابم گرفت 😂😂

لعنتی چه آرامشی داره *-*

من از این به بعد همش اینجا پلاس میشم *-*

آرامشه خاصی تو بک گراندشه دوسش دارم🥺😍😍😍 
آفرین پلاس باشید😂😂😂💙💙💙

عععععرررررررررررر چه خوشگل شدههههههههه جیییغ😄😄😄😭😭😭😭😭

عررررر آرههه منم خیلی دوسش دارممم عررررر دیدی میگفتم😍😍😍💙💙💙💙

خیلی خوفع

حس ارامش اهنگ better days رو داره🤧😭

😍😍😍 واااییییی گفتیییی 😍😍😍💚💚💚

ای نو دت ذرز گانا بی بتر دیز فور یو😍🤧😭💚

😍😍😍 وایییی بیاین فقظ ریلکس کنیم با این آهنگ وااییییی 😍😍😍💙💙💙💤💤💤

اه ریلکس کنیم یکم فشارا از رومون ورداشته شه بعد بریم Big chance بکوشیم که خیلیییییی خوبه😭😭😭😭😭😭😭😭😭

وااااییییی😍😍😍😍
دویا دو یا دویا دویاااا😍😍😍
دویا دویا دویا دویا
یو گات یور مادرز عایز
اند یور ددیز تمپر
😍😍😍😍😍💃💃💃💙💚💛😍💛💚💙

بات ای نور مایند

 

سو لاو اکراس مای مایند

بات نو ایم ثینکینگ ثینکینگ توایس

او تل می دویا دویا دویا دویا

وانا میک دت بیگ میستیک بیگ میستیک

دویا دویا عا😄😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💚💚💚💚💚

😍😍😍😍😍
💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃💃

جات خالی دارم الان ویکتوری سانگ گوش میدم هاها🙃😐💙
سه شنبه ۲۵ آذر ۹۹ , ۱۶:۰۵ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

واووو کریستال شییی جوکاهههه ^___^

 

خیلیی رویایییههه^___^

عرررررر عاره نوشمک جوننممممم خیلییی دوسش دارمممم عرررررر اصن به این وبم علاقه مند شدم دوباره هیق😭😍💙💙💙💙💙

لیسن تو دیس سینجوگا

ععععررررررررررر

بزار ننم داره میره بیرون

وختی رفت منم میشینم میگوشم

عععررررررررررر

~عان دیفیتد~
عررررررررر😎😎😎😎😎

عوووو عو عو عووو عو عووو😎😎😭😭😭😭

چرا من الان یاده دنس پرکتیس تا افتادم؟! 😂😂😂😂😂😂😂دستمال کردیاشووون😍😍😍😎😎😎

من ندیدم هق

ععععرررررررررررررر

ننم رفت

یاح یاح بیا وسط

داداشم خوابه

خاهرم هم فرستادم پا مشقاش

حالا همه دس دس

کلیک برو ببین 😍💃💃💃

دست دست رقص رقص عووو عووو عووو عوووو دستمالا بالا همگی کُردی برقصیم هووووووووووووو لللیلیلیلل لللییللیی
( رقص کردیه اسکیز برا ما استی های ایرانی ینی ما یک صفر جلوییم😂😂😂) 

اه گوشیم دسته خاهرمه :/

عررررررررررررررررر

رقص کردی

وای استی های کرد چ حالی کنن ^^

 

یونو

مامانم زود اومد :/

فاک

عه😐 باشه بعدن ببین💙💚
واااییی آرهههه عررررر چرا انقده اینا خوبن عرررر😭😭😭😍💙💙💙💙💔💔💔 بچه هام کردی بلدن برقصن😍😍😍💃


ایییی شت فاک😐 رقص تعطیل😐 بریم تسبیحاته اربعه اسکیز بجا بیاریم

ای لاو اسکیز عععععرررررررررررررر

 

اونی تسبیح من کوووووو

به الهیونجین و الفلیکس و الهیونلیکس ریلتانه

وای جعرررررررررر خخ

و الامیدون ناامیدون من کینگدامه

...میرود خودش را با بک دور غسل دهد...

( استیکره تسبیح نمیدونم چراپیدا نمیکنم تو داری؟😂😂😂)
البنگ چان، المینهو، الچانگبین، الهیونجین، الجیسونگ، الفلیکس، السونگمین، الجونگین آمین یا رب العالمین، ایشالا همتونو تو کنسرته اسکیز ببینم🙏🙏🙏😍

بیا راجبش فک نکنیم😊 همونطور که قبلن عرض کردم من در هنگام پخش این برنامه نه استی عم نه دبی نه عاشقه ایتیز 😊 من فقط و فقط بیننده عم 😊😊😊

نه متاسفانه با لپتاپم هیچ ندارم XD

 

ایشالا ایشالا

 

من که اصن هیترم در جریانی کع

XDD

🙏🙏🙏 

یعس یعسس 👌😂😂😂 

نه متاسفانه با لپتاپم هیچ ندارم XD

 

ایشالا ایشالا

 

من که اصن هیترم در جریانی کع

😊💛💛💛

حرص میخورم دوبار میاد :/

😂😂😂 کنچانا کنچانا 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan