چالش نوشمک

^o^چالش نوشمک جونی^o^

-اولین کادویی ک یادتون میاد چی بود و کی بهتون داده بود ؟

عروسکاییکه سره تولده یک سالگیم گرفتمو خوب یادمه😂😂😂 که اونارو فاملامو مامان بابام خریده بونشون دیگه😂😂😂💙

≧ω≦

-اخرین کادویی ک گرفته بودید چی بود وکی بهتون داده بود ؟ 

گوشیم که مامانو بابام برام خریدنش 

≧ω≦

-بهترین کادوی زندگیتون ؟

من معمولن بهم یه نخودم کادو بپیچن برام بیارن بازم عاشقه کادومم چون اصن برام محتوای داخله کادو مهم نیس و هیچ وقت بهش فک نمیکنم که فلانی فلان چیزو برام خریده و بلا بلا بلا:/ من همه کادوهامو دوست دارم و نگهشون میدارم😍😍😍💙💙💙💙

≧ω≦

-سه تا از کادو هایی ک دوست دارید تو روز تولدتون بهتون بدن چیه و تاریخ دقیققققققق تولدتون ؟

1. یه دوست صمیمی دارم تو تولد همه براشون مجسمه ببعی میخره برا منم خریده تو تولدم دلم میخاد بازم دوباره مثه قبلنا ببینمشو باز برام مجسمه ببعی بخره 😍

2. لاک من دوس دارم اصن من روانیه لاکم، دوس دارم برا تولد برام لاک بخرن عررر😍😍😍

 3. ازونجاییکه هر تولدم دستبند هم کادو میگیرم سو دستبندم دوس دارم برام بگیرن عرر😍😍😍

مای برثدی ایز عان 1 مارچ (به عبارتی 10 اسفند خودمون😐💙)

 

≧ω≦

 

-دوست دارید تو بیانی ها کی بهتون و چه کادویی بده ؟؟

ناموسن از این راهه دور مگه میشه چیکار کرد:/ 

هر کی تولدم یادش باشه یه ماچ پسه کلش😘💙😂😂

≧ω≦

-و در اخرم چه کادویی رو دوس دارید ب خودتون بدید ؟

میرم کتاب میخرم برا خودم حیح حیح:)

≧ω≦

(منظور از کادو میتونه برای هر مناسبتی باشه صرفا فقط تولد ن ^__^)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️
يكشنبه ۲۳ آذر ۹۹ , ۱۲:۰۱ 🦄🌈نوشمک 🍭🍓

 هعععیییییی چرا مامان بابای همه بهشون گوشی میدن ما خار داریم فک کنم ://

 

عووووو  تو جزو معدود کی پاپرایی هستی ک دیدم  به خودشون کتاب میدن ^___^

 

خخخخ دوستت چقد باحاله یکی از دوستای من به همه از این شکلات جعبه ای هاا میداد :////

 

خدا بده از این دوستا *-*

 

واییی لاک منم لاک دوست ولی اصن استفاده نمیکنم  نمد چرا :/// بهم نمیاد 

-_-

 

 

مرسی  کریستالیییی ^___^

😅💙💙💙💙💙

من عاشق کتابای دایرةالمعارفم اصن کراش دارم روش چجوووررر😂😍😍😍💙💙💙
اره خیلی مهربونه فداش شم ببعی هاشم عینه خودش کیوت بود هیق😭😍💙🐑🐑🐑

💙💙💙💚💚💚💛💛💛
وااایییی چراااا! لاک به همه میاد عزیزم به تو هم مطمئنن میاد قشنگم😍💙💙💙

فدااات قشنگممم😍😍😍💙💙💙💙

عههه خوب بود

اونی من خیلی بدبختم😐😭😂

روز تولدم نزدیک مدرسه هاس بعد هرکی میخاد کادو بخره وسیله مدرسه می‌خره عررر

یبار سال سه جفت کفش داشتم واسه مدرسه ها/: مامان بزرگم و داییم و ابجیم برام کفش خریدن/:

همون اولش شناس نداشتم ینی/=

ای جانممم😍😍😍 
وااایییی پس شهریوری یا مهری ای نع؟!
پس از کفش تامین بودی😂 باز کفش خوبه که بیرونم میپوشی اوف دفتر کتاب رو بگو😂😂😂 فقط برا مدرسه استفاده میشه😂😂😂
ای جان😍💙💚💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan