Happy Birthday J.Y. PARK

امروز تولد جنابه جی وای پارک عه😐💙

تولدش مبارک مرتیکه😂😐💙💙

و یچیز دیگه من نمیخام ازش عکس تکی بزارم اینجا سو همه عکسا رو با آیدلای کمپانیش میزارم😐💙💙

 

 

 

 

 

 

 

 

خودم میدنم تو این عکسا نیست بات ازون جاییکه من رو آیدلای کمپانیش بیشتر از خودش کراشم سو عکسه اینارو واسه تولدش میزارم😂💙💚💛

 

 

 

 

 

 

خب بیاین هرگز خنگول بازیای این بشرو تو پلاس بودن تو موزیک ویدیو های دختراش فراموش نکنیم😐😂😂😂

 

 

باشد که هم او هم ما رستگار شویم😂😂😂

🎂🎂🎂🎂🎂

حالا همه وِن وی دیسکو برقصیم😂😂😂

💃💃💃💃💃💃💃💃

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

سلام اونی جون خوبی؟ 

عع تولدش مبارک باشه😐😂🎊

نه خدایی من دوسش دارم😐✌🏻

اگرچه خعلی زجرم داد سره دبیو اسکیز

یعنی قلبمو جر داد لعنت بهش😐💔

نمد فش بهش بدم یا تبریک بگم😂🎊

سلااام😍 میسی تو خوبی
عر تولدش مبارک😍🕺🕺🕺💙
منم دوسش دارم اصن من رو کله کمپانیش کراشم 
شاید باورت نشه ولی بیشتر از همچی رو رستورانه تو کمپانیش کراشم😂😂😂👍اصن پرفکت😂😂😂 
می تو ما رو اصن چوخوند😐😑💙💙💙 باز خوبه تصمیمه آخرش خوب بود عرر😍💙
هم فوش میدیم هم تبریک😂😂😂👍💙💙💙

آره کیوتی خوبم💜💙

شت رستورانه کمپانی😂

اینجور که به نظر میاد تو کاره غذا و خوراکی هستی به شدت😂😍

ارع اگه اون تصمیم آخرشو نمی‌گرفت که الان خودم کشته بودمش😐🗡️

یس فش و تبریک😌😍😂

تو رنگه آبی میدوستی؟ 

😍😍😍💙
کلن من دائم الگشنه ام بات یک عدد چوب کبریتم هستم😂😂😂
عاخه میدونی یجوری تبلیغه اون رستورانو غذای ارگانیک ارگانیکشو میکنن آدم وسوسه میشه 😂😂😂 
باح یاح😂👍💙💙

عاام اره دوس دالم حیح💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

تو ذهنم که شبیه هیونجینی کلا

رفتارت

قیافت

قدت

چشات

حتی اخلاقات

من هر کسو که ندیده باشم خودم تو ذهنم قیافشو می‌سازم و تو کلا تو ذهنه من از همون اولش هیون بودی 

قدت بلنده اونی؟

آبی خیلی آرامش بخشه💙✨

😂😂😂😍💙💙💙

قدم؟ عام نه من عینه هیون برج ایفل نیستم😂😐✋
قدم 160 عه:/
اره آبی خیلی حاله خوبی داره آرومه😍💙💙💙💙💙

عه😐

مبارکه😂😂🤎🤎

عاره تولد سکته بده اعظم 😐😂
کسی که عاشقه دختراشه🥰🥰🥰
و تو ام ویشون بیشتر از خودشون هستش مبارک🙃🎁🎁🎁
🎂🎂🎂💃💃

ایییییی جرواجر 

منو دوستم باهم قرار گذاشتیم اگر دیریمش از 7 ناحیه ...

خودت بفهم که میخوایم چیکارش کنیم😂

ولی بازم کیوته. 

شاید باورت نشه ولی من تازه الان فهمیدم اونی که تو وات ایز لاو بود جی وای پیه😐

آفرین آفرین کاره پسندیده ای میکنید 😐😂😂😂😂✋💙
خنگوله خخخ😂 من هرچقدم فوشش بدم باز دوسش دارم 😂😍😍💙😐🤦
عه ریلی!😂😂😂 
خاهرمن: عه این رئیسشونو 
من: عاره😐 همه جا ریخته ماشالا😂😂😂

عااا خوبه که قدت اونی

اصلا من هیون و وقتی کنار چانگبینه دوست دارم 

نمیدونم چرا ولی اون کوتاهه اون بلنده خعلی باحال میشه🤤😂

الان اونایی کامنتا منو خوندن میگن این روانیه😐😂

نع ولی خودمم قبول دارم دیوونه ام

خب وقتی آدم هیچ تصویری از ی شخص داخله ذهنش نیست چیکار کنه

 

😂💙
وااایییی بین بین و هیون😍😍😍😂💙
واااایییی😂😍😍😍😍💙💙💙
نبابا اینجا همه خودمونین عزیزم😂💙
اینطوری بخایم حساب کنیم من از همه اسکل ترم که فقط باید منو موقع عر زدن ببینی وح کامنت میدم عین طومار 😂😂😂 بعد همشم یه مشت زر زر😂😂😂😂
اشکالی نداره من عاشق هوانگ بچ هیونجینم😂😍 هرچقدم که بهش فوش میدم و بهش میگم قلبمو شکونده، ینی بیشتر از قلب باز دوسش دارم لهنتیو 😍😍😍💙💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan