💔 I missed them💔

 

 

دلم خیلی براشون تنگیدهههه هق هق 😭😭😭

مایکلم مراقب دخترم هستی دیگهه؟ 💙

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 

 

 

 

5 سال شده که من فنتونم، چه زود گذشت، همه خنده هام و گریه هام و عر زدنما انقد خوب یادمه انگار همین 5 ثانیه پیش بود، پسرای من کیپ فایتینگگگ ما همیشه پشتتونیم

 

 

 

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلم لک زده برا کامبکتون توروخدااااااا پلیییزززز آی میس یوووووو عه لاااااتتتتتتتتتتت💔💔💔💔💔💔💔💔💔

امروز انقد نشستم با آهنگاتون یاد قدیمام کردم که... هق

 

 

 

 

 

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

یه توزیحی دربارشون میدی؟ ؟

ووااااووووو عسل جونم خوش اومدی عشقمممم😍😍😍😍😍😍😍

اره قشنگم چرا که نه:
این دو تا خوشگلایی که تو 3 تا عکسه اولن خود کریستاله واقعی و نامزدش مایکله
اصن خیلی کاپله گوگولین


بعد از اون عکسا یه سری عکسه که مال یه گروه پسرونس اسمش 5 seconds of summer هست که استرالیایی ان
که مایکل (همون نامزد کریستال جونم ) یکی از اعضای این گروهه همونیکه
به ترتیب عکس تکی ها اسماشون: کلوم - لوک- اشتن- مایکل عه


اون گروه مختلطه هم اسمش hey violet عه اینا از نوجوونی تا حالا خوانندن دو تاشونم خاهرن با هم نیا و رِنا کلیک
نیا اون مو بلونده عه و رنا اون مو آبیه
یه سری عضو دیگه هم هستن یه وقتایی هستن یه وقتای نیستن خودمم گیج شدم
میراندا
جولیا (این خیلی وقته نیست)



از اون نیا و رنا بسی خوشم اومد خیلی جذابن 

واو

من همین کیپاپشم به زور حفظ کردم

من عاشق نیا عم اصن بخاطر همین نیا فنشون شدم ولی خب همه اهنگارو رنا مبخونه ووکالیست اصلی اونه😂


عاخ اینا مال دوران قبل کیپاپه من بودن😂 

ولی عاره لهنتی یکم اوایل تشخیص نیا از رنا یکم سخته😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan