Happy BIRTHDAY BANG CHAN

 

تفلد بنگ چان عقش من کیوت ترین و خوردنی ترین لیدر دنیا مبارکک

همینجوری قوی به سکته دادنم ادامه بدهههه، باشه؟!

عررر لیللیی لللیلیلی 💃💃💃💃💃 💃💃💃💃💃

 


+من پاشم برم یه چان روم ببینم دلم باز شه عررر 😍😍😍

  • پری دریاییِ سونوو 🧜‍♀️

هق من دیشب براش توییت نزدم TT

عذاب وجدان ک هچ بچه ها تو توییترم بگام میدن عح

دگ روم نمیشه برم پیش استیا توییتر :|

+من تاحالا چانزروم ندیدم :/

هق هقق گریه نکن منم یهویی دیشب یادم افتاد اقا یکی بهم توضیح بده اون گیف کوفتی ای که تو سایت اسکیز برا تولد چان گذاشتن چرا حجمش 37 مگه در حالیکع برا بقیشون 5 مگ و اینا بود میخاستم اونو بزارم اول پست میگف نمیشه:| 

نترس نترس چن روز اون تو آفتابی نشو یهویی رو نمایی کن بگو نبودم:/

+منم خیلی ندیدم فقط چن قسمتشو دیدم، امروز صب زود بلند شدم نت مفتی داشتم گفتم بشینم چن تا چان روم و ویلایوای دیگرو دان کنم بعد دیدم این یک آپلود کوفتی اصن نمیاد ینی شعت:|| 

37 مگ؟؟؟؟!!! وح مگه فیلمه :|

اره این بیان مادرفاکرعم بیشتر 30مگ اجازه نمیده :/

 

 

جررر اینم راهه خوبیه البته اونموقع دیگه میگن اصن ت کی بودی :/

 

+اره یک اپلود خطا پرایوسی و اینا میده... خو چرا ویلایو نمیبینی؟ من ک خودم چون همیشه گشادیم میاد دانلود کنم میرم یوت/ ویلایو :|

اره دیشب ب چوخم داد سرعت نت هم کم بود دیگه پیر شدم😑

👍😂😂

+ من ویلایو ندارم منتظرم موبایل جدیدم برسه دستم هرچی برنامه هس توش بریزم 😐😐😐 الانم اوضاع نتم بدجوره فقط نگه میدارم برا استریما😂😂😂

باید اضافه کنم وای فای خونمون باهام بازی درمیاره نمیزاره ب یوت بوصلم برا همین با نت خودم باید برم وگرنه اون شبا مفتیعه هر گوهی بخام میتونم باهاش بخورم

منم خو ویلایو ندارم ولی میرم تو سایتش :/

 

عح اخی ت و روهی کلا نت ندارین فرزندانم الهییی باز خوبه بزار برا همون استریم ب چخش نده

اوووه اینم فکر خوبیه ها👍💗

خخخ بی نتان جهان :| 
ارع استریم مهمتره👍😂😂💙

هومم

راسی عکسم عوض شده ؟ خدم خیلی ذوقشو دارم T-T

ارههه از دیشب دیدم عوض شده مبارکههه👍😂😂😂 منم پروف عوض میکنم ذوق میکنم خخخ😂💜💜💜

عه ع دیشب؟ به به بیا مادرفاکر داره پیشرفت میکنه

مگه ت تاحالا عوض کردی ._.

خخخ 
ارع این سومیشونه اول اومده بودم یجی بود بعد از یکی دو روز فلیکس شد الانم که چون یونجون ب فاکم داد عکسشو گذاشتم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan