NiziU 2nd anniversary 🌈

NiziU 2nd anniversary 🌈

 

دو سال از دبیوی دخترای من گذشت

وقتی به دو سال پیش این موقع فک میکنم...

وقتیکه ام وی دبیو اومد داشتم گریه میکردم

شعار نیزیو I just wanna make you happy عه و منم پیش دوستام همیشه اینجوریم

همیشه میخوام باعث شم  وقتاییکه دوستام خیلی ناراحتن یکم حواسشونو پرت کنم ازون مشکل تا برای چند لحظه هم شده یکم حالشون خوب باشه

 

 

لایو امروزشون که یدونه زیرنویس آنلاین دست و پا شکسته هم نداشت من بفهمم ازون اسکجولی که ریو هی چسباشو زرت و زورت میکند و هم اینکه انقد زود در رفتن واسه لایو فنکلاب که خحتی 1 ساعت هم زمان لایو نشد:|

 

دو سالگیتون مبارک

 

پلی کن

 

از حال و احوال خودم اگه بخوام بگم دو روزه فیلم ندیدم دارم میمیرم:")

نشستم دارم سریال جدید دان میکنم انشالله دراپ نشه @.@

تا یمدت هرکی اسم سریال پیشنهادی پیشم بیاره من بجز Weak hero و Wednesday محاله بگم

دوباره خودکفا شدم و چتریامو خودم میزنم ^^

 

 

اونموقع که داشتم NiziU LOG ها رو ساب میزدم بفکرم اومد چالششون رو یبار با خودم برم😅

 

اینجوریه که شما 8 تا کلمه‌ی کلیدی که منو میتونه توصیف کنه رو بنویسین بعد ازینکه همه فرستادن منم اوناییکه خودم فکر میکنم رو میگم. اینطوری میشه با وجهه هایی که خودم از خودم نمیتونستم ببینم بهم بگین

 

 

خوشحال میشم حتی اگه 8 تا هم نشد و یدونه هم شد بازم نظرتونو بگین :)

  • Bin Bin
جمعه ۱۱ آذر ۰۱ , ۲۳:۱۳ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

هایییییی

میگم اونی مسابقه‌ای که نیزیو رو تشکیل داد با زیرنویس نمیدونی کجا پیدا میشه؟&-& جدا دلم میخواد فن این گروه شم ولی هیچکدوم از برنانه هاشونو پیدا نمیکنمممم

عههه سلاممممم عزیزم😍🧡💗
آها نیزی پروجکت 
والا ما به دینگو ساب گفته بودیم با هامون همکاری کنه واسه ساب نیزی پروجکت بعد تا قسمت 5 یا 6 انگار واسمون ساب زدن ولی دیگه ولش کردن!😶 منم نمیدونم چیشده ولی دیگه صبر کردیم دیدیم خبر مبری نشد🙇‍♀️ 
الان تا همونجاییکه ساب زدن تو چنلمون هست https://t.me/NIZIU_OFFICIAL
قبلنا تو وبم کل قسمتاشو آپ کرده بودم ولی دیگه لینکاش پریدن متاسفانه🥲
بقیه‌ی ریلیتی شو هاشونم تو چنل هست اونارو دیگه چون من ساب میزنم میدونم که میزارمشون😁
شنبه ۱۲ آذر ۰۱ , ۱۲:۲۲ ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI

 

ای بابا کاش ولش نمیکردن&-&

 

مرسییییییXDDDD♡♡♡♡

صیممم🥲🥲🥲


خواهش میکنم عزیزم💕🍬🍬
شنبه ۱۲ آذر ۰۱ , ۲۰:۵۲ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

هایییی کریستال اونییییی🤎

چطوری؟! خوبی؟! 

اونی دلم برات تنگ شده بود🤧🫂🙈🤎

*بخلللللل 🫂🫂🫂🫂

سالگرد دبیو فرشته هامون هم چوکاههههههه 🙈🥳🤎✨

وااییی هلو هلو هلو😍🧡🧡🧡💗
مرسی من خوبم تو چطوری زیبا؟🥰💕
بخلیجاتتتتت🤗🤗🤗🤗
تبریک به من 
تبریک به تو 
تبریک به ویث‌یو های کل جهان🌸🌸🌸
يكشنبه ۱۳ آذر ۰۱ , ۲۰:۴۹ ᴄʜᴏᴇ ʜɪᴋᴀʀᴜ

مرسی اونی♡منم خوبم:) 

🫂🫂🫂🫂

چوکاهههه🥳

خداروشکر🥰🧡💖💗
🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🌈🧡💖💗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan