🔥Burn it up🔥

🔥Burn it up🔥

 

مینجه داره یکاری با زندگیم میکنه که خودش خبر نداره، منم که خودمو زدم به نفهمی

میتونم تا صب راجب مینجه و زیباییاش عر بزنم🧡

 

جونمین و جینشیک خیلی خوش صدان، اغوام میکنن اصن🥲💜

 

یه‌چان یه نینیه واقعیه، بدجورم با رپش دلمو به لرزه میندازه وااییی نارگیلم🥰🥥

 

جونگهون یدونه لپوی مو فرفریه قندنباتِ که اصن صدا تصویرش بهم نمیخوره خدااا🥲❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

 

شما رو به پسر تایلندی جدیدم هانتر معرفی میکنم

هانتر جزو اولین کسایی بود که چشمو گرفت

یجورایی با هانتر همزادپنداری میکنم ک...

هانتر خیلی خجالتیه ولی سر صحنه کلا تبدیل به یه هانتر دیگه میشه (چیزیکه یکسال تلاش کردم تا بدستش بیارم🙃)

 

سومین خیلیییییی مینگیههههههه 

خجالتم نمیکشم راه میرم هی به سومین و هانتر میگم فرزندان درازم😂🤦

 

سه‌یون وااییی من از روز معرفیش تا الان هنوز دارم فک میکنم کجا دیدمش؟؟😂😂😂

خداییش شبیه یکیه؟ نه؟ 

شبیه یه بازیگره که یادم نمیاد کی😂😂😂

 

یوجون به چه حقی انقد خوشگله؟! واااییی نینیه زیبا🥰🥰🥰💖

چشماش خیلی قشنگن

 

هیون‌وو خیلی منو یاده جونگهان میندازه

جونگهان هم میگفت از همه دنسا رو دیرتر یاد میگرفت و برای همین دنسارو خیلی بیشتر از بقیه تمرین میکنه، و آره هیون‌وو بخاطر همین دیژگیش منو یاده جونگهان میندازه💗💗💗

 

 

تور burn it up نیزیو هم شروع شده

دو روز دیگه ظاهرا آهنگ Blue Moon 🌙💙 منتشر میشه!

 

پ.ن: گوشی برمیدارم شارژ میکنم به بهونه‌ی ساب روشنش میکنم، بعد پا میشم تو تل پلاس میشم شارژشو کم میکنم باز شارژ میکنم و این روند زشت ادامه دارد..

کاشکی از ساب نزدنم مثه قبل عذاب وجدان بگیرم 🤦

  • Bin Bin

عرر  منی ک کلا بدبختم و از همه جا بی حبرم

کاشکی یکی هم منو مجبور به این کنه ک برم فن سایت ایتیزو راه بندازم حسش نیس/=

بروبچ کی کی‌ فلاز 2 رو داشتم اون بالا نام میبردم
یه موتور باید به تو وصل کنن یکی به من، وگرنه ما استارت بزن نیستیم😆🤚

عه مگه دبیو کردن؟

معلومه از همه جا بی خبرم یا بیشتر توضیح بدم؟**

ولی قرار بود چندوفت بعد دبیو کنن ککککههه

اره بخدا به من باید شُکر وصل کنن موتور کارهای نیس بخدا

اونی فل فل شکن خوب معرفی کن بدبختم🥲

نه هنوز دبیو نکردن، فقط دو تا آهنگ پری دبیو دادن. بعد یونیت رپرشونم یه آهنگ داد
من Zebra VPN دارم خوبه، علامتش بنقشه و یه خرگوشه داره میپره!
باز Biubiu vpn هم خوبه. زود وصل میشه ولی سرعتش کمی کنده (این با ایرانسل و وای فای خوب کار میکنه، با همراه اول اصن)

عه خب خداروشکر گفتم از نصف دنیا عقبم🥲

مرسی برم بریزم استفاده کنم مردم از بی یوتی

الهییی :"
خواهش میکنم ^^

اونی فل فل شکنات خیلی خوب بودن

گرسیی

عه! ^^ خواهش میکنم 3>
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan