🏀 Keep going 🏀

 

🏀 Keep going 🏀

 

چنلو: من واقعا بخاطر دلیل گریه هه‌چان، باهاش همزاد پنداری کردم و سه دلیل داشتم که میخواستم گریه کنم!

اولیش توانایی کامل کردن کنسرت/خوندن با وجود شرایط بد!چون واقعاً از نظر فیزیکی خسته شده بودیم

همه مون قبل از آخرین ست که با بیت باکس شروع شد نهایت خستگی‌مون رسیده بودیم و منیجر خیلی نگران بود و ازمون پرسید که نیاز به خرید زمان بیشتری هست یا نه اما هر ۷ نفرمون گفتیم که میتونیم این کارو انجام بدیم.من به ۶ عضو دیگه مون خیلی افتخار میکنم و ممنونم که انقدر همراه باهم در تلاش هستیم، چون کاملاً منطقی بود که میگفتیم به زمان بیشتری نیاز داریم.

دوم اینکه من قلبم برای مارک و هه‌چان واقعا درد میکنه و هیچ کاری نمیتونم براشون انجام بدم تا بهشون کمک کنم یا بتونم خستگیشون رو کم کنم،فعالیت فقط توی یک یونیت هم به خودی خود سخته…من حتی نمی‌تونم ازشون چیز بیشتری توقع داشته باشم، چون مارک و هه‌چان قبلاً همه چیزشون رو دادن.🥹

وقتی که مارکهیوک از مانیلا برگشتن کاملاً نیروی خودشون رو از دست داده بودن و خسته و کوفته بودن،ولی هنوز هم همون اشتیاق و جاه طلبی بقیه اعضا را در مورد دریم شو داشتن. بقیه اعضا هم واقعاً از مارک و هه‌چان ممنونن!هر شغلی با سختی هایی همراهه، ولی مارک و هه‌چان باید دو برابرش رو تحمل کنن.

 مثل اینه که اگر مجبور باشید روزانه ۱۰ تکلیف برای مدرسه آماده کنید مارک و هه‌چان باید ۲۰تا گزارش رو انجام بدن و این در حالیه که توی هیچ کدوم از اون‌ها کوتاهی نمی‌کنن!فداکاری اون دو نفر از بقیه هم کم نیست با اینکه بار روی دوششون دو برابره. حتی یک بار هم بهانه نیاوردن که ۱۰۰٪ کاری رو انجامش ندن یا بگن "اجازه بدین این کارو تا این حد انجام بدم چون دیگه نمیتونم ادامه ش بدم!”

 

آخرش چنلو گفته سومین باری که در طول دریم شو به گریه افتاد، زمانی بود که پسرا آماده بازگشت به سن برای بیت باکس بودن و به پشت تک تک اعضای دیگه زد چون میخواست بهشون بفهمونه که واقعاً سخت کار کردن.🥹😭❤️‍🩹 توهم سخت کار کردی چنلوی ما🥰🥰🥰

 

https://t.me/uhnct

 

 

بنظرم لازمه این اینجا هم باشه تا همیشه یادم بمونه که وقتایی که سختمه جا نزنم و هیچ کاری نشد نداره

✊️Keep going

 

  • Bin Bin

چه قشنگ:))

چه خبر اونی؛)؟؟

خیلی متنش در عینه طولانی بودن حال خوب کنه 💛.💛
آخرین روز های تعطیلای بین ترما رو میگذرونم و از هفته ی بعد ترم جدید کلاسای زبانم قراره شروع شه
از مهر هم دانشگاه
واایییی عسللللل این ترم همش تخصصی داریم، قراره پاره شیم T.T
بعد عینه آدمم بلد نیستن برنامه بریزن خنگولا... روز سه شنبه از 8 صبح کلاس داریم تا خوده ساعت 17 همشون تخصصی پشت هم... از صب تا اونو قع فقط وسط یه کلاس یه نیم ساعت وقت داریم فوقش آبمیوه بخوریم XD بعدشم باید برم آموزشگاه یه ساعتم اونجا کلاس دارم 
تو چخبرا؟ مدرستون تابستون براتون کلاس گذاشتن که زودتر درسارو براتون تموم کنن؟

ارهههههه

واییی سخته خیلی سختههه

مبججفججیجفجقححفحیحفج🥲🥲🥲🥲

میمیجسججیجسجسحنس

منم اخرین روزای تعطیلا را میگذرانم

نه بابا دلت خؤنه معلمای ما تو دؤران مدرسه جدری درس میدن تا قبل عید کتابان تمومه/=

دیگه زودتر از این؟/=

امیدوارم واقعا تموم کنن چون ما رو اون موقع تابستون اینهمه کشوندن ولی بازم تا بعده عید درساشون مونده بود
شده عینه تبلیغات این حرفاشون :|
ما قبل عید تموم میکنیم؟! شوخی قشنگیه در کل XD ممکنه ریاضی و  ادبیات تموم کنن، ولی عربی؟! نه اون پابرجاست XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan