You can ask me whatever you wanna know!

You can ask me whatever you wanna know!

 

خب همونجور که از تایتل مشخصه میتونین سوال ازم بپرسین و جواب میدم😉

(این اولین باره اینکارو پیکنم وااییی😶)

 

دلم میخاد چالش شرکت کنم، کسی چالش خوب و باحال سراغ داره منم برم؟! 

(ترجیحا ازین 30 روزه‌ایا نباشه که اون سی روزه‌ی قبلی الان دیگه داره دو سالش میشه و باز همینطور گشادم...😆🤦)

 

ماریو هم یجور عکس میندازه آدم سینگلیش هپش به روش بیاد اح😂 

عکسشون ماله تورشونه وااییییی 🥲🥲🥲

چرا حتی یه نیمچه فیلم بی کیفیت هم ازین تور نمیاد😭😭😭😭😭😭💙⚓️

 

راستی آهنگگگگ میخوااممم ازین شادااااا برام بفرستیننن🥺🙏🙏🙏🙏💕💓

حتی اسمشم بگین کافیه خودم میرم میگردم🥲⭐️

  • Bin Bin
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۱۴:۵۵ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

اهنگ چجوری میخوایی؟ یکی بگو تا مثل  وایب اون بفرستممممم*-*

فعلا حس ازین آهنگای شاد و کیوت عه 😍🥰💛🧡💕❤️💖
بخوام برات مثال بزنم مثلا این مدلیا: 
Tri.be - doom doom ta 
Rocket punch - bouncy 
Cravity - Adrenaline 
Kep1er - Up!
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۱۵:۲۱ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

اهنگای شاد کیوت این مدلی توی اهنگای توایس خیلیییییی پیدا میشه اهنگای توایسو دوست داری؟*-*

اهنگایی که جدیدا قفلی زدم روشون:

Home - bts

lie - jimin

 

 

البوم جدید توایس رو کامل گوش ندادم ولی فکر میکنم سبکی که میخوای توش پیدا میشههه@-@

 

 

آره توایس گوش میدم، البته آهنگای قدیمیه توایس بیشتر به این سبک نزدیکن

وااییی این دو تا رو هم حتما گوش میکنم مرسی ازت🙏💚
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۱۶:۲۵ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

اره قدیمیاشون بیشتر به این سبک نزدیکنXD

 

کاری نکردمممم

البته این دوتا اهنگ سبکی نیستن که میخوای ولی خب حتما گوششون کنXD

I'm fine - bts هم شاده البته فک نکنم اینم سبکی که میخوای باشه ولی اینم بگوشXD

👌👌👌


I'm fine رو گوش کردم، خیلی دوسش داشتم😍
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۲۰:۰۷ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

خیلی وایب خوبی میده.. همینطور معنیشم خیلی خوبهXD خوشحالم دوستش داشتیXD

حالا یجور حرف میزنم انگار اهنگ خودمه یا پرودیوسرش بودم 😂

آرهههههه
واااییی عزیزممم😆😆😆
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۲۰:۱۰ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

XDDDDD

حیییحXDDD

😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan