I came back 🍹

I came back 🍹

 

سلام

 

دلم برای پست گذاشتن اینجا خیلی تنگ شده بود ولی خب هربار که میخواستم شروع به پست نوشتن کنم اینطوری بودم که خب که چی؟! برای چی همچین چیزای مسخره ای و میخای توی پستت بنویسی؟! در کل هیچ ایده ای نداشتم... (حالا انگار الان خیلی ایده دارم پفففف )

انی وی...

شهریور هم اومد و میدونین قبل ازینکه شروع به نوشتن این پست کنم قبلش یکی از پیشنویس هام که توش غرغر هامو نوشته بودمو خوندم و الان که شهریور اومده و دیگه تقریبا آخرای اون داستانه! من در کمال تعجب از پس اون چیزیکه فک میکردم عمرا بر بیام بر اومدم! و حتی بیشتر از اون!

You did a great job Pari

 

خب بسه بریم سراغ موضوع هات اینروزام!

آفرین KQ Fellaz 2!

من به آرزوم دارم میرسم ینی؟!! جدنننن!!!! :")))))

هوبه های ایتیز؟!!11 الهییییی کوچولوهاممممممممممم ^6^

اگه دنس پرفورمنسشونو ببینین میفهمین که جدا از کی‌کیو کمتر ازین انتظار نمیرفت :)

 

 

بهم آهنگ معرفی کنین (ترجیحا وایب شاد داشته باشه الان نیاز دارم بزنم برقصم فقط XD)

اینم فعلا از من داشته باشین برین قر بدین

 

THE THE
Rocket Punch
Magic Spirit

 

 

 

 

 

 

  • Bin Bin
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۱۳:۲۴ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

کریستال اونی..&-&

 

عهههه سلاااامممممم خوبیییی دلممم؟!😍😍😍😍😍✨️
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۱۳:۵۰ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹
اونییییییییییییییخینسمطنطمطنطخطنطمطننژTTTTTTTTTTTTTT
اسماااااااااااا
واااییی جیغغغغغغغ
واااییییی بیا بخلت کنم دلم برات یذره شده بود دختررررر😍😍😍😍😍😍💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۱۴:۲۴ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

مرسیییییییییییییییی تو خوبییی؟&---&

جحنعتاعلاارتذنمکننتالایزراذتدنن با اینکه زیاد نبود اشنا شده بودیم خیلی دلم برات تنگ شده بود اونی&--&

مرسی منم خوبم عزیزم🥰💕
عزیزممم🥲 منم خیلی دلم تنگ شده بود😍😍😍💟🧡🥰 
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۱۴:۳۰ 𝓚𝓲𝓶 𝓕𝓪𝓽𝓮𝓶𝓮𝓱

خداروشکرXDD

💜💜💜&---&

💓💖💞💛💓💖💞💛
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۱۴:۴۰ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

جیغغغغغغ کریستال اونیییییییی

آهنگ no broken hearts بی بی رکسا خیلی خوبه اگه خواستی بگوش

الان میرم میگوشمش مارزلهراحلرت میسییی😍🙏🙏🙏

سلام اونی....

چطورییییییی

 

عسللللللللللل
سلامممم
سلااممممممم
میسیییی دلم، خوبم تو چطوری؟ وااییی ایبهزحرادتپتد😍🥰🥰🥰🥰❤️💚💝
جمعه ۴ شهریور ۰۱ , ۱۸:۱۴ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

وممسسممظمط من بیشتررررررررررر

*محکم بخلت کردن

خوبییییی؟؟؟؟؟؟؟ 

😍🥰😍🥰😍🥰
🤗🤗🤗🤗🤗🤗
مرسی خوبم، تو چطوریایی زیبا؟😍
شنبه ۵ شهریور ۰۱ , ۰۲:۱۴ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

بمونیییی

بدک نیستممم

با سردرد کلنجار میرمم😂

اییییی چیشد سرت؟!! خسته ای؟ یا سرت خورد یجا درد گرفت! ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سه شنبه ۸ شهریور ۰۱ , ۲۲:۱۰ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

خیلی وقته سردرد دارم

یکی بم گفت میگرنه

عه
اگه میگرن باشه باید پرهیز های غذایی هم داشته باشی
حتما برو دکتر، اگه میگرن باشه حداقل یسری پرهیزاتی میتونه بهت بده که باعث شه کمتر اذیت شی💓
شنبه ۱۲ شهریور ۰۱ , ۰۲:۰۹ 𝙆𝙤𝙢𝙤𝙧𝙪𝙗𝙮 ⁹

اگه می‌تونستم میرفتم 

عزیزم :)))
I hope you get better *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan