چالش 30 روز آهنگ (روز نوزدهم)

 چالش 30 روز آهنگ (روز نوزدهم)

 یه آهنگ از آلبوم موردعلاقت 

 

اگه بنا به آلبوم موردعلاقه عه قطعا هیچی برام جای HOT SAUCE رو نمیگیره

آهنگی که ازین آلبوم انتخاب میکنم هم My Youth عه

این آهنگ بطرز عجیبی یه حس خاصی بهم میده که خودمم تو توصیفش ناتوانم

 

 

پ.ن: کسی از عسل خبر نداره؟!!!

  • Bin Bin

وای عسلللل منم خیلی دلتنگشم نیستشششTT

 

+ ترک مورد علاقه ی من تو آلبوم هات ساس RAINBOW عه"^"(ربطی نداش ولی خب)

خیلی وقته توییتر هم نمیاد T.T فک کنم بخاطر قضیه ی درس و کنکور این حرفا نمیتونه:/ امیدوارم حالش خوب باشه *-*


+واایییی رینبووووو ^.^ اصن این آلبوم زیادی زیباستتتتت *.*

عاح اونی کریستال میص یوTT

عزیزممم:")))
منم دلم تنگ شده براتون ^^

میدونی اونی خیلی دوستت دارم

مرسی ک به یادم موندی:)

ووااایییییی عسلللل
عسللللللللللللللللللللللللل
عسلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
عسسسسلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

وااییییییییییییی میص یوووووووووووووووووووووو *-*
توییتر و پینترست نتونستم پیدات کنم T.T خوبی؟! چطوری؟! وااااااییییییییی دلم بات تنگ شده بودددددددد *-*
واااییییییییییییییییی عررررررررررررررررررررررررررررررر
بیا بخلت کنممممممم T.T

اونیییییییییییییییییییییی

منم دلم برات تنگ شده بود

خب راستش اونارو پاک کردم پاک ک نه ولی یکاری کردم ک هیچ دسترسی ای ندأشته باشم بهشون

منم خیلی دلم تنگ شده بوددددد

الان میام بغلتتت

اونی این چند وقته خودمو رسما با انیمه خفه کردم/=

عرررررررررررررر 

 

ایحححححححح عزیزمممممم *-*
آها حدس زده بودم، پس حدسم درست بود
هاید کردی که وسوسه نشی عای نو *.^
ایحححح یه بخلللل بزرگگگگگ و محکککککمممممممم و چلوندنی وارانههههههه ^6^
عه بح بححح ^^
منم هفته ی پیش عای گس؟! نشستم 3 تا انیمه دیدم! یکیشون یور نیم بود *0* طلسم این بدبخت بالاخره شکسته شد XDD از کِی میخواستم ببینم گشادیم میومد XD

اونی وب جدیدم رو ببین🥲

دیدم دیدم ^^
مبارکه^^

مرسییی

خودت چخبررررر

چیکار میکنی؟؟؟؟

دانشگاه چطوره؟؟

دانشگاه که فعلا تعطیله برامون ترم تابستونه نمیزاشتن:/ منم گفتم ولش XD
منکه صبحا میرم بیمارستان کاراموزی، بعدازظهرا هم میرم سر کلاسام دیگه تا 8:30 تا 9 موسسه ام
فقط تعطیلای رسمی میشه یا آخرهفته ها وقت مینم یکم برا خودم وقت بزارم و اینا...

وای چقدر سختههههههههههههههههه

من جای تو بودم کمرم میشکست استراحت بده یکم به خودت

همونه کم میای اینجا🥲

آره از صبح تا شب مشغولم XD
از ترم بعد گفتم بهم کلاس کمتر بدن با وجود دانشگاه اینا اصلا دیگه نمیرسم اینشکلی بعدازظهرام بره:/
آره برا اینه و از طرفی هم چون کاری ندارم و در حد یه سر زدن اینا میام:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan