My day at a time

My day at a time

 

خدایا به حق همین ماه مبارکت زودتر سونگچان و شوتارو رو بفرست سر یونیت و زندگیشون بچه هام انقد علاف و الدوله نباشن بخدا من در غم کم کامبکی (بی‌کامبکی) سونگچان زجرکش شدم و حالیشون نیس حالیشون نیس حالیـــــــشون نیـــــــــــــس

 

وااییییی بعد یه هفته بچوخینگا رفتن اسپاتیفایم بالاخرههه دوباره برگردوندمش واایییی پاره شدممم

 

Cloudy weather رو تموم کردم ☁️

کلودی ودر در هفته های پیش که در حال خوندنش بودم شده بود سرپناه :) یه جایی برای یافتن آرامش و دور شدن از استرس های روزانه‌م

یجور حواس پرتی مثبتی برای روزهام و گذروندن اوقاتم به صورت مفید و ارزشمند ^^

 

 One day at a time هم فول پارت شد و تازه نیم ساعتم نمیشه تمومش کردم^^ 

 

 

همین چن دیقه پیش تو چنل اسکیز کلودی فیکشن یچیزی دیدم که عرر پشماممممم *0*

وبتون Semantic erorr ورژن چاهنو دارن ترجمش میکنن وووووییییییییییییییییییییی من عرررررررررر ^^

نمیدونم وقت میکنم یا نه ولی سعی میکنم بخونمش :)

 

وااییییی کی باورش میشه هی وایلت کامبک بده و من خبر داشته باشم ولی یادم بره برم بگوشم؟!

هیقق دیگه امروز رفتم دیدمش:) چون از چنل یوت خودشون منتشر نشد واسم نوتیس نیومد منم که فراموشکار:")))))))))))

آهنگش قشنگ بود و از ام ویش هم خیلی خوشم اومد یجور داستان داشت و زیبا بود^^

 

فصل سوم fantastic beasts بالاخرهههههههههههههه اومددددددددددد

وااااااییییییییی نمیدونین چقد منتظرش بودممممم دو/سه ساله منتظرم خدااااااااا *-*

 

یچی بگم؟! ام وی Hurdle سوهو کیفت 5K هم داره *0* عررررررررررررر من چقد خرتوذوق شدم ایحححح انگده خرررره کیفیتشششش کهههههه *0*

 

عمومی هامون مجازی شد (درسته فقط 2 تا عمومی داشتم ولی همینشم کلی خسته‌م میکرد خوب شد مجازی شد👌)

 

یکی بیاد این دست منو از تو دهنم برداره انقد با ناخونام ور نرم آخر نشکنه من بهشون فوش ندم😐 اینکه هفته‌های پیش رنگ خونه رو نمیدیدم این حسن رو داشت که دستم تو دهنم نبود و ناخونام یکمی جون گرفتن و بلند شدن الان ابن هفته خونه موندم باز وحشی شدم افتادم سرشون🤦

  • Bin Bin

سیلام ، چطوری ؟ ^^

خدایی تا کی اس ام میخواد این دوتا بچه رو سردرگم بزاره ؟ TT

کاش زودتر تکلیفشون رو روشن میکرد ، ویوی هم کامبک میداد لوکاسم توش میبود *^*

سلااممم ^^ مرسی خوفم ^^
(اسمت جدید شد حیح >.<)
میرم میزنمشششش اححح -____- T.T جدن دلم بدجوررررر سونگچان میخاد اصن بچمو بدین من برم باهاش یه بستنی بخوریم تو شهر دور بزنیم دلم تنگید خب :")
وی‌وی هم هی میگن امسال کامبک دارن منم که چراغ این خونه رو روشن گذاشتم یه شمعم روشنه خیره به پنجره به افق نگاه میکنم منظر وی‌وی 7 نفره :))))))))))))))))))))))))

وای من اخر در انتظار برای کامبک لوکاس و سونگچان پیرررررررر میشممممممم

این فیکا رو میخونم حتما :"))

 

اسم کامبکشون چیه اونی؟*-*

 

من نمیدونستم کیفیت ۵ کا هم وجود داره........

 

عمومی ها همشونرومخ و حال بهم زنن :/

وای اونی توام ناخونات رو میشکونی؟ TT

صیم ی خیلییییی هممم صیمممممممم😭💚💚💚💚💚

Voila, Hey Violet - Imaginary Friends (اینو سرچ کن برات میاره) 

من رفتم ام وی رو ببینم یهو چشمم میخوره که انگار کیفیتا بیشتر از حالت عادیه تعدادشون، مبرم میزنم روش میبینم بلهههه 5K الله اکبررررر یکجوررر خررر بودددد کهههه😍😍😍❣💛🌹

حقققق
ارههه😭🤦 میزارمشون تو دهنم از استرس بعد همین تو دهن گذاشتنشون باعث میشه ضعیف میشن دیگه... سست میشن تلپ تلپ میشکنن🤦

شکر ^^

همون ونوس صدام بزن اینو بخوای به فارسی بنویسی یه ساعت دیگه باید توضیح بدی این معنیش اون نیست XDDD

 

آره بخدا دو ساله حیرون موندن دوتا بچه TT

 

آره ویوی که خیلی وقته مثلا قراره کامبک بدن ولی هنوز خبری نیست ازشون *^*

کاش حداقل میگذاشتن لوکاسم مثل بقیه پست ببزاره یکم از حال بچه با خبر بشیم TT

واااییی جررممم😆 آرهههه وااییییی حالا خر بیار باقالی بار کن توصیح بده واسشون😆😆😆🤌

هعی... 
*کوبیدن پا و خواستار سونگچان برای ادامه‌ی زندگی*

همیننن🥲 باز خداروشکر یه هندری داریم برامون از شهربازی رفتناش فیلم میگیره😆
لوکاس خیلی سوسکی باید بیاد فعالیتاشو شروع کنه ک یوقت یه سری مزخرف الحال های فوضول نریزن رو سر بچم

😂😂💔

 

TT 

 

آره وی وی جدا از هم دارن خوش میگذرونن و همش هم پست میزارن 😂

مخصوصا هندری و دجون و کون >-<

 

برای همینه که منتظر کامبک ویوی ام *^*

واااییییی هندری که قشنگ داره هرچی بازی دهه‌ی ما عه رو یدور باط انجام میده😆

🥲💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan