🎉💕💙🎉💕💙🎉💕💙🎉

🎉💕💙🎉💕💙🎉💕💙🎉

 

نت خونمون تموم شد و بیایم به روی نه من نه بابام نیاریم که من عامل ترکوند نت بدبخت بودم:|

فیلم دیدن مستونت بود فکر تموم شدن نتت بود کریستال؟!

نصف سریال لاولی رایتر هم دانلود کردم از بس عذاب وجدان دارم نمیتونم ببینم XD

عا گفتم بهتون؟! انشانته تموم شد. هفته‌ی پیش و دیگه جمعه ها هیچی ندارم ببینم:) شنبه ها کیوتی پای هست البته ^^ (ولی نیاز به یچیزی که جمعه ها پخش شه داشتم واقعا حیفففف حالا ببینیم بعدش چی میاد:/ )

 

 

ریواچ هرچیز قدیمی از استری کیدز = خوب شدن حال، نشستن لبخندی بر لبانم، قویتر و پر انرژی تر شدن و ادامه دادن

 

داشتم OH میدیدم و اوکی همش یاده پارسال میفتم و گریه‌م میگیره:) خوشحالم هیونجین پیشمونه:))))))))))

 

ولی قبول دارین همچی به کنار Maze of memories به کنار؟! :))))))))))

من برای رپ سونگمین جون میدم خب؟!

 

And so should I give up
But really can I give up
We live in a time and space
A world full of blinds
It makes me wanna give up
But then again no I shouldn't give up
I feel it inside don't wanna give up
We live in a time and space
A world full of blinds
Now I've had enough

این پارت رو باید طلا گفتتتت

 

آهنگ ASOBO اومدددد و ام‌ویشششش جدنیییی فراتر از هر چیزیکه انتظار دارینههههه اصن ولم کنین خیلللییی عرررر دارم واسه ام وییی😍😍😍💕🎉

همه به نینا کمک میکنن (عااییی گلبمممم)

رپ ریما که اصن راجبش باهام حرف نزنین وگرنه مسئول پاره شدن ورده صماختون خودتونین🙄✋ جیغغغغغغغ😍💕🎉

اینکه من هنوز لپای میهی رو نکشیدم نشانه‌ی عفاف و پاکدامنیمه موافق نیستین؟!😆💛

 

پ.ن: لینک اسپاتیفای Asobo رو گذاشتم برین بگوشین

پ.ن 2: روزای منم اینطوری شده از 8 صب شروع به کار و درس میکنم و تا میخوام برا خودم یه ریلکسی کنم میبینم 9 شب شده و باید شام بخورم و بعدش دیگه خوابم میبره و تماااممم روز شما ب پایان رسید🙄✋

  • Bin Bin

کریستال خیلی قشنگ بود ام وییی

جؤری ک من کلا داشتم موقع دیدنش اب میشدممم

مایوکامو دیدی چقدر کیوت و خوردنی شده بود؟؟

وای ریماااااااااا 

وای رپشششش

وای همه چیششش

وای وای وای

؛)

نینا چقدر یهویی بزرگ شد:)

دخترمممم

ماکو:)

ماکو به شدت افتضاحی جذاب و گوگولی شده بودددددد

من نمیتونمشون:)

کریستال اعتراف کنم دلم گرفته؟؟

شاید چون وب نیزیو دگ نیست:)

کریستال رفتم توییتر:)

منتظرم صدتایی بشم ثرد از نیزیو بزارم:)

قراره دخترامو محبوب کنم؛)

اهههه

من فک میکردم فقط خودمم دوباره نشستم دارم فایندینگ و فندوم تور رو  از اول میبینم/=

 

 ام ویش برا من اینطوری بود که انگار پیام توی میک یو هپی + شادی های پاپین شیکین + پیام کمک کردن و من پشتتتم توی استپ اند ع استپ رو باهم داشت
ولی ام ویششششش واایییی خدااا ام ویشششش خیلی رنگی و شاد بووددددد عاشقش شدممممم
مایوکا با موهای چتری جدا نقطه ضعف بزرگیم حساب میشه
عه آیدی پیجت رو بدههههه
عهههه فایندینگگگگگ :"))))))))))))))) چقد دلم برا فایندینگ تنگ شده:")))))))))))))))))
من فایندینگ میخواممممممممممممممممممممممممم T.T
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

کلا نیزیو گروه‌یه ک شادی میاره:)

***********

منم میخوام فصل جدیددد

توروخدا؛)

 

 

آره I just wanna MAKE YOU HAPPY

من دو تا اکانت دارم با هردوتا ریکوئست میدم حواست باشه بدون منم XD یکیشون از اسمم مشخصه منم یکی دیگ رو برا کارای چنل زدم اسمش نیزیو ویث‌یو عه


هیقققق T.T
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan