🧁Cutie Pie🧁

🧁Cutie Pie🧁

مینگهائو رو از جلو چشام دور کنین وگرنه با همین سری آپدیتاش میرم خودکشی میکنم T.T

لازمه بگم مینگاهئو زیادی با استایلاش منو سکته به گور کرده و باز برگردونده؟!

 

 

سریالامو دیدم باید پاشم برم یه لیست دیگه بگریم بشینم ببینم XD

OST های Cutie Pie از همه‌ی سریالایی که تو عمرم دیدمشون قشنگتر بودن، و جداً نونیو صدای زیبا و آرامش بخشی داره ^^

 

NuNew - Just being friendly

NuNew - How you feel

NuNew - Kirin

(فقط اولیشو لینک کردم، بین اون دوتای دومی کیرین قشنگتره که نمیدونم چرا لپتاچم مرض گرفته دان نمیکنه:|)

رفتیم واسه پست یه عکس از همین سریال بزارم سر از توییتر نونیو در اوردم و بلههه مگه جمع میشدم ازون وسط؟! زرت و زرت عکساشو سیو میکردم XD

بیاین من یکم عر بزنم برا این قند عسل

الهییییییی خداااا نونیو رو باید خورد احححح لپشوووووو ووویییییییییی (پس افتادن وسط اتاق)

 

و جوریکه ترک به گورتون میکنم با این وجهه‌ی کراش مرتیکه

 

مشخصه از وقتی فهمیدم درامره علاقم بهش پونصد برابر شد یا چی؟!

لنتی تو درام نزن که من دیگه توان اینهمه کراشیــــــجاتتو ندارممممم

 

این عکس خیلی گوگول بود دلم نیومد نزارم عررر الهیییی

 

ولی جر دهنده ترین صحنه هم همینجا بود XDDDD ینی پاره شدمااااا XDDD لنتیا چجوری زرتی مودب شدن و آدم شدن XD

 

 

اومدن بهمون گفتن از 14اُم پاشین حضوری بیاین:| و جدا میدونین من برا چی نگرانم؟! برای استادای درسای عمومیمون:| عاخه میدونین نه که خیلی زحمت میکشن -_- موندم ینی بخاطر ما حاضرا اصلا پاشن حضوری بیان کلاس؟!:/ یکیشون که از اول ترم 2 تا حالا فقط بمدت 10 دیقه صداشو شنیدیم:|||||| یکی دیگشون که کلا فقط هربار ویس میزاره خودش میره سر ناهار (لنتی صدای قاشق چنگال و حتی ظرف شنستاشم میاد:|) موندم اینا بخوان بیان کی ظرفاشونو بشوره:| XD لنتیا این عمومیای چرت رو همون آنلاین میزاشتین:/

 

کی بود میگفت تو عید میشینه فیلمای جلسات بیوشیمی و آمار رو ریواچ میکنه و درس میخونه؟! من که نبودم🙄🤷

  • Bin Bin

د ایتتتتتت

پسرممممم😍😭😭😭😭😭😭😭😭💚
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۰۱ , ۱۸:۰۶ 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』

فق استادات 😂😆😅دیگه کم کم دارم از دانشگاه میترسم 😆😅

استادای ما رسما هرکدومشون یه پا سریال کمدی ان 😆
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan