(Badbuddy#) Gimme a Minute

Gimme a Minute

 

A year of lows spent so high
Feeling like I could die
Inner peace is hard to buy
They're asking why
I think I'm losing my mind

 

 

PVRIS - GIMME A MINUTE

 

پ.ن: تصمیم گرفتم هر از چن گاهی لیریک های بعضی آهنگا رو بزارم و تو کامنتا راجبش حرف بزنم/بزنیم

پ.ن: کامنتم اون پایین خونده شه پلیز چون ادامه پست رو اونجا گفتم:)

  • Bin Bin

اونی کریستااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

جان؟!
Wanted venom, got a taste
یه زهر میخاستم، مزش کردم
(اشاره داره به اینکه بعضی موقع تصمیم به یکاری میگیری که فقط امتحانش کنی ولی...بدجور توش درگیر میشی و انگار هرچی دست وپا میزنی بیشتر توش غرق میشی)

 

Someone just ripped out my throat
یکی گلومو گرفته
(اشاره داره به وقتیکه تو مشکلات غرق میشی)
Told me to sing while I was choked
بهم میگی بخونم درحالیکه دارم خفه میشم
(اینکه تا خرخره تو مشکلی داری دست و پا میزنی و بهت میگن بایدددد اون لنتی رو به انجام برسونی 🥲)

 

A year of lows spent so high
یه سال پر از درد رنج خیلی سخت گذشت بهم
Feeling like I'm out of time
حس میکنم دیگه وقتی برام نمونده
Inner peace is hard to find
آرامش درونی؟! سخته پیدا کردنش 🥲

دلم برات تنگ شدههTT

خوبی:"؟

اوخی عزیزممممم ^^
مرسی خوبم ^^ تو خوبی؟!

بمونی منم خوبمD:

چه خبراااا؟

خداروشکر ^^
هیچی XD آخر ساله و همش در حال بدو بدو XD

کریستال بعدا وقت کردی اهنگای  پاریس رو برام بفرست

دارم فنشون میشم هلپ🥲

خیلی اهنگاشون قشنگه🥲🤧

عا باشه، من خودم آرشیو آهنگاشو سیو تو تل دارم منتظرم قندشکن لپ تابم درست شه با اون دانلودش کنم، هروقت گرفتمش برا تو هم میفرستم🍓
خیلللییییی قشنگهههه 
تازه زدم تو کف یه کراش جدید😂 اسم گروهشون Hot Milk عه سبکشون emo عه (من مرگگگگگگگگ💙💙💙)  

+عسل ببخشیدا میدونم سرت شلوغه ولی وقت تونستی میشه تو اولین فرصتت پینترست رو چک کنی؟! شرمنده 😅🙏💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan