چالش 30 روز آهنگ (روز هفدهم)

 چالش 30 روز آهنگ (روز هفدهم)

آهنگی که معمولا از رادیو گوش میدی

 

خب چون من رادیو گوش نمیدم چیزیکه معمولا تو پلی لیستام میگوشم رو میگم

 

PVRIS - Hallucinations

PVRIS - Wish-You-Well

TAEYEON - weekend

Stray kids - #LOVESTAY

 

حقیقتا نصف پلی لیستمو پاریس تشکیل داده و من فقط 2 تا از همیشگی هامو اینجا گذاشتم ولی خب زیاد بزارم عاخه کی گوش میده؟!

آهنگ Weekend هم اینطوریه که بخاطر احوالاتم زیاد میگوشمش و منتظر آخرهفته میمونم یجور زیادی باهام همزاد پنداری میکنه و آرومم میکنه تا آخرهفته برسه و راحت شم :)

لاو استی برام مثه ورژن جدید یو کن استی میمونه انقد که آرومم میکنه... و باعث میشه با یه لبخند به خاطراتم نگاه کنم :)

  • Bin Bin

پاریس آشناست-

من زیادی رفتم تو کفش و خب شاید بین حرفام یا عرام شنیده باشی؟!
قبلنا تو این پست یه آهنگشو گذاشته بودم کلیک
دوشنبه ۲۳ اسفند ۰۰ , ۱۰:۵۸ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

کدومش خفن تره بگوشم

بهم نگو بینشون انتخاب کنم:/
ببین
دو تای اولی سبک راک عه
سومیه یه آهنگ سوییت و شیرینه
آخریه هم فقط یه استی عمق احساسات توش رو درک میکنه و میتونه باهاش زار بزنه و همزمان لبخند بزنه :")
حالا گوش کردنش به پای خودت:)
دوشنبه ۲۳ اسفند ۰۰ , ۱۴:۲۳ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

اوکی ملسییییییییی

^^
سه شنبه ۲۴ اسفند ۰۰ , ۰۲:۴۲ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

رو پاریس کراش زدم🥲😂😭

جدا خیلی این دختر شاهکارههههههه 🥲🥲🥲
ام وی هاش شاید اونقدرا جذاب نباشن... ولی من با تک تک آهنگاش همزاد پنداری میکنم :))))))
سه شنبه ۲۴ اسفند ۰۰ , ۱۷:۵۲ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

وای حقققق🥲😂

دیشب ساعت دو نصفه شب چهار پنج بار ویش یو ول رو گوش دادم🥲🥲🥲🥲

زیادی شاهکاره این آهنگ🥲🥲🥲🥲🥲🥲

خیلییییییییییییییییی
من مخصوصا وقتاییکه یه حال سردرگمی دارم و همش تو خودمم زیاد آهنگاشو  میگوشم
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۰۰ , ۰۰:۲۶ 𝚏𝚎𝚛𝚏𝚎𝚛𝚎 ⛄シ︎

و منی که در هر شرایطی آهنگ گوش میدم🥲😂

XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

ℱ𝓁𝒶𝓉𝓁𝒾𝓃𝑒

ωнσ αяє уσυ, ωнσ αм ι

𝘐𝘯𝘯𝘦𝘳 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦 𝘪𝘴 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘰 𝘧𝘪𝘯𝘥
Designed By Erfan Powered by Bayan